Zoekresultaten

  1. Ivanoe

    Top & Flop spelers

    Hij was zo enthousiast dat hij op twee accounts tegelijk wilde spelen :p
  2. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    Als je ze niet kent weet je idd niks af van hun ervaring/personaliteit. Maar vanaf een objectief standpunt liggen ze idd goed en hebben ze mooie clusters.
  3. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    Heb toch al kort even mijn mening onderbouwd :p Langs de andere kant nog niet veel tegenargumenten gehoord voor een leuke discusse ;)
  4. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    Toffe gasten, veel ervaring, goede samenwerking, mooie ligging.
  5. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    UA1 topstam! :D
  6. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    Blijf aub van mijn spade af
  7. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    IGN?
  8. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    Enigste reden dat ik met tw begonnen ben is omdat ik met osrs gestopt ben :p, als iemand een 90 base level accoutntje wil kopen, pm me ;p
  9. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    Raids tot tbow dan staken, zo heb ik het tot 2.5b gehaald tot ik alles verloor met een bank stake :p mijn bank nu ziet er maar zielig uit jammer genoeg, had het beter verkocht :p
  10. Ivanoe

    Top & Flop stammen

    Birdhouses pff, 1 tick black chins is de way to go. :p
  11. Ivanoe

    Farmen of roven?

    Ja doe ik nog altijd, speer laten roven en farmen met lc natuurlijk :p
  12. Ivanoe

    Farmen of roven?

    Farmen met LC is nog altijd 10x beter, roven is enkel nuttig in de beginfase
  13. Ivanoe

    Praathoek

    Vraag me af waarom dat nooit generfd werd
  14. Ivanoe

    Praathoek

    Ben net terug beginnen spelen na enige tijd, laatste wereld was w42. Zijn er dingen die ik perse moet weten? :p
  15. Ivanoe

    [FAQ - Termen] Offensief | Defensief

    het gaat hier nog steeds over aanvallen en verdedigen niet rimmem of rimstarten =l
  16. Ivanoe

    Nieuwe troepen

    Misschien zou het leuk zijn om nieuwe troepen te verzinnen bv. Een tovenaar, een kanon, troepen met revolvers....
Bovenaan