Zoekresultaten

  1. Dr. Hannibal Lecter

    [Inschrijftopic] TSC - Tribal Song Contest Seizoen 6

    Goedemiddag dames en heren! Na het abrupte einde van het vorige seizoen (r.i.p. mijn relatie) heb ik wel weer zin om nieuwe muziek te leren kennen, hoe zit dat bij jullie? Helaas heb ik de komende 11 weken niet voldoende tijd om volledig zelfstandig het spel te leiden, graag hoor ik of er...
  2. Dr. Hannibal Lecter

    [Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

    Goedenavond personen van hooggeëerd kaliber, Welkom bij het lustrum seizoen van het Tribal Song Contest, oftewel TSC! Leuk om te zien dat we weer in de dubbele cijfers zitten qua deelnemersaantal. Twijfel vooral niet als je af en toe een ronde mee wil doen of later wil instromen, dat kan...
  3. Dr. Hannibal Lecter

    [Inschrijftopic] TSC - Tribal Song Contest (seizoen 5)

    Goedenavond dames en heren! Na even rust heb ik wel weer zin om nieuwe muziek te leren kennen, hoe zit het met jullie? Hopelijk is het voor anderen hetzelfde, graag zou ik deze week starten met de inschrijvingen en volgende week maandag met het inzenden van de eerste nummers! Deelnemers: 1...
  4. Dr. Hannibal Lecter

    [Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

    Goedenavond personen van hooggeëerd kaliber, Zoals jullie weten is zojuist seizoen 3 geëindigd en om de vaart erin te houden wil ik graag gelijk door! Volgens de poll die ik uitgeschreven heb is er de wens om zo'n 8 themarondes te doen van de 10, ik heb onderstaande ruwe verdeling gemaakt...
  5. Dr. Hannibal Lecter

    [Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

    Hoi allen! Binnen een krappe 2 weken is seizoen 3 van TSC afgelopen en wil ik graag seizoen 4 starten, om dit goed te kunnen voorbereiden echter nu al een topic zodat we lekker door kunnen knallen! Ik wil best wat tijd steken in het organiseren hiervan, maar dan is het wel leuk als anderen ook...
  6. Dr. Hannibal Lecter

    Classic 26 - voorstel

    Gezien er onduidelijkheid was over hoeveel boosts iedereen mocht stel ik voor om exact dezelfde instellingen nogmaals te spelen
  7. Dr. Hannibal Lecter

    Massa 14-3

    Hoi, Bij deze een topic voor 5+2 om de massa op het volgende target te plannen. Wellicht dat er dan wat beter gedeft wordt. Succes!
  8. Dr. Hannibal Lecter

    Top/Flopspelers

    Hoi, Jullie kennen het idee, en op deze manier hoeven er niet meerdere topics aan geweten te worden. Wat vinden jullie van Tai Chi?
  9. Dr. Hannibal Lecter

    Praathoek #25

    Hoi! Iemand wat nuttigs te melden?
  10. Dr. Hannibal Lecter

    Het grote complimententopic

    Hoi, In dit topic mag je elkaar complimenten geven, na al die roasts en het gezeik over roasts kan wat positiviteit geen kwaad! Voorbeeld: Ik wil @DragonShield3 een compliment geven dat hij zo goed kan omgaan met zijn lengte. Voorbeeld 2: Ik vind het knap dat @Kyuka blijft volhouden dat hij...
  11. Dr. Hannibal Lecter

    Overgang timebattles seizoen 1->2

    Beste dames en heren, jongens en meisjes, Het eerste seizoen van de timebattles loopt op zijn einde deze week en we willen graag volgende week maandag (13 april) beginnen met seizoen 2. Vanuit de organisatie hebben we het idee dat seizoen 1 uiteindelijk wel goed verlopen is na wat...
  12. Dr. Hannibal Lecter

    AF-gebruik Underground Tactics

    Hoi, Ik vind het irritant dat Underground tactics alternatieve likes gebruikt, zo ongeveer als enige op dit forum. Bij deze een poll, bij meer dan 60% voor vind ik dat hij berispt moet worden voor elke like die niet een blauw duimpje is. Stemmen maar!
  13. Dr. Hannibal Lecter

    Timebattles seizoen 1

    Beste botters, boosters en normale spelers, ik heb een idee dat in het verleden al is uitgevoerd maar dan met een twist! Omdat bijna iedereen nu binnen moet blijven zitten en relatief veel tijd heeft wil ik graag mijn eigen timeskills upgraden en ik kan me voorstellen dat meer mensen dit...
  14. Dr. Hannibal Lecter

    Rate de speler

    Hey guys! Het is wellicht wat vroeg hiervoor maar naar mijn mening kun je dan na afloop van de wereld als je meerdere keren gerate bent zien wat men op verschillende momenten van de wereld vond van je account! Het werkt als volgt: Je vult onderstaande lijstje in en probeert dit te...
  15. Dr. Hannibal Lecter

    Gok het volgende topic

    van Martijn. Letsgo! Ik gok dat Golden Awards de volgende wordt!
  16. Dr. Hannibal Lecter

    Praathoek Classic 22

    Hallo! Bij deze wil ik graag melden dat het oneerlijk is dat er één groep is die nu al de favoriet is! Also, praat lekker
  17. Dr. Hannibal Lecter

    Met welke tien (HiHo)

    Hey! Ik zag dat er vandaag nog geen topic was gemaakt, dus bij deze het 'met welke tien' topic. Brand los! Je mag het met 10 spelers doen die op deze wereld spelen, met 10 spelers algemeen of 10 accounts vormen met combinaties van spelers. Oh ja, Hi Ho voor de clicks Cheers
  18. Dr. Hannibal Lecter

    Golden awards

    Hallo! Iedereen kent het wel, hier is het lijstje Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechte leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten...
  19. Dr. Hannibal Lecter

    Met welke tien

    Dus, vertel!
  20. Dr. Hannibal Lecter

    Praathoek CL21

    Succes allemaal!
Bovenaan