Zoekresultaten

  1. Forummoderatie Wereld 56

    Het is ook gewoon het feit dat forums hun tijd voorbij zijn in mijn ogen. Skype is veel makkelijker te gebruiken, moderner en overzichtelijker. Je hebt groepen met je stam, de wereld, je team, de mensen Waarmee je onderhandeld, etc etc. Iemand nodig? Even een melding plaatsen bij die persoon...
  2. Top/Flop stammen

    Gentle was het beu en heeft zijn ballen uitgeleend lijkt me :o
  3. Reet de Speler

    Spelletje is rap saai als je helemaal geblokkeerd ligt en ze niet reageren op de aanvallen. Konden sommige mensen blijkbaar niet goed tegen :) Dat ze daardoor stoppen is alleen maar voordeel voor ons. En bashen op inactieve mensen zonder stacks levert nu eenmaal niet veel oda op :( Maar het...
  4. Reet de Speler

    Ben ik ook benieuwd naar :)
  5. Praathoek

    hoihoi, Bjarne van Gentle had me aangesproken over bepaalde zaken Aangezien bjarne zeer weinig skype gebruikt en ik dus nog steeds op mijn antwoord wacht :p Zou ik graag een ander contactpunt willen hebben binnenin Gentle. aub dankjewel :) groetjes christiaan
  6. Golden Awards

    Wel hallo daar :D
  7. .Pi VS Tables & N-S

    Ik was geen spy :) maar als leidinggevende zomaar hun rechten gebruiken om claims van mijn edelgebied weg te halen en ze zelf te claimen omdat ze er anders toch maar stonden(wat het nut is van edellijnen d.m.v. claims) ZONDER enige vorm van overleg of heads-up, ja kijk, dan moet het voor mij...
  8. Oorlog NS-Under

    dacht dat er een afspraak was om niet zomaar meer leden te dumpen voor de stats? christiaan| black tribal king
  9. Ordo VS N-S [Kwaliteit vs Kwantiteit?]

    lol, ik zie meer activiteit op het forum als IG en dan bekvechten jullie eigenlijk maar wat.. Dat je het niet eens bent met de werking van een andere stam is normaal want je zit er zelf niet in. Nuja, ik denk dat dit mss mijn eerste post ooit is? :p ben het gezaag van die k*twereld...
  10. Ordo VS N-S [Kwaliteit vs Kwantiteit?]

    we doen da goed :) christiaan
  11. doorstuuraanvraag

    dankje, maar ik heb het al gevonden :) ik had account op engelse versie en dan moet je op ned versie opnieuw beginnen. Dit mag weg hoor.
  12. doorstuuraanvraag

    hoi, het heeft niet echt met tribalwars te maken maar jullie zijn ook de makers van Lagoonia. Kan iemand mij doorsturen naar een van de beheerders ervan? ik heb problemen met mijn account en supportaanvraag werkt niet door dit probleem. mvg, btk
  13. prive servers/werelden.

    hoi, hierbij de vraag of het ooit eens gaat gebeuren dat er privewerelden komen? met privewerelden bedoel ik die je zel kan aanmaken/kopen/aanvragen en waarna jij met je vrienden apart een strijd kunt leveren leuk onder elkaar. ik bedoel, heb zo al paar keer gestart met vrienden in...
  14. Vakantievervaning

    merci eh :) en ook alle andere :p
  15. Vakantievervaning

    ja ma da is als jij je vv geeft niet? ik heb een gekregen, een tijd gedaan en nu wil ik die weg om die aan te vallen want hij is gestopt. ik heb die vv al bijna een maand -_-
  16. Vakantievervaning

    hoe kan je een vakantievervanging beeindigen die je doet als je merkt dat die speler stopt/niet meer on gaat komen? ik wil hem aanvallen maar ik zit met die vv die ik nu nie wegkrijg -_-
Bovenaan