Zoekresultaten

  1. Pascallozz

    Stelling van de Dag

    Ondanks ik de gene ben geweest die de fout heeft gemaakt, ben ik het 100% met je eens. Weer een les geleerd voor mijzelf.
  2. Pascallozz

    Praathoek W69

    Is toch geniaal! ik zie er wel de humor van in :)
  3. Pascallozz

    Top/Flop stammen

    Alles kan nog veranderen. Spelers wisselen hier nog sneller van stam, dan dat de cassiere bij appie de boodschappen scant...
  4. Pascallozz

    Top/Flop stammen

    Ik vraag me serieus af of ik nu echt de laatste 6 paginas heb zitten lezen van dit.... debacle. Man man man, dit lijkt wel een slechte b film. Hoe staat het nu met de oorlog? Is dat nu afgelopen omdat er mensen zijn geswitched? Is er ook een lijstje met stats voor de stoelen dans? En gaat...
  5. Pascallozz

    Grand Alliance vs Bellum

    +1 :D
  6. Pascallozz

    Grand Alliance vs Bellum

    Waar zeg ik dat, ik(wij) dat jullie kwalijk nemen? Volgens mij geef ik aan dat ik dat juist niet doe ;) Ik snap wat je hier bedoelt te zeggen, maar volgens mij hebben we met zijn alle deze wereld gevormd hoe hij nu is. En ik zeg niet dat Bellum perfect is geweest, nogmaals: Daarnaast, wil...
  7. Pascallozz

    Grand Alliance vs Bellum

    Valentein wij van Mr V hebben je direct al gezegd dat wij jou niet zouden aanvallen ook gold dit voor Perfection wij hebben/hadden 0 problemen met je, sterker nog heb je altijd graag gemogen. Jij bent mede het dupe geworden van de shit die je grote vrienden hebben gecreeerd. En om nou te zeggen...
  8. Pascallozz

    Praathoek

    Je hebt een pm Kechvin
  9. Pascallozz

    Feedbacktopic Wereld 67 / Bolwerken

    Joepy!!! :P Zal wel weer mooi worden :P
  10. Pascallozz

    Einde w63

    We doen rustig aan om het nog een beetje spannend te houden. ;)
  11. Pascallozz

    Wereldafspraken

    Ben ik het 100% mee eens. Cfs, katas, vv's aan wie je het wilt geven moet gewoon kunnen
  12. Pascallozz

    Wereldafspraken

    Juist, alles wat binnen de regels van TW valt is Fairplay. Alles wat er buiten verzonnen wordt is kinderachtig Wat mijn punt is in dit verhaal, Ten eerste: het gejank van jullie op het moment dat een andere "top dog" besluit dat hij zich niet kan vinden in 1 of meerdere verzonnen regeltjes...
  13. Pascallozz

    Wereldafspraken

    Ik heb zeer vermakelijk, maar te gelijkertijd ook vol verbazing deze thread zitten te lezen. Ik snap iets niet he, en het is elke wereld (de laatste 4 dat ik heb mee gedaan) het zelfde liedje. Waarom spelen jullie niet gewoon het spelletje zo als het bedoeld is door TW zelf. Ipv mega moeilijk...
Bovenaan