Zoekresultaten

  1. De Sukke

    Het Nostalgische Topic

    Hallo maatjes, Bij zo'n non pp wereld komen allemaal oude spelers terug met wie je het vroeger gezellig of niet gezellig had. Dat maakt ook helemaal niet uit. Het gaat erom dat we er anno 2024 nog steeds zijn en dat het forum van een computerbrowsergame deze tijd nog steeds/opnieuw/alweer...
  2. De Sukke

    Stamkaartmarkeringen

    Hoi, Het lijkt mij een goed idee als in de stam de functie kaartmarkeringen wordt toegevoegd. Dan kunnen stamleden of stamleiders du/mb/pbg's/etc allemaal markeren met een bepaalde kleur wie bij wie hoort. Eventueel dan ook de optie op de kaart te delen met een andere stam (zoals dat ook kan...
  3. De Sukke

    Classic win award

    Hoi. Waarom krijg je wel een win-award als je een casual wint en niet als je classic wint? Dat is in strijd met het gelijkheidsbeginsel. Groet, Rogier
  4. De Sukke

    Kampioenschap

    Hoi allemaal, Vroeger waren er nog wel eens van die kampioenschappen, waar je dan als land/Nederlandse server aan mee kon doen. Wanneer kunnen we weer zoiets verwachten? Groetjes, Rogier
  5. De Sukke

    Plaatje de sukke 1000pp

    Hoi, Ik zoek een plaatje waarbij de volgende personen (Neil Caffrey series (White Colllar), Mike Ross en Harvey Specter (Suits), Michael Scofield (prisonbreak) en Dexter (Dexter). op een zebrapad, lopend achter elkaar zoals op het album van the Beatles is afgebeeld. En als afronding een laag...
  6. De Sukke

    Rate the player(s)

    Hola, Het concept spreekt voor zich. Je rate de speler, die het lijstje voor je heeft gemaakt. Als een account door de vele co's heel vaak aan bod komt, kan je ook een ander account raten. Uiteraard wordt 'ad random' raten ook zeer gewaardeerd. Rang: x/10(uitleg?) ODA: x/10(uitleg?) ODD...
  7. De Sukke

    Golden Awards

    Hola luitjes, Het onderstaande concept spreekt voor zichzelf. Complimenten en kritiek, graag wel met onderbouwing. Beste speler: Beste stam: Meest veelbelovende speler voor de toekomst: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechte leider: Meest overschatte stam: Meest...
  8. De Sukke

    Profiel pic gevraagd!

    Hey, Ik ben weer begonnen met tw en wil graag een nieuwe profielfoto. Al mijn oude ben ik kwijt. Instructies geef ik graag via een berichtje, dan kunnen we ook afspraken maken over de beloning, als dat nog mag (regels zijn veranderd natuurlijk ^^). Pm me als je zin hebt om wag te maken...
  9. De Sukke

    Skype wereldchat

    Voor de liefhebber... https://join.skype.com/pw8gkqMPk6Ux
  10. De Sukke

    Teltopic

    1
  11. De Sukke

    Show je cluster

    Ook een van mijn favoriete topics. Show je cluster ^^ Ik prefereer zelf stamkleur blauw, eigen kleur geel en vijandkleur rood, maar als je liever een regenboogkaartje maakt ook best :) Ps. maak een TW stats kaartje, of een screenshot van je twmaps kaartje. Anders update het kaartje mee, en das...
  12. De Sukke

    Golden Awards

    Ewaaa, Nog een kontliktopic. Zeker geschikt voor de fase waarin we ons nu bevinden :) Argumentatie wordt gewaardeerd :)
  13. De Sukke

    Spotprentjestopic

    Ewa, Ik vond dit altijd een gouden topic vroegaah, dus ik plaats hem hier ook. Om het wel geordend te houden, heb ik van een topic van vroeger wat regels geript ^^ Brand maar los :)
  14. De Sukke

    Met welke 10

    Hoi, Dit topic mis ik nog. Concept is simpel, met welke 10 spelers zit je graag in een stam? Groetjes, Rogier
  15. De Sukke

    W38 Terugblikawards

    Aangezien de feestdagen eraan komen, en de jaarwisseling in zicht is :) Awards spelers:
  16. De Sukke

    Taggen op het forum

    Heey, Ik dacht dat het misschien wel een leuke toevoeging voor het AF zou zijn als je kunt andere spelers kunt taggen. Dit kan er dan voor zorgen dat ze makkelijk bij een discussie kunnen komen als jij ze tagt. Een beetje een matige beschrijving, maar ik denk dat iedereen het tag concept...
  17. De Sukke

    Blog wereld 38

    Hallo spelers van wereld 38 :D Mij lijkt het leuk om regelmatig artikeltjes te lezen over wereld 38 in de blog. Misschien dat we in dit topic een beetje kunnen brainstormen over mogelijke onderwerpen en wie zin en tijd heeft om eventueel een stukje te schrijven. Groetjes, Rogier
  18. De Sukke

    Oorlog 1: Amen tegen Teddy

    Klikje naar grote weergave
  19. De Sukke

    Rate de speler boven je

    Het is simpel, je rate een speler. En vervolgens rate de volgende de speler boven zich. Met dit lijstje kun je raten: Speler: Punten: ODA: Reputatie: Ligging: Stam: Gemiddelde:
  20. De Sukke

    Goede aanval/Goede verdediging

    Toon hier je prachtige aanvallen, of je mooie verdedigingswerk. En screentjes van je prachtige timewerk. :edelman:
Bovenaan