Zoekresultaten

  1. tim19

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Bedankt Seppe voor alles wat je voor de .NL community hebt gedaan.
  2. tim19

    Wat een niveau....

    AH slopen mag natuurlijk wel, ook binnen alle Kata afspraken lijkt me dat een normaal target (tijdens de start van een wereld)
  3. tim19

    Graag jullie voorstellen voor Wereld 82

    Je probeert de wereld niet eens spannend te maken
  4. tim19

    Forummoderatie W81

    Maar dit gaat al eigenlijk niet meer over het feit dat DenDuvel forummod is maar meer over de methode van modden
  5. tim19

    BB ondersteunen

    Je kan de casual gaan spelen?
  6. tim19

    Tutorial over troepenopbouw

    Hoeveel PP heb je?
  7. tim19

    Snipen net zo makkelijk als edelspammen.

    Wees blij als iemand feedback geeft en uitspreekt waarom hij tegen stemt ipv alleen tegen te stemmen...
  8. tim19

    Feedback nieuwe scriptregels

    Weet je nog dat je mij van mijn eigen account probeerde te zetten als stamleider op w37? Omdat ik het in sommige aspecten niet helemaal met je eens was. En dan nu praten over fair play in andere opzichten... Bahh
  9. tim19

    [Speeltopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Wie heeft wedstrijd 4a gewonnen?
  10. tim19

    [Speeltopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Ik heb 1x gewonnen en 1x remise Heb hier wel een beetje hulp voor gehad van @Pedik
  11. tim19

    [Speeltopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Ik vind 15|10 mooi. Geloof dat de meeste mensen daarop ook al gespeeld hebben tijdens poule. Maar waarom tijd aanpassen t.o.v. poule fase? Gewoon 30|0 en als allebei ermee eens zijn mag je aanpassen
  12. tim19

    [Speeltopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Ik heb 1 partij gewonnen van Simeco. Ik was zwart
  13. tim19

    [Speeltopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Yes, ik heb gekwalificeerd voor de winnaarsbracket denk ik :cool:
  14. tim19

    [Speeltopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    De openingswedstrijd van de avond tussen Killingsspreeee en Simeco werd door een groot publiek gevolgd. Het was zelfs mogelijk om een livestream hiervoor te volgen via de discord pagina! In mijn eerste partij (konings gambiet) speelde ik tegen Killingsspreee. We moesten beide nog opwarmen en...
  15. tim19

    [Inschrijftopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    @Beast Incarnate. Misschien?
  16. tim19

    [Inschrijftopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    blond calamus incendium simeco bappos killingsspree Rob. Speeder. Pedik Korjakskaja Sopka Kerouac Combino Pastasaus nonkel miketijger chmegers ILT Jokersbrain Tim19
  17. tim19

    Trump of Biden? Enquete!

    Moet je als christen niet de republikeinen steunen? Als je kijkt naar bijvoorbeeld pro-life standpunten van bijvoorbeeld Trump?
  18. tim19

    [Inschrijftopic] WvW #314

    Komende paar weken nog druk. Misschien dat ik daarna wel weer eens een potje mee doe
  19. tim19

    Wereldafspraken W74

    Wat was er fout aan w33?
  20. tim19

    Inefficiëntie handelaren

    @famdecibel hier mag een slotje op zegt de topic starter
Bovenaan