Zoekresultaten

  1. RebounceTagg

    Profiel + Stamplaatje!

    xxx Mag een slotje op. Ga zelf wat aan de gang vanavond :). Weet namelijk niet exact wat mijn plannen zelf op TW zijn :) Mijn excuses dames en heren! <3
  2. RebounceTagg

    [Stam] 50-100PP

    Hee mensen, Ik ben opzoek naar een paar plaatjes. (enkel stamplaatjes) 1. De tekst: Absentia Mentus (betekenis is 'Afwezigheid van geest') 2. Kleurencombinatie(s) 3. Thema: 4. Plaatje(s) die ik ziek vind: 5. Deadline: Neem je tijd! 6. Prijs/gift: 50-100 7. Favoriet tot nu toe:
  3. RebounceTagg

    [Stam] Facta.

    Hee lieverdjes :tongue: Ik kom hier eens niet om plaatjes te posten maar om d'r zelf weer eens wat aan te vragen! Dit voor mijn nieuwe stam: 1. De tekst: Facta Non Verba. - Indien te lang enkel Facta. 2. Kleurencombinatie(s) Kies maar wat joh :D 3. Thema: Iets met de naam aub. 4. Plaatje(s)...
  4. RebounceTagg

    [Profiel] RebounceTagg

    Profielplaatje: 1. De tekst: RebounceTagg 2. Kleurencombinatie(s) Niet te donker, gewoon lekkere kleuren. 3. Thema: Dames/fantasie (fantasie---> zie hier beneden. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: Zo snel mogelijk 6. Prijs/gift: 50-100 PP 7. Favoriet tot nu toe: N/A
  5. RebounceTagg

    [Stam] Sleeping beauty

    1. De tekst: Sleeping Beauty (of) A Sleeping Beauty 2. Kleurencombinatie(s) Mooie felle kleuren 3. Thema: Snorlax / mooie meiden 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: Neem je tijd!, maar niet te lang haha. 6. Prijs/gift: LIEFDEEEEE 7. Favoriet tot nu toe: Succes iedereen die wat...
  6. RebounceTagg

    [Profiel] NVPS

    1. De tekst: NVPS 2. Kleurencombinatie(s) Felle kleuren (Rood/Oranje) 3. Thema: Zie afbeelding 7 en 9 van deze plaatjes, dat is iets waar ik naar op zoek ben! 4. Plaatje(s) om te gebruiken: xxx 5. Deadline: Alle tijd, maar wel zo snel mogelijk! 6. Prijs/gift: Ik heb op het moment geen PP die ik...
  7. RebounceTagg

    [Profiel] N.E.R.D / PP

    Hallo beste mensen, Momenteel ben ik op zoek naar een nieuw profielplaatje, dit keer voor een andere naam :D. Hieronder het lijstje (Ik geef jullie vooral je eigen fantasie die je mag gebruiken). 1. De tekst: N.E.R.D 2. Kleurencombinatie(s) --- 3. Thema: Geheel je eigen keuze (Ik ga nog even...
  8. RebounceTagg

    [Stam] Lock(ed) |100 PP

    Beste designers, Nu ik net mijn nieuwe Profielplaatje heb ben ik ook opzoek naar een nieuw stamplaatje! 1. De tekst: LOCKED it's locked. Go away! (dit in kleine letters eronder)! 2. Kleurencombinatie(s) --- 3. Thema: Een slot of iets dergelijks (als dit duidelijk genoeg is haha), gebruik...
  9. RebounceTagg

    [Profiel] RebounceTagg / PP

    Hallo mensen, Ik ben weer is opzoek naar een nieuw plaatje :D Hier het lijstje, ga je gang en leef je uit :D 1. De tekst: RebounceTagg 2. Kleurencombinatie(s) Felle lichte kleuren 3. Thema: Vrouwen (Emma watson) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Ik ga even opzoek :) 5. Deadline: Zo snel mogelijk...
  10. RebounceTagg

    Infinite Crisis / Stamplaatje

    Hallo designers! Ik ben weer is op zoek naar een nieuw plaatje, dit keer een stamplaatje! Ik hoop dat ik jullie informatie geef door middel van het lijstje en dat jullie mij kunnen verassen met mooie plaatjes! 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: LET OP! TOPICNAAM KLOPT NIET (IS AL IN...
  11. RebounceTagg

    Logo

    Beste, Snel wat nodig! Kan iemand een logo maken (Iets met een arm waar een flesje bier in zit?) Dit is voor mijn vriendengroep haha. Ik zou zo even laten zien wat ik ongeveer in gedachten heb!
  12. RebounceTagg

    Stamplaatje 'Perfection'

    Plaatjes voor deze man? 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: 'Perfection' (Misschien komt er nog meer bij, moet nog even kijken :D) 3. Kleurencombinatie(s) --- 4. Thema: Boogschutters 5. Plaatje(s) om te gebruiken: -Ik ga even op zoek voor jullie 6. Deadline: Zo snel mogelijk 7...
  13. RebounceTagg

    RebounceTagg // 50 PP

    Hee designers :p Ik ben opzoek naar een Profielpaatje, iemand die wat kan maken met dit lijstje? 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: RebounceTagg 3. Kleurencombinatie(s) Lichte felle kleuren. Gewoon een 'vrolijk' plaatje 4. Thema: Knappe vrouwen ^^ 5. Plaatje(s) om te gebruiken...
  14. RebounceTagg

    Ava // 20 pp

    Hee designers :p Ik ben opzoek naar een AVA, iemand die wat kan maken met dit lijstje? 1. Soort plaatje: Avatar (120x120 toch?:o) 2. De tekst: Niks, ik wil er niks hebben staan. 3. Kleurencombinatie(s) Lichte felle kleuren. Gewoon een 'vrolijk' plaatje 4. Thema: Knappe vrouwen ^^...
  15. RebounceTagg

    Narcos 'Plato O Plomo' |W45|

    Hallo mensen, Ik ben na lange tijd weer terug en ben gelijk opzoek naar een plaatje voor de stam! Ik hoop dat jullie hier genoeg informatie uit krijgen en daar een mooi plaatje van kunnen maken :D 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: Narcos (En dan iets kleiner er onder: Plato...
  16. RebounceTagg

    xMarthynx

    Soort plaatje: Beetje stralend, zoiets als die van jou. T'mooist een ridder ofzo erop. (profielplaatje) De tekst: xMarthynx Kleurencombinatie: Zwart met fel groen? Thema: ? Plaatjes om te gebruiken: geen zoek maar een mooie ridder ofzo. Deadline: maakt niet uit. Prijs/gift: Gratis ;-)...
  17. RebounceTagg

    Stamplaatje | 50 á 100 PA

    Hallo forumgangers, Ik ga een stamoprichten en wil daar graag een plaatje voor. Hier het lijstje: 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: .IB - .Inglorious Bastards 3. Kleurencombinatie(s) Maakt niet uit. 4. Thema: Iets met een leeg slagveld met een helm die op de grond licht...
  18. RebounceTagg

    ProfielPlaatje RebounceTagg

    plaatje gevonden, close ?!
Bovenaan