Zoekresultaten

  1. JokersBrain

    Anoniem spelen

    Als je nu anoniem wilt spelen zal je een nieuw account moeten aanmaken wat resulteert in geen vlaggen, je kan uw pp niet overzetten etc, je bent meteen zeer benadeeld. Naamsverandering is vrij zinloos omdat je in de stats kan zien in welke stammen of op welke werelden deze speler gespeeld heeft...
  2. JokersBrain

    Edellijnen

    Een idee waarmee ik al enkele jaren zit. Als leiding binnen een stam is het vaak een hele klus/gedoe om edellijnen overeen te komen tussen alle partijen binnen je stam. En als ze gemaakt zijn hebben veel spelers nog de nodige moeite om te weten of dit ene dorp nu net binnen zijn lijnen valt of...
  3. JokersBrain

    Een om nooit te vergeten!

    Dit topic is enkel legaal voor mensen met deze trofee?
  4. JokersBrain

    Candidates Chess

    Wie van deze 8 spelers mag weldra de wereldkampioen (als die er zin in heeft) uitdagen in een 1 v 1? https://sporza.be/nl/2022/06/16/wie-speelt-het-wk-tegen-carlsen-als-die-zin-heeft-de-streaminggod-de-tienersensatie-of-een-van-de-6-anderen~1655371617581/ Dit artikel vat zowat alles samen wat...
  5. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    WvW #341 Door: Jokersbrain en Capricorno The game begins Het gewone voetvolk bekijkt elkaar vijandig, tot de tand toe gewapend. Slechts 4 passen scheiden de twee legers en de sfeer is gespannen, grimmig. Desondanks blijven vooralsnog alle troepen netjes in formatie. Achter het front, veilig...
  6. JokersBrain

    [Inschrijftopic] WvW #341

    Mijn officiële ontmaagding samen met @Capricorno (in het opzicht van een WvW potje leiden dan) En iedereen is van harte welkom om deel te nemen!
  7. JokersBrain

    WERELDKAMPIOENSCHAP cyclocross

    Het is weer zover, 1 van de leukste kampioenschappen van het jaar gaat over enkele uren van start. (kwart over 3) Cyclocross of veldrijden is in tegenstelling tot wielrennen (wat je nauwelijks een sport kan noemen) een echt vermaak, zeker met wereldtoppers als Mathieu van der poel en Wout Van...
  8. JokersBrain

    Golden Awards (special addition)

    Richtlijnen: -Probeer te onderbouwen. -Indien je een award niet kan invullen, verwijder hem ipv het open te laten. -Pluspunten voor de lay-out wat te pimpen.
  9. JokersBrain

    De grote Roy show

    De grote Roy show Beste mensen en Roy vandaag breng ik (Inspector van dienst) een stukje journalistiek. Dit in het kader van bepaalde gebeurtenissen in de afgelopen weken die op zijn zachts gezegd erg dubieus zijn. Ik zou liegen als ik zou zeggen de volledige waarheid mij duidelijk is en...
  10. JokersBrain

    Top/Flop stammen

    Wat zijn jullie top 3 stammen van het moment waarvan jij het meeste verwacht en waarom?
  11. JokersBrain

    Happy birthday :o

    Ik huldig bij deze het happy birthday topic in! Regels: 1, Tag de persoon en feliciteer hem of haar op hem of haar verjaardag :s 2, Leuke verhaaltjes of anekdotes over de persoon in kwestie mogen er altijd bij staan! 3, Hou het ten alle tijden leuk voor iedereen!
  12. JokersBrain

    Hervormingen in tribalwars.

    Zoals alles in het leven is het het belangrijk om jezelf en alles daar rond te blijven evolueren. Persoonlijk vind ik dat tribalwars op vele vlakken veranderd is en wil daar eens serieus over debatteren met iedereen die daar iets zinnigs over te vertellen heeft, evenals mensen die iets te zeggen...
  13. JokersBrain

    België eindelijk WERELDKAMPIOEN

    Jaja wie had het ooit gedacht, Nederland die tal en tal ijzersterke generaties gehad heeft met de aller beste spelers te wereld van hun tijden. Maar toch zal het bescheiden België voor het grote Nederland een wereldtitel pakken. De groepsfases zijn gedaan dus het serieuze werk gaat beginnen. De...
  14. JokersBrain

    A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

    A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong Het is tijd om de wereld en daarbij dit AF een blik te geven achter de schermen in een erg gecompliceerde situatie tussen de strijd waarin A Paroxysm of Guilt en KingDonkeykong elkaar hebben zitten bekampen. Dit zal een ruim oorlogstopic worden waarin deze...
  15. JokersBrain

    Top/Flop stammen

    Top of Flop Wat maakt een stam in deze fase van het spel (5 dagen later vanaf de start) nu een potentieel goeie stam of een flopper. Ik ben zo vrij geweest de wereld een eerste vieuw te geven en aangezien ik bekend sta om mijn vrijgevigheid zal ik mijn quick view met mijn medeforum gebruikers...
  16. JokersBrain

    Top/Flop spelers

    De titel spreekt voor zich neem ik aan :p Wegens de beginnersbescherming is afgelopen lijkt het mij tijd om dit topic te lanceren. Om maar meteen met een beginner die bescherming kan gebruiken te beginnen, wat vinden we van het nummer 1 account: Always Bet on Red. ???
  17. JokersBrain

    Unicum

    Beste dames, heren en Becca's Ik kom vandaag mijn verhaal doen omdat ik gehoord wil worden. Er is namelijk een unicum gebeurd in mijn nu al grootste TW legacy. Het was wisselvallig weer vandaag 31-03-2018 maar TOEN PLOTS gebeurde het gene onvermijdelijk was. De klok sloeg 13:22 uur,... Het...
  18. JokersBrain

    Prestige titel

    Hier zal een lijst bijgehouden worden van AF'rs die als enige lid online hebben gestaan. Deze personen mogen zichzelf officieel in samenspraak met de MOD's beter voelen dan andere en staan daarmee dus ook boven de forum regels :o Mijn bewijs!!
  19. JokersBrain

    9-11

    Bij deze een eerbetoon aan de verschrikkelijke gebeurtenissen ten tijden van 09-11-2001. Laten we even stilstaan en rondkijken naar hoe goed we het allen hebben in deze bekakte wereld zoals deze nu is! Mijn steunbetuigingen naar iedereen die op een manier getroffen is op deze verschrikkelijke...
  20. JokersBrain

    De gevolgen van immoreel spel

    Conor Mcgregor: Het account van Michiel en Dennis/peter. Volgens Michiel zou Dennis veranderd zijn (Dennis met zijn groot stab verleden). Michiel heeft een goede invloed op hem zoals hij zelf zegt. Maar is Dennis wel veranderd? Ik heb daar ten zeerste mijn twijfels aan. Ik ben voorstander van...
Bovenaan