Zoekresultaten

  1. Pedik

    Hoeveel LC heb je

    Tom je bent zorgwekkend actief op TW, is alles oke?
  2. Pedik

    Non-premium?

    Duckje kreeg het nooit voor elkaar en Kr33log doet het gelijk?????
  3. Pedik

    Ideeënforum

    Dat legt ie net uit
  4. Pedik

    TW.NL Officiële Extensie

    https://chrome-stats.com/d/ffgjjgecpfmkbfnhlofipnhelhdokknp Geen idee of je hier wat mee kan
  5. Pedik

    Edellijnen

    Jannes?? Speel jij weer????
  6. Pedik

    RIP TW.nl DISCORD

    Hoe meer je kortsluit met Innogames hoe kutter het wordt. Als voor elk dingetje Innogames nu de knopen gaat doorhakken kan je de NLse server net zo goed direct opheffen.
  7. Pedik

    RIP TW.nl DISCORD

    Ah ik zie dat mijn permban opgeheven is
  8. Pedik

    speedwereld

    Bump
  9. Pedik

    Praatje maken

    @Kroenuh @Kr33log @kleiduif. waar blijft het forum voor Casual 15
  10. Pedik

    Discussietopic - Nieuw community management

    Welkom en sterkte
  11. Pedik

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Wie runt deze toko op dit moment dan? Of moet ik gewoon een paar scheldwoorden plaatsen om er direct achter te komen?
  12. Pedik

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Bedankt voor je inzet over de jaren Duckje. Hoewel we in veel gevallen lijnrecht tegenover elkaar stonden met zelfs een permban op de Discordserver als gevolg, waardeer ik wel dat je bleef staan waarvoor je stond. In veel andere instanties ben je ook zeer betekenisvol geweest voor de verloop van...
  13. Pedik

    Afscheid als (Speed)-Moderator

    Bedankt voor alles Robby! Topmod!
  14. Pedik

    Pushen in 2023

    Geen bulletpoint over het al dan niet mogen boosten van OD eindewereldawards?
  15. Pedik

    Auto updating maps NLP12

    @DenDuvel zou je deze nog kunnen repareren?
  16. Pedik

    Stapel plaats van de tovernaar

    Weet niet eens op welke wereld de beste man speelt, dus dat lijkt me tijdverspilling :biggrin:
  17. Pedik

    Stapel plaats van de tovernaar

    Je zou kunnen inloggen op de browser op je telefoon, dan zou je ze moeten kunnen zien. Denk namelijk dat de coördinaten per wereld verschillen.
  18. Pedik

    Einde wereld Awards

    Spelerawards Beste speler: Frits (Talibanana). Uit de startblokken geschoten, hele wereld prominent in de top 3 aanwezig geweest. Veel mee samengewerkt van begin tot eind: het sturen van grondstoffen voor VB’s tot het plannen/uitvoeren van massa’s en blitzes, mits anderen het accountmanagement...
  19. Pedik

    Overig GsToTargetVillage

    Ik weet weinig van scripts, maar miss proberen wat er zou gebeuren als je de regel van var GMprijs = [56000,60000,50000]; zou aanpassen naar een totaal van 100k in dezelfde verhouding? [33600,36000,30000] zou 99600gs zijn, gelijk aan 100 handelaren
  20. Pedik

    Praatje maken

    Blooner heeft je gecarried op die Speed laatst, mag wel iets dankbaarder zijn voor je 100pp
Bovenaan