Zoekresultaten

  1. Roald97

    Page 4: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor dummies.

    Ik maak hier dan gewoon maar page 4 van. Aanleiding tot deze post Stamgenoten verklaren mij voor gek dat ik hier nog tijd aan spendeer. Het voornemen om een actief AF te creëren dat is gelukt. Dat men ontzettend veel tijd heeft door het corona virus, is ook hartstikke leuk. Echter zorgt het...
  2. Roald97

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Jordi/Jannes deden het al eens eerder, zesentwintig werelden geleden, toen ter tijd met succes. Onder het mom; beter goed gestolen dan slecht bedacht, dit topic. Wereld 73 zal (of hoop) ik mijn laatste (leidings)wereldje zijn. Om die reden wil ik mijzelf en een groep spelers die ik al van vele...
  3. Roald97

    [Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

    De maaiers zijn weer begonnen het is tijd voor het maaiseizoen. De maaimachine wordt uit de schuur gehaald om het maailand en de maaivelden een stukje korter te maaien. Neermaaien, afmaaien, grasmaaien en wegmaaien alles mag om het landschap zo goed mogelijk te onderhouden. Immers moet het...
  4. Roald97

    Spion in Maai?

    Ik kan je garanderen dat alle records op Godfather morgen, waarschijnlijk in het veelvoud, verbroken zullen worden. Daarbij kun je fysieke scores alleen vergelijken als ze echt dicht op elkaar plaats vonden. Maai groeide in één maand (2 actie-rondes gezien de opbouw van clears) van veertien naar...
  5. Roald97

    ''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

    Aan alle drama-queens, moddergooiers en likegeilers van wereld 59, Welkom bij de langverwachte formaliteit: De oorlogsverklaring, een half jaar na de start, zowel in-game als op het algemeen forum. Wellicht de bepalende en meest belangrijke oorlog op deze wereld, mogelijk niet, net als het...
  6. Roald97

    [Profiel] Collationem

    1. De tekst: Enkel de accountnaam: Collationem 2. Kleurencombinatie(s) Dit laat ik aan de experts over, over het algemeen ben ik niet echt een fan van grauwe of zwart-wit plaatjes. 3. Thema: Game of Thrones en dan specifiek de volgende personages: Tywin Lannister, Tyrion Lannister en Bronn of...
  7. Roald97

    Het grote bevindingen topic van '59

    Mede-posters Je ziet op veel wereldforums allerlei topics als: top/flop stammen, rate de speler of golden awards. Gezien de (voorlopig) wat lagere activiteit op ons wereld 59 forum lijkt dit topic mij geschikt als een soort bundeling van allerlei topics. Dit topic is bedoelt om waarnemingen...
  8. Roald97

    Profielplaatje(s) Collationem - 100 pp

    Ik ben op zoek naar een passend profiel plaatje voor mijn account; Collationem. Informatie De naam heeft twee betekenissen in het latijn. Namelijk; Lapzwans & Bijdrage. Gezien ik leidinggevende van mijn stam ben lever ik zeker mijn bijdrage anderzijds ben ik liever lui dan moe, vandaar de...
  9. Roald97

    Probleem Opera

    AF-Lezers, Ik heb sindskort problemen met opera. ik kom er niet meer in en welke site ik ook intyp ik krijg overal dit op: ik heb al heel veel geprobeerd met de instellingen, opera eraf gegooid (helemaal eraf ook uit prullenbak) en weer gedownload, weer hetzelfde probleem. ik zo dus...
  10. Roald97

    C66

    Goeiemiddag, kom ik net terug op mijn laptop en dan zie ik dingen die me weer tegenvallen C66 is gevallen door een Oprichter die denkelijk geen zin meer had of is Gehackt/gechanteerd, kan me eigenlijk niet voorstellen dat klaver dat zou doen, ik kan geen motief bedenken daarvoor...
Bovenaan