Zoekresultaten

  1. ixfuryanix

    Einde wereld awards

    Finnvard beste account ooit
  2. ixfuryanix

    Rooftochten Single Village Scavenge Tool

    @Kerouac the goat.
  3. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    Ik ben helaas niet veel met deze informatie. Je zou een stacktrace moeten provideren vooraleer ik kan bepalen waarom het niet werkt. Contacteer maar op Discord: devilicious.
  4. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    1.5.1 Added setting 'restyleWidgetsOnOverviewScreen' which allows users to toggle the restyling of widgets when it has incomings 2 Kleine aanpassingen: - Nieuwe setting om het restylen/moven van widgets bij incomings afzetten (default true) - Als je alle aanvallen negeert zal hij standaard de...
  5. ixfuryanix

    Package Devil's Off Pack

    Moest van @Qui Intus Diaboli een changelog posten over de mini updates over de laatste maanden/jaren: - Added templates: first_noble, divide, minimal - Added fake limit reached on map rally point - Added button info_village to remove villages that have incoming support(s) - Adjust TW function...
  6. ixfuryanix

    Overig Devil's Minting Resource Balancer

    Wanneer je klikt op het scherm zal een settings dialogue openen waar je verschillende opties kan aanpassen: Na generate krijg je zon overzicht, hier zie je hoeveel totaal GS je hebt, en hoeveel GS er van groepen zal switchen. Groene target = balanceren in de groep zelf. P.S dit is een test...
  7. ixfuryanix

    Aanval Mass Attack Planner

    Rechtsboven op de site kan je btw selecteren op welke server je wilt plannen, dus is wel degelijk mogelijk ;)
  8. ixfuryanix

    Devilicious.dev - Massa Planner & Utilities Site

    Update 6.0 De nieuwste update aan de website is een 'tribe planner' dit houdt in dat de massa planner van een stam een plan kan opstellen op een gemakkelijkere wijze dan bv. een excel scheet te gebruiken. Link: Tribe Planner De planner bestaat basically uit 3 tabs: Algemene informatie...
  9. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    Hoe bedoel je taggen mee scrollen? Over welk scherm gaat het btw, dorps overzicht of massa overzicht? En wat wil je dat mee beweegt? Daar heb ik niet over nagedacht eigenlijk, leek mij persoonlijk niet de meest handige functie ook maar als genoeg mensen dit zouden willen, kan ik wel es kijken...
  10. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    Def pack kan niet overweg met seconde werelden blijkbaar :P dan gaat hij de mist in bij die timer, dit is gefixed wanneer het script wordt geupdate. Heb ook gezien dat hij de icoontjes niet automatisch meer laad op deze wereld, dat dan ook maar even gefixed :D
  11. ixfuryanix

    Speler en stam van het jaar 2021.

    Mien top!!
  12. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    Contacteer mij anders via discord even das gemakkelijker dan via hier, Devilicious#9733
  13. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    Op welk scherm?
  14. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    Kheb hier is achter zitten zoeken lange tijd geleden maar heb so far nog niets gevonden, ik zie geen ook geen fouten waarom dit ineens optreed. Dus de fix komt pas als ik nog is zin heb om te zoeken nope
  15. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    1.5 Update Deze update is meer voor de mensen die ZONDER sangu spelen of die custom tagger hebben uitgezet. Custom Dorp Tagger settings zijn nu toegevoegd voor mensen die zonder sangu spelen of deze hebben uitgezet. Er zijn 2 opties toegevoegd, op de screenshot zie je de default waardes. Om...
  16. ixfuryanix

    Overig Munten slaan enhancer

    Hey @Warre kan jij het script even updaten dat hij die mode ook mee rekent? Deze lijn if (game_data.screen === 'snob' && (game_data.mode === 'train' || game_data.mode === null)) { moet dit worden if (game_data.screen === 'snob' && (['train', 'produce'].includes(game_data.mode) ||...
  17. ixfuryanix

    Overig Munten slaan enhancer

    Als inno hun forecasting fixed is die timer ook fixed ;)
  18. ixfuryanix

    Betekent dit het einde van Blow Me Up en Qui

    Gvd naar ventje die kerel... Straks wat kletsen verkope
  19. ixfuryanix

    [Stemming] Vlaggen upgrade script

    Dit is een gif van de werking van het script. https://gyazo.com/0b6fa31edc116ae307b94a53aa069759 of een screenshot. Je kan invullen ik wil gaan tot 300 gele vlaggen en het script stopt dan op tijd :)
  20. ixfuryanix

    Package Devil's Def Pack

    1.4 Update Redelijk grote update, waarschijnlijk ook de laatste buiten wat bugfixes als die nodig zijn. Worlds settings worden nu elke 24 uur refreshed (Zo gedaan voor classic/speeds waar die settings vaak anders staan) Bijkomend worden elke 24 uur de tech levels van de speler zelf geupdate...
Bovenaan