Zoekresultaten

  1. Secret Speech

    LQ afbeeldingen

    Dit is waarschijnlijk al 10 keer gevraagd maar kon er niks van terug vinden. Waarom ziet elke profielafbeelding zowel ingame/forum er lq uit wanneer je deze upload?
  2. Secret Speech

    [Profiel] Genji 200 PP

    1. De tekst: Ryujin no ken wo kurae / RNKWK 2. Kleurencombinatie(s) / 3. Thema: Genji van overwatch 4. Plaatje(s) om te gebruiken: / 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 200 PA 7. Favoriet tot nu toe:
  3. Secret Speech

    Stamplaatje Wanken | 300x200

    1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: Wanken, Alle tijd voor onszelf 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Abstract of iets dat met de naam te maken heeft. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 150 PA 8. Favoriet tot nu toe:
  4. Secret Speech

    Man Under The Hood | 100 PA

    1. Soort plaatje: Profielplaatje, 270x180. 2. De tekst: Man Under The Hood. Eventueel W43 en You Have Failed This City maar moet niet. 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Arrow - Oliver Queen 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Zijn er genoeg te vinden :D 6. Deadline: / 7. Prijs/gift...
  5. Secret Speech

    Met welke 10

    Waarom was deze er nog niet? 1. Hypomania 2. Blond 3. Krepox 4. HVDD 5. Mr. Starkid 6. Amber Heard 7. TLD 8. LekkerFresh 9. Galaxia Darkness 10. Milan kan forumnaam niet meteen herinneren. Lijkt me wel lachen :D
  6. Secret Speech

    Golden Awards

    Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten...
  7. Secret Speech

    A Place For Art - Plaatje aanvragen? Dat kan hier! - Vanaf 1 maart

    VANAF 1 MAART Beste community, 1.5 jaar geleden startte ik dit project zonder te weten dat er redelijk veel animo voor ging zijn. Het project draaide uiteindelijk op niets uit. Het team was te klein en de juiste motivatie ontbrak... graag zou ik het project nieuw leven inblazen en deze keer om...
  8. Secret Speech

    [200-300 PA] Secret Speech - Profielplaatje

    1. Soort plaatje: Profielplaatje 240x180 2. De tekst: Secret Speech 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Iets gerelateerd aan de naam http://en.wikipedia.org/wiki/On_the_Cult_of_Personality_and_Its_Consequences 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 200-300...
  9. Secret Speech

    Hoi

    Aangezien ik geen gewone werelden meer speel en af en toe nog wel eens zin heb in TW, wil ik een beetje gaan speeden. Ben geen hoogvlieger hierin als iemand nog een medespeler zoekt :p Enkele accountjes van mij, ookal zijn deze al redelijk oud...
  10. Secret Speech

    Secret Speech | 240x180 | 100-200 PA

    1. Soort plaatje: 240x180 2. De tekst: Secret Speech 3. Kleurencombinatie(s) Vrijblijvend 4. Thema: Iets in verband met de naam :) mag redelijk ruim genomen zijn, zolang het maar iets geheimzinnigs heeft. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Ga er geen geven, wil niet dat iedereen iets probeert met...
  11. Secret Speech

    Douche and Turd | 100 PA

    Zoek een nieuw plaatje voor mijn huid account op W34, zelf heb ik daar vrij weinig inspiratie voor. Dit is het huidige plaatje, als je denkt deze niet te kunnen overtreffen (wat me vrij moeilijk lijkt) is de moeite om iets te maken niet nodig: 1. Soort plaatje: Profielplaatje, 240x180 dus...
  12. Secret Speech

    APlaceForArt - Plaatje nodig?

    Beste community, ik, GaMofe, EpicTwirl Aka. .Cuppycake & muchas maracas. presenteren jullie ons project APlaceForArt oftewel APFA! APFA is een project waar de community plaatjes kan aanvragen, zelf kan aanbieden en nog veel meer. Een aantal kenmerken en voordelen om het project te...
  13. Secret Speech

    PSD's

    DOWNLOAD Even snel iets in elkaar gestoken, hoop dat jullie hier iets aan hebben :).
  14. Secret Speech

    Met welke 10

    Zou jij in een stam willen zitten?
  15. Secret Speech

    Spanking The Egos - 200 PA/Each

    1. Soort plaatje: 240x180, profielplaatje dus. 2. De tekst: Spanking The Egos, mag eventueel nog iets bij maar is geen must. 3. Kleurencombinatie(s) Zwart of wit 4. Thema: Ik wil een soort silhouette, 5. zal hier meer duidelijkheid over geven. 5. Plaatje(s) om te gebruiken...
  16. Secret Speech

    Met welke 10

    Zou jij in één stam willen zitten?
  17. Secret Speech

    Bedankjes

    Vroeg me eigenlijk af of die nog ooit terug gaan komen.
  18. Secret Speech

    Profielplaatjes/Stamplaatjes

    Voor Profiel en -stamplaatjes!
  19. Secret Speech

    Top/Flopstammen

    Zoals gebruikelijk :D
  20. Secret Speech

    Met welke 10

    Zou jij in één stam willen zitten? 1. Angelo 2. Galaxia Darkness 3. Mr. Starkid 4. Axanta Rus 5. CbC 6. Surangama Sutra. 7. Mystic Lake 8. blond 9. Spamoholic 10. glenn485
Bovenaan