Zoekresultaten

  1. Nowhere in the sun

    Afscheidspost Nowhere in the sun

    Beste AF-lezers, Via deze weg wil ik mijn tijdelijke al dan niet lange vertrek van TW melden. Vandaag zag ik tot mijn grote verbazing dat ik verbannen was. Wat was nou de reden, hoe kon dit gebeuren? Het verhaal begon allemaal bij onze plunderaar van 105k, die ontstaan is door hard nolifen en...
  2. Nowhere in the sun

    Het trieste niveau van de speeds

    Tegenwoordig kan je geen normale speed meer spelen zonder geteamed te worden. Team met 3 man op een raised start, met als excuus oefenen voor het sk. Waar gaat dit toch heen?
  3. Nowhere in the sun

    Buiten, Troepen, Grondstoffen en gebouwen

    Hier kan je opscheppen over je troepen :eek:
  4. Nowhere in the sun

    aanbieding vaste co / schoolco

    Ik wou graag weer eens speedjes oppakken. Ik speed ook tijdens de school tijden en betaal evt mee met PA. Ervaring: Ik bezit de nodige skills zoals timen, backtimen,(snipen op 2 minuten of meer) enz Het best ben ik in het begin en in het midden wat minder. Wil je nog wat meer weten gelieve te...
  5. Nowhere in the sun

    [speeltopic] OSM #3

    Athletic Bilbao Doel: 7 - Marneus Calgar / Zelgius Atlético Madrid Doel: 4 - glenn485 FC Barcelona - Nowhere in the sun Doel: 1 Getafe CF Doel: 10 - hidan / near Granada Doel: 16 - Dashba Levante UD Doel: 16 - www.google.be / ..Selena Gomez... Málaga CF Doel: 7 - Butch Bilson / Butch...
  6. Nowhere in the sun

    aanbieding co awardspeed

    Ik bied me aan als co :P Informatie gaat via PM. het enige wat ik vraag is een account met PA en dat je skype hebt
  7. Nowhere in the sun

    [speeltopic] Schaken

    We kunnen van start gaan. Deelnemers: 001 BERT 002 Quechua 003 EvW 004 DouweJan 005 TerrorJor 006 Jobeh 007 Pedik 008 Nowhere in the sun 009 Amytje14 010 DownOnMe 011 the joker13 012 Svennieboys 013 Si vis vivan 014 TakeItEasy. 015 jojor 016 christine1902 rood is eruit Poule 1 Christine...
  8. Nowhere in the sun

    Schaaktoernooi

    Mij leek het wel leuk om een schaaktoernooi te organiseren. Kijken wie de beste is? Aan de hand van inschrijvingen maak ik een schema. 01- 02- 03- 04- 05- 06- 07- 08- Etc.
  9. Nowhere in the sun

    Plaatje Nowhere in the sun

    Iemand die een gratis plaatje wilt maken? Beetje met mijn thema te maken van mijn naam. Groeten, Nowhere in the sun.
Bovenaan