Zoekresultaten

  1. I like trains.

    Auto-Updating Maps W79

    Naar goede gewoonte zal ik deze hier alvast neerzetten. Met dank aan @Poo. deze automatische updatende kaartjes voor w79! Top 20 Players (Points) Top 20 Players (ODA) Top 20 Players (ODD) Top 20 Tribes (Points) Top 20 Tribes (ODA) Top 20 Tribes (ODD) Conquers Last 24H of Top 20...
  2. I like trains.

    Auto-Updating Maps W78

    Aangezien ik ze net op w77 geplaatst heb, zal ik ze alvast hier ook neerzetten. Met dank aan @Poo. deze automatische updatende kaartjes voor w78! Top 20 Players (Points) Top 20 Players (ODA) Top 20 Players (ODD) Top 20 Tribes (Points) Top 20 Tribes (ODA) Top 20 Tribes (ODD) Conquers...
  3. I like trains.

    Auto-Updating Maps W77

    Met dank aan @Poo. deze automatische updatende kaartjes voor w77! Top 20 Players (Points) Top 20 Players (ODA) Top 20 Players (ODD) Top 20 Tribes (Points) Top 20 Tribes (ODA) Top 20 Tribes (ODD) Conquers Last 24H of Top 20 Tribes Feedback welkom, maar let erop dat Poo niet van...
  4. I like trains.

    [Avatar] I like trains. 200pp

    1. De tekst: Tekst is geen vereiste, maar als er gekozen wordt voor tekst verkies ik ofwel "I like trains." of "ILT", liever geen andere schrijfwijzen. 2. Kleurencombinatie(s) Ik zoek naar (minstens) 2 plaatjes - waarvan liefst 1 greyscale, en een andere met kleurtjes. 3. Thema: Vorige keer werd...
  5. I like trains.

    [Stemtopic] CONCLAAF OVERWINNINGSVOORWAARDEN

    Goed, belangrijke beslissing eigenlijk. Verdient zijn eigen topic wel.
  6. I like trains.

    Efficiente werkers stacken

    Betreffende volgend item: Efficiënte werkers Bruikbaar Beloning Verhoogt permanent de productie van hout, leem en ijzer van het huidige dorp met 3% Stel, een dorp heeft dit item actief. Kan hier aanvullend dit item nogmaals gebruikt worden om 6% te krijgen als je er nog 1 hebt, of verspil je...
  7. I like trains.

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #283: Dangerous Gamble

    Weerwolven van Wakkerdam #283: Dangerous Gamble I like trains. Rollen: Goedjes: Slechtjes: Bijrollen:
  8. I like trains.

    [Inschrijftopic] WvW #283: Dangerous Gamble

    Weerwolven van Wakkerdam #283: Dangerous Gamble I like trains. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
  9. I like trains.

    [Avatar] Help! Ik heb geen treintjes meer.

    1. Tekst: I like Trains, ILT of iets dergelijks. Niet noodzakelijk, mag zeker ludiek zijn zoals mijn huidige avatar. 2. Kleurencombinatie(s): Graag kleurrijk. Aangezien ik meerdere plaatjes zoek, mogen verschillende kleurencombos van hetzelfde plaatje zeker. 3. Thema: 3 keer raden. Treinen! 4...
  10. I like trains.

    [Speeltopic] WvW #195: The game of death

    Verhaal: In dit potje zullen jullie dus in een trein zitten, afgesloten van de buitenwereld. Jullie enige kans is om de verraders te ontmaskeren en zelf te overleven. Maar is deze kans wel groot? De verraders zullen er uiteraard alles aan doen om zelf te winnen... Alvast veel succes voor...
  11. I like trains.

    [Stemtopic] Spelleiding WvW #194, 195 en 196

    Stemtopic Spelleiding WvW #194, 195 en 196 Je mag niet stemmen als je nog nooit een potje hebt meegedaan Op jezelf stemmen is niet mogelijk 3 Punten: 2 Punten: 1 Punt: Inzendingen: AngelinoLoveYa Cgrain Ice sCream I like trains. Deadline: 1 december om 22u (?)
  12. I like trains.

    [Inschrijftopic] Spelleiding WvW #194, 195 en 196

    Bij deze! Spelleiding WvW #194, 195 en 196 Denk erom! • Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid • Inschrijven mag niet als je nog nooit een potje WvW hebt gespeeld op dit forum Minder ervaren spelleiders (minder dan 15 à 20 rondes meegespeeld en/of nog...
  13. I like trains.

    [Speeltopic] WvW #146: a Deadly Ride

    Enkele fragmenten uit het dagboek van Michael Kroon: 26 augustus 27 augustus - ochtend In dit potje zullen jullie dus in een trein zitten, afgesloten van de buitenwereld. Jullie doel is een quarantaine zone in Zwitserland, maar zullen jullie daar wel geraken? Michael Kroon had gelijk. Er...
  14. I like trains.

    [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #146

    Instellingen en inleidend verhaal: 1. 2. 3. 4. etc.
  15. I like trains.

    Avatar voor het Treintje

    1. Soort plaatje: Forum avatar (120x120) 2. De tekst: I like Trains, ILT, Treintje of niets. Ik besef zeker dat tekst op zo'n klein plaatje alles kan ruïneren, dus dat laat ik over aan de designers. 3. Kleurencombinatie(s): dat hangt natuurlijk van de stock af; al zie ik graag een felle...
  16. I like trains.

    Avatar I like trains.

    Nog maar eens een nieuwe :) 1. Soort plaatje: Forum Avatar: max. 120x120 2. De tekst: I like trains. of Niels, geen tekst mag ook als je vindt dat het het plaatje gewoon verneukt. (wat met dit formaat wel eens het geval kan zijn) 3. Kleurencombinatie(s): Kleuren maken mij niet zo zeer uit. Als...
  17. I like trains.

    Backstab + valse beschuldigingen

    Ik wil hier even wat dingen ophelderen. Ja mods, ga me maar bannen ofzo, maar ik vind wel dat iedereen dit wel mag weten. Vanmiddag is mijn account Ik hou van treinen. gebackstabbed door mijn co speler. Tja, helemaal niet zo erg, gebeurd wel vaker, geen reden voor een AF post.. Maar blijkbaar...
  18. I like trains.

    Ik hou van treinen. - w25

    1. Soort plaatje: profielplaatje, 240*180 2. De tekst: Ik hou van treinen. 3. Kleurencombinatie(s): dat is geheel vrij voor de designer. 4. Thema: treinen/treinstations en dergelijke. Als het maar met treinen te maken heeft :D 5. Plaatje(s) om te gebruiken: er zijn er veel te veel...
Bovenaan