Zoekresultaten

  1. Tuam

    1Command en casual 7

    Al een paar weken geleden is me gevraagd om 1Command te fixen zodat het ook op casual 7 werkt. Daar ben ik gisteravond pas aan toe gekomen. Een update zou ik op korte termijn kunnen plaatsen, er moet vooral nog even een goede test mee uitgevoerd worden. 1Command heb ik lang geleden...
  2. Tuam

    Vraagjes over AM

    Kan iemand me vertellen hoe ik de volgende functies in de AM activeer: - Alle dorpen die in een bepaalde groep staan moeten uitgebouwd worden (dus de dynamische bouwgroep moet door de AM uitgebouwd worden zonder dat ik ook nog eens handmatig de dorpen bij de bouwmanager activeer) - Het zelfde...
  3. Tuam

    Scriptregels

    Met scripts kun je acties in het spel makkelijker maken en soms zelfs voor een deel automatiseren. Natuurlijk mag zoiets niet te ver gaan, daarom zijn er regels waar een script aan moet voldoen. De regels die daar voor zijn worden aan de tijd van nu aangepast en daarvoor zijn we ieders mening...
  4. Tuam

    Het voorkomen van te eenvoudig aanvallen versturen.

    Lees de omschrijving goed voor je stemt Dit idee lijkt direct misschien niks, maar na even nadenken zou je daar best eens anders over kunnen denken. Om scripts die eenvoudig aanvallen versturen te beperken heb ik een tijdje geleden een idee binnen het TW-team voorgesteld. Er is over...
  5. Tuam

    Opera probleem

    Ik heb een heel vreemd probleem... De browser Opera zorgt ervoor dat bij gebruik van TW de tijd van mijn computer te snel gaat lopen. Ik heb hier nu een aantal maanden mee te maken (verschillende updates van Opera in die tijd) en het probleem blijft. Als ik Opera voor andere internetpagina's...
  6. Tuam

    ODA voor militia

    Kan iemand me vertellen hoeveel ODA je krijgt voor het verslaan van één unit militia? En vanaf welke wereld is militia inzetbaar?
  7. Tuam

    Hoe lang duurt het voordat een tool vrijgegeven wordt?

    Inmiddels ruim een week geleden heb ik een tool gepost op het juiste forum. Normaal wordt die dan beoordeeld en gepubliceerd in één van beide fora (goedgekeurde of afgekeurde tools). Zoiets duurt een keer twee dagen. Die twee dagen zijn ook redelijk, want in die tijd kan de crew beoordelen of de...
  8. Tuam

    Klok / Servertijd

    Kan de klok verplaatst worden? Deze zou ik graag zien in de menubalk onderaan waar ook de linkjes "Forum - Hulp - Support - Vrienden" staan. Op die manier is de klok altijd zichtbaar, ook op langere pagina's.
Bovenaan