Zoekresultaten

  1. Wereld 34 discussietopic

    Door een paar redenen post ik het begin van het discussietopic! ;) Wat vinden jullie ervan?!
  2. Slechte slaper

    Hallo allemaal. Waarschijnlijk heeft hier 3% van onze forumers last van dit probleem: s'Nachts totaal niet kunnen slapen (piekeren , ....) en dan uiteindelijk kunnen slapen omstreeks 6u 'smorgens... dan slaap je tot 17u in de middag.. Dit heb ik namelijk enkel in de vakantie omdat ik...
  3. Opnieuw starten als co op w11..

    Hallo daar , Misschien kennen sommige mensen mij wel nog van vroeger op w11 , maargoed.. Ik heb namelijk weer zin om te spelen op w11 , ben je op zoek naar een co? Heb je niet meer zoveel tijd voor je account? Geen paniek! Ik ben namelijk opzoek naar een account waar ik opnieuw co kan...
  4. Belgisch Tribalwars

    Hallo tw spelers / forum gebruikers.. Wat denken jullie (eerder aan de Belgische spelers) Voor een Belgisch Tribalwars? (tribalwars.be) Het is maar een idee die ik misschien eens aan Innogames zal voorstellen. Wat vinden jullie ? Laat gerust iets achter en vertel je mening! Met...
  5. Eigen spel aanmaken.

    Hi , Ik heb eens zitten denken.. Ik ben overlaatst een pagina tegengekomen 'Rent-A-server' .. Nu zat ik te denken.. Zou het niet mogelijk zijn om een 'Eigen (GRATIS) spel te hosten?' Het is natuurlijk maar een idee.. Het is waarschijnlijk niet mogelijk maar kom :p ^^ Met Vriendelijke...
Bovenaan