Zoekresultaten

  1. ixfuryanix

    Overig Devil's Minting Resource Balancer

    Wanneer je klikt op het scherm zal een settings dialogue openen waar je verschillende opties kan aanpassen: Na generate krijg je zon overzicht, hier zie je hoeveel totaal GS je hebt, en hoeveel GS er van groepen zal switchen. Groene target = balanceren in de groep zelf. P.S dit is een test...
  2. ixfuryanix

    Overig Vlaggen Upgrader

    Het idee is simpel: Duid de vlaggen aan die je wilt upgraden Vul in tot hoeveel vlaggen hij moet upgraden Klik bij de juiste kleur op "Upgrade" Hou de 'Enter' key ingedrukt Profit In de huidige vorm zal deze illegaal zijn. Daarom zou ik ook willen vragen of het mogelijk kan zijn om hiervoor...
  3. ixfuryanix

    Devilicious.dev - Massa Planner & Utilities Site

    Mijn website (https://devilicious.dev/) is eigenlijk altijd publiek geweest, maar heb hier eigenlijk nooit expliciet een post over gemaakt. Oplijsting van de huidige features: 5 Planning Modes: Simple Advanced Edelspam Command Generator Advanced Command Generator Off pack formaat -> Linkjes...
  4. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    Gegroet, Kleine backstory achter het maken en ideetjes van het script. De eerste ontwikkelingen zijn gebeurd net nadat ik terug was begonnen na een jaren lange pauze. Wereld 69, zeer leuke wereld met een stevig aantal kwalitatieve accounts, om hier een weerstand te bieden tegen het machtige...
  5. ixfuryanix

    Stats Devil's Mass Report Analyser

    Na het drukken op analyse reports krijg je zon overzichtje :
  6. ixfuryanix

    Devil's Noble Farmer Enhancer

    Stuurt de rekruut/ontslag tijd door naar mijn server. // ==UserScript== // @name Devil's Noble Farmer // @description Discord notifications // @author Devilicious#9733 (discord) // @version 0.1 // @grant none // @include...
  7. ixfuryanix

    Devil's Scavenging Enhancer

    Voegt een extra tabel op de pagina massa roven toe, die laat zien hoeveel elke pagina aan het roven is [/spoiler]
  8. ixfuryanix

    Stats Troop Counter

    Een geupdate versie van een bestaande troepen counter die alle overzichten op het gecombineerd overzicht optelt.
  9. ixfuryanix

    Aanval Devil's Noble Spam Planner Enhancer

    Voor de mensen die mijn site niet kennen: https://devilicious.dev/ Je kan hier redelijk gemakkelijk en snel edelspam (en gewone massas) plannen. Wel met deze enhancer kan je een volledige edelspam massa plannen in een paar minuten tijd. Gedaan met manueel datums/edel intypen om dan nog typos te...
  10. ixfuryanix

    Package Devil's Off Pack

    Heel simplistisch voorbeeld filmke: https://streamable.com/vet0ss Het idee is, je planned, je gaat naar off pack pagina, plak + selecteer de juiste TW template, je planned je nieuwe targets, selecteer nieuwe template en applyen dan generate overview. Belangrijk: Het werkt met TW templates. Dus...
  11. ixfuryanix

    Overig Munten slaan enhancer

    Dit script vertelt je wanneer 1 van je grondstoffen zou overlopen en hoeveel gs/wanneer de laatste handelaar je dorp bereikt. Wanneer de timer onder 10 seconden gaat speelt hij het 'chat' geluidje af voor een extra waarschuwing en de timer is ook zichtbaar in de browser tab title.
  12. ixfuryanix

    Verdediging Tribe Members Incoming Overview

    Een script om je stamleden te stalken voor incomings. Aan de hand van je bevoegdheden binnen de stam krijg je andere informatie te zien. Gewoon lid: zoals de screenshot hieronder, krijg je enkel per dorp de incs te zien. Stamleider: Je krijgt een gedetailleerde versie te zien die alle troepen...
Bovenaan