Zoekresultaten

  1. De Vuile Was van Continent 45

    Wat fijn dat Baksteen niet aan het boosten is. Hebben ook geen enkele schaamte daar in die stam. Zijn al gestraft en gaan gewoon door.
  2. Spotprenten

    De hele stam zakt naar beneden. Moeten ze er een keertje voor vechten, lukt het ze maar niet. Verkeerde tegenstander uitgekozen.
  3. Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    9 nog niet gezien, 4 stammen tegen 1 wel. En niet de kleinste stam maar de nr 1 stam en nog 3 anderen. Oh ja, ook nog een slaafje.
  4. Praathoek

    Eindelijk wordt het duidelijk voor iedereen. TW is naar de kloten. Tot ziens allemaal.
  5. Clean? Or NotClean?

    Lijken de kopschoppers van Carlo Heuvelman wel. Weten ineens niet meer hoe het gegaan is en wie het gedaan heeft. Maar eens te meer een bewijs hoe verziekt sommige spelers hier wel niet zijn.
  6. Early - Midgame verwachtingen

    Zo kindjes, het was leuk hier om jullie een beetje dwars te zitten en het forum levend te houden. Vanaf morgen heb ik (helaas) wat zaken te doen die veel belangrijker zijn dan TW en zal ik hier niet meer verschijnen. Ik wens jullie het beste toe, misschien tot later in het spel. Maar om eerlijk...
  7. Early - Midgame verwachtingen

    Daarom geef ik hem toch ook een compliment. Je krijgt wat je verdient bij mij.
  8. Early - Midgame verwachtingen

    Zo he. Zou je dan toch wat bijgeleerd hebben sinds w67? Mijn complimenten. Je bent toch nog niet hopeloos verloren als je op de goede weg doorgaat. :D
  9. Golden Awards

    Jij wilde mij er niet bijhebben. Ik was een target van jou en EOS. Eten of gegeten worden, dan eet ik liever. Snap je dat of moet ik het aan de hand van tekeningen uitleggen?
  10. Early - Midgame verwachtingen

    Ik heb ook geen MB, doe alles (tot nu toe) alleen.
  11. Early - Midgame verwachtingen

    Hahaha. En jij bent nog steeds dezelfde internetridder die je toen al was. Empathisch vermogen van een stacaravan en ervaring in het leven van een bushokje. Eerst eens volwassen worden en dan mag je weer meepraten. Ga eens bij papa en mamma weg en probeer het eens in de echte wereld. :p
  12. Golden Awards

    Van mij kunnen ze meer leren dan van zo'n pepernoot die zich weg laat spelen. :rolleyes:
  13. Spotprenten

    En je wilt niet weten hoeveel ik hiermee uiteindelijk verdiend heb. Dat ga jij de rest van jouw leven niet verdienen. :p :p
  14. Early - Midgame verwachtingen

    Maar wat groeien jullie langzaam? Is er iets mis gegaan?
  15. Early - Midgame verwachtingen

    1) Logisch dat ik 1 x in mijn leven die profs geedelt heb, is pas de eerste keer dat we elkaar op een wereld tegenkomen. 2) Jij denkt dat je een goede band met jouw opa hebt. Maar oudere mensen zijn een stuk verstandiger dan jij en waarschijnlijk laat hij jou gewoon in de waan dat het zo is...
  16. Early - Midgame verwachtingen

    Lijkt mij trouwens verschrikkelijk voor de goede man om jouw opa te moeten zijn. Zoiets gun je niemand.
  17. Early - Midgame verwachtingen

  18. Early - Midgame verwachtingen

    Jij ziet alleen wat je wilt zien en dat zijn niet de feiten. Dat het account een hele stam ten noorden van hen opgerold heeft past niet in jouw kromme gedachtes. Maar ik word een beetje lacherig hiervan. Als jij en jouw groepje zelfbenoemde topspelers winnen was het een fantastische wereld. Als...
  19. Early - Midgame verwachtingen

    Dit keer moet ik jou (helaas) gelijk geven. Heb ook maar 1 x de accountnaam in hoeven voeren.
  20. Early - Midgame verwachtingen

    Ik heb gehoord uit geheime bron dat je wel eens meer last hebt van selectief geheugenverlies. Fijn dat je in ieder geval 1 skill goed beheerst.
Bovenaan