Zoekresultaten

  1. smashingone

    Spotprenten

    er zou eigenlijk op die auto nog 'intern' of gregory moeten staan, leuke trend deze filmpjes!
  2. smashingone

    Intern Kings/Queens W73

    als je het doet, doe het dan goed, toch? ;)
  3. smashingone

    Intern Kings/Queens W73

    Heb wel even genoeg gestreden voor mijn dorpkes hoor, even lekker internen :)
  4. smashingone

    Praattopic

    Please geen uitkijktoren en 1:30 regel
  5. smashingone

    Praathoek

    Raar onderwerp voor je spreekbeurt, wel veel geleerd, thanks!
  6. smashingone

    Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

    waarom groei je dan zo langzaam?
  7. smashingone

    Inzendingstopic: Gok de Top! (Start editie)

    Namens Smashingone Categorie spelersrang: - Welke speler staat rang 1: Calamity. - Welke speler staat rang 2: Sons of Durin - Welke speler staat rang 3: Lunde - Welke speler staat rang 4: SaveTheWhaleMarryAnObese - Welke speler staat rang 5: Devillance Categorie stammenrangen: - Welke stam...
  8. smashingone

    Golden awards

    Paar maanden nadat de winst vast stond en paar weken voordat de wereld eindigde barbaar geworden omdat ik/co/vv'er vergat in te loggen, like a pro.
  9. smashingone

    Stab lijst

    En dat babe vv deed in NF was zeker ook voor een PBG?
  10. smashingone

    Top & Flop stammen

    Je hoort mij ook niet klagen ;)
  11. smashingone

    Top & Flop stammen

    We kunnen gewoon even wachten tot ze weer wat leden geinternt hebben toch? Dan hebben we zo weer even veel leden. Ik ben laatst ook met die intern strat van babe begonnen, is echt lache man
  12. smashingone

    Top & Flop spelers

    Hij heeft wel gelijk man, snap echt nog niks van dit spelletje. Ik ga met mijn zakgeld binnenkort een week premium kopen. Vanaf dan ben ik een goede speler toch?
  13. smashingone

    Dood verklaard de oorlog aan influenza

    Is blitzen voor jou een nieuw begrip? Zijn recap zie je ook zeker als een vorm van samenwerking
  14. smashingone

    Dood verklaard de oorlog aan influenza

    Kan je Ace dan even laten weten dat we samenwerken? Hij heeft dat nog niet helemaal begrepen...
  15. smashingone

    [Profiel] Magic | 100 pp

    Wil wel minimaal 250 pp voor deze
  16. smashingone

    Top/Flop spelers

    Duizend aanvallen sturen doe je gewoon rustig door wat op enter te drukken, paar clears er tussen gooien en op je andere scherm een serie kijken en je bent klaar in een uurtje. Dat is best elke dag te doen. Jammer dat iemand denkt dat fakes sturen iemand een goede speler maakt. Dat maakt hem...
  17. smashingone

    Rate de speler

    Bakt er idd niks van die eriksuwanna.
  18. smashingone

    Rate de speler

    Ik zal ergens komende week anders een een lijstje maken, dan heeft iedereen eens wat nieuws om zwart te maken, is iig leuker dan een discussie over kata gebruik :)
  19. smashingone

    Diamantmijn Feedbacktopic

    Vind het wel raar dat er geen aankondiging is op het forum met de tijden.
Bovenaan