Zoekresultaten

  1. Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

    Tja dat hij er om bekend staat kan ik niet veel aan veranderen. Hierbij wat screens van mijn kant uit want tja dan zal ik mijn eigen statements maar even staven.
  2. Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

    Welke 6 accounts zijn dit dan? Ik kan je in elk geval verzekeren dat Oilsjt, TimQuicky en PanicOracle tot nu toe nog 0 gs hebben gewisselt met iL Leone en ook nog 0 info hebben gegeven over wanneer er gs gedumpt word op de marktplaats. Zijn wij 3 stamgenoten uit w77 hier om pp te farmen voor...
  3. De stabwereld 77, Magnificus

    Hey Wolfguard, Zoals ik je al prive had doorgegeven is het doorgeven van de RL voornaam compleet de schuld van de speler zelf wat ik je ook in-game heb doorgestuurd. Goed dat je dit nu rectificeerd. Wat betreft het vertrek van Magnificus is dit mss wel te wijten aan jullie acties of beter...
  4. De stabwereld 77, Magnificus

    Ik geloof dat de eerste massa van 14/12 die jullie op mij deden met een stuk of 6-7 man was uit 3 verschillende stammen. Die was redelijk mooi opgezet en als jullie net als Henk allemaal splits hadden gebruikt was ik gewoon gelijk goed weggespeeld. Na de eerste massa van jullie was de...
  5. Top/flop spelers

    Valt allemaal best mee, niet heel veel bijzonders gedaan. Een clear geblocked met stamdef is niet echt mij aan te schrijven. Wel een paar leuke snipes gedaan en wat edels en een clear gebacktimed, maar dat kan eigenlijk ook iedereen. De laatste c-snipe op 27ms was leuk en verder was het niet...
  6. Stab Deathblow

    Met deze ene convo hadden we gelijk na de eerste massa dus het topic al goed boven tafel kunnen krijgen. Dit is echter niet gebeurd, er word als jullie het over stabben hebben aan een compleet ander voorval gerefereerd. Waarom is daar later op de dag toen het niet meer druk was dan niet meer op...
  7. Stab Deathblow

    Ik kan hier alleen voor mezelf spreken natuurlijk want ook ik wacht even de volledige reactie van mijn stamgenoot af, maar het feit dat die massa moest gaan komen was voor BONKEN vanaf het begin al duidelijk, ook direct na de actie op TheOneAndOnly werd hier al over gesproken. Dit omdat...
  8. Stab Deathblow

    Voor zover mezelf betreft kan ik alleen zeggen dat ik geen enkele info van iemand anders heb gekregen, de info die ik had ten tijde van de massa heb ik zelf via scoutberichten verzamelt.
  9. Stab Deathblow

    Gezien de mate van de bovenstaande beschuldigingen willen wij even de tijd nemen deze op een passende manier te kunnen weerleggen. Na het contacteren van de hoofeigenaar van account Usus met de beschuldigingen om trend Thomas is deze per direct de toegang tot het account ontzegt. Desbetreffende...
  10. Top & Flop spelers

    Heel makkelijk, gewoon niet meer groeien :smile: Nu komen de nr1 en de nr4 samen maar op bezoek omdat blijkbaar het alleen niet lukt.
  11. Top & Flop spelers

    Flop: .RidingMyDirtyPony Reden is dat ie nu voor de 2e keer op een level500+ account (mij) zijn clear zo goed als helemaal doodloopt. Oorzaak wederom geen gesplitte edeltrein nadat ik hem de eerste keer daarvoor ook al had gewaarschuwd. Geef je ze nog les ook en dan luisteren ze niet. Gevolg...
  12. World at War W57

    Archer vind het blijkbaar ook prima tactiek als ik de stats van gisteren en vandaag bekijk. Martijn|TheCoon
Bovenaan