Zoekresultaten

  1. Tuam

    Wereld 82 feedbacktopic

    Alleen de verdedigende troepen, je kan dus wat geruster slapen.
  2. Tuam

    Feedback internationaal toernooi

    Top event! Let wel op 1Command, dat script wordt al gedetecteerd voordat het wat doet (expres zo gemaakt). Verwijder het dus als je meedoet, er schijnt op .net inmiddels gericht op gecontroleerd te worden.
  3. Tuam

    Dat was een reactie op Fahim ;) Nederlands is prima voor mij.

    Dat was een reactie op Fahim ;) Nederlands is prima voor mij.
  4. Tuam

    Hi English is fine by me. This is a public area though, I'll send you a private message.

    Hi English is fine by me. This is a public area though, I'll send you a private message.
  5. Tuam

    1Command en casual 7

    Al een paar weken geleden is me gevraagd om 1Command te fixen zodat het ook op casual 7 werkt. Daar ben ik gisteravond pas aan toe gekomen. Een update zou ik op korte termijn kunnen plaatsen, er moet vooral nog even een goede test mee uitgevoerd worden. 1Command heb ik lang geleden...
  6. Tuam

    Forum account bericht - wat is dit?

    Ohja, dat zijn titels tegenwoordig, ik was benieuwd of alle posts ook verdwijnen wanneer accounts verwijderd worden.
  7. Tuam

    Forum account bericht - wat is dit?

    Even een reminder, want na de herinneringsmail van gisteren ben ik ook wel benieuwd.
  8. Tuam

    Discussietopic: Het aambeeld van de Soldatenkoning

    Klinkt als een leuke variatie op de regelmatig terugkerende events :) Wel al feedback... Google translate is een mooi iets :D Maar soms mis ik Infinitum nog altijd...
  9. Tuam

    Top/Flop stammen

    Ik heb m'n stamgenoot gevraagd om ze te delen, het is niet aan mij om die te delen. Maar ik snap het nut van delen :)
  10. Tuam

    Top/Flop stammen

    Nee, zo ver zijn ze al wel in Gertje. Er was wel een derde edel hoor :D Dat berichtje is het posten niet waard, mijn dorp was op dat moment leeg en de derde edel was vergezeld van dezelfde troepen als de tweede edel.
  11. Tuam

    Top/Flop stammen

    Toch worden er verwoede pogingen gedaan om dat tij te keren... Gisteravond laat dacht ik als noob die twee jaar afwezig geweest is om al m'n def troepen zo tegen de nachtbonus aan op rooftocht te doen. Een risico wat ik regelmatig neem, maar wat me nu duur kwam te staan. Nadat ik dorp één...
  12. Tuam

    Top/Flop spelers

    Is dit een regelmatige pp-farmer die commentaar heeft op z'n klanten? :D
  13. Tuam

    Praathoek

    Dan begreep je me verkeerd. Het was gewoon een constatering, geen afzeiken. Maar nu je er een argument bij haalt... die nieuwe privacywetgeving staat daar volledig los van, het recht om vergeten te worden wordt er geregeld, er wordt geen verplichting opgelegd. De reden voor deze wijziging is...
  14. Tuam

    Praathoek

    Wat Inno al niet verzint om spelers terug te krijgen, accounts worden verwijderd als ze een jaar inactief zijn. Dus na zeker twee jaar afwezigheid weer eens meedoen (niet op account dat bij het forumaccount hoort) om het account te behouden. Al een aantal leuke nieuwe dingen ontdekt, maar op...
  15. Tuam

    Oneerlijkheid vanuit Tribalwars

    Ik heb inmiddels de vooraankondiging van het stopzetten van de domeinnaam gekregen, nadat ik deze in maart opgezegd heb. Verlengen is nog mogelijk als daar behoefte aan is... (eventuele reactie via forum of WhatsApp, Skype vergeet ik naar te kijken)
  16. Tuam

    Nachtbonus

    Nee, dat is precies er na. Dus grote kans dat het serieus is.
  17. Tuam

    Opzetten site

    Vroeger werd dit forum daarvoor gebruikt, elke stam die meetelde was op het forum te vinden en zette daar mondeling de strijd voort. Het forum is er nog wel geschikt voor...
  18. Tuam

    Aanval van de Horde

    Aanvulling: waar ik hierboven over het koningshuis-event sprak bedoeld ik het schildwapen-event. Het koningshuis-event is een minder event omdat het eigenlijk vereist dat je de hele dag door (ook 's nachts of in de bios ofzo) online komt. Die mate van beoogde activiteit probeert het spel je...
  19. Tuam

    Aanval van de Horde

    Het event is vrij goed. Voor een keerste keer wil ik het zelfs gewoon goed noemen. Bovenstaande posts die vooral iets meer diepgang zouden willen geef ik gelijk, maar het doel van events is niet om direct extra uitdaging te geven. Diepgang is dus naar mijn mening geen directe vereiste. Events...
  20. Tuam

    Oneerlijkheid vanuit Tribalwars

    Jammer om dat via hier te vernemen, aangezien twscripts nog altijd op een server van mij draait, net als dat de domeinnaam continu weer verlengd wordt. Als twscripts nu beëindigd wordt dan is dat omdat het de afgelopen jaren verwaarloosd is, maar de site heeft nog steeds een groot bereik. T&P...
Bovenaan