Zoekresultaten

  1. .Arrogant

    Dat zal waarschijnlijk wel kunnen maar ik speel allang niet meer en heb dus ook geen account om...

    Dat zal waarschijnlijk wel kunnen maar ik speel allang niet meer en heb dus ook geen account om dat op te testen. Maar ik denk dat als je een topic zou openen met de vraag of iemand dat wil maken dat er wel een scripter is die dat maakt want het is wel redelijk makkelijk (en snel) te maken
  2. .Arrogant

    Farmen Fa-filter

    oke, dat wist ik niet. (ik heb de nieuwe regels nog niet bekeken)
  3. .Arrogant

    Farmen Fa-filter

    Ik speel al een tijdje niet meer, maar als iemand een lijstje met functionaliteiten heeft die erin moeten (en een test account) dan kan ik dat wel ff maken.
  4. .Arrogant

    Def Clears Tabel

    Deze tabel bedoel je ?
  5. .Arrogant

    Farm Assistent Verminderd de farm tijd tot dat de muren stijgen

    de FarmShaper bedoel je ? die is idd niet meer publiek (al deel ik die meestal nog wel via skype als iemand erom vraagt :p )
  6. .Arrogant

    [Afgekeurd] Authenticator ingame account

    Ik ben hier wel voor want een extra beveiliging is sowieso beter (al zullen de mensen die overal hetzelfde wachtwoord gebruiken het dan wss nog niet instellen en dus alsnog makkelijker gehackt worden :p ) en Two factor authentication is gwn veel veiliger, want dan zouden je als je een account...
  7. .Arrogant

    [Profiel] PF plaatje .Arrogant

    plaatje 4 en 5 vooral ( en uit dezelfde post van McMagnaz plaatje 1 )
  8. .Arrogant

    [Profiel] PF plaatje .Arrogant

    heb het thema ook maar ff in de beginpost gezet (andere thema`s zijn ook nogsteeds goed) ;)
  9. .Arrogant

    [Profiel] PF plaatje .Arrogant

    heb ff gecheckt wat je skypenaam is, en zie dus dat ik jou blijkbaar al op skype heb :p en wat dat plaatje betreft, ik vind die kleur groen vaag en het straalt niet echt iets uit. EDIT: heb ff een beetje de topics bekeken en kwam daarbij wat plaatjes tegen die in de stijl zijn waarvan ik er...
  10. .Arrogant

    [Profiel] PF plaatje .Arrogant

    dan iets in de richting van magic, fantasy, demolition of programmeren/hacken Ja, dat is ook goed
  11. .Arrogant

    [Profiel] PF plaatje .Arrogant

    1. De tekst: .Arrogant 2. Kleurencombinatie(s): 3. Thema: magic, fantasy, demolition, iets goddelijks of programmeren/hacken (ik zoek meerdere plaatjes) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: geen 6. Prijs/gift: wat de designer er voor wil hebben ;) 7. Favoriet tot nu toe: PS: als het kan...
  12. .Arrogant

    Tribal Wars 13de verjaardag Quiz #3

    1. 5 keer opnieuw beginnen in 1 wereld 2. 2009 3. 135
  13. .Arrogant

    Twlan werkt niet

    bij mij werkt het gwn als ik het test :) maar dat scherm in je printscreen moet je gwn laten staan, daarin zie je een aantal linkjes staan, iedereen die in hetzelfde netwerk zit kan dan naar 1 van die linkjes gaan en dan acc aanmaken en twlan spelen ;) is trouwens wel behoorlijk verouderd...
  14. .Arrogant

    Crusade to the world's End.

    warre beweert zelf dat die met 1command vrijwel net zo snel kan sturen dus helaas je hebt niet alles van hem gelezen ^^ als je met normaal bedoeld de manier waarop IK normaal de aanvallen verstuur dan is het idd zo dat ik met sloopAP niet sneller stuur, bedoel je echter met normaal de manier...
  15. .Arrogant

    Crusade to the world's End.

    mijn excuses, las het iets te snel :p en als je mij niet vertrouwt is niet mijn probleem want dat komt gwn doordat je mij dan niet kent, maar als men zo nodig bewijs wil zien voordat men is gelooft dat sloopAP niet sneller is dan andere scripts dan kan mss iemand van Seau dat ook wel ff...
  16. .Arrogant

    Crusade to the world's End.

    nee, ik ken sloopAP en daarom dat ik ook weet dat ik zonder dat script net zo snel de aanvallen kan "plannen" en versturen, en als je mijn post goed had gelezen dan had je geweten dat ik 1command niet gebruikt (ookal kun je daar ook wel snel mee sturen)
  17. .Arrogant

    Crusade to the world's End.

    mocht ik een keer genoeg tijd hebben wil ik best een keer tegelijk met warre gaan sturen waarbij hij dan gebruik maakt van sloopAP en ik alleen van een externe tool, een simpel snellijstscriptje en een goede browser zodat je kunt zien dat er bijna geen verschil zit in de snelheid van het sturen :p
  18. .Arrogant

    "Legale" Scripts

    nee, want een scripter stopt enorm veel tijd in de scripts en mag die dan ook voor zichzelf houden, iets wat jij blijkbaar niet wilt snappen, mss net een iets andere manier om iets te doen, of gwn de code veel beter geschreven, maar waarom zouden de scripters de andere spelers precies moeten...
  19. .Arrogant

    Crusade to the world's End.

    grappig dat hier zoveel spelers zijn die denken dat warre zijn sloopAP script het zoveel makkelijker maakt en je echt de mogelijkheid om aanvallen sneller te versturen.. want met de openbaar beschikbare tools kun je net zo snel of zelfs sneller aanvallen versturen dus het is echt bullshit wat er...
  20. .Arrogant

    "Legale" Scripts

    zoals zovaak gezegt is het geen ongelijke concurrentie want de openbare scripts zijn net zo goed als de niet openbare, het is naar mijn mening eerder zo dat een scripter beter nadenkt over hoe die het spel het best en snelst kan spelen en dan een scripts maakt, maar dat wil absoluut niet zeggen...
Bovenaan