Zoekresultaten

  1. Galaxy Inc.

    De enige reden om censorship te joinen

    haha grapje maar tis wel cool :3
  2. Galaxy Inc.

    TW Awards #2 - De Winnaars

    Hai mensen Danku voor de stemmen weer, waren er weer gruwelijk veel haha Bij deze, congratz aan alle winnaars Awards Beste designer Platina met de hete adem van Galaxy Inc. in zijn nek Beste nieuwkomer Chip Chop, furby was ook populair in deze categorie Grootste...
  3. Galaxy Inc.

    TW Resourcepack

    Kent iedereen het TW PSD Pack nog? Er zijn gigantisch veel positieve reacties over gekomen, ook op andere fora. Daarom bedacht ik om iets nieuws te doen, een resourcepack. psds stocks renders textures c4d's bubbles effects fractals etc. Iedereen kan inzenden ofcourse. PSD's, Renders, C4D's...
  4. Galaxy Inc.

    BeIntelligent en Galaxy Inc. willen graag een mooi plaatje

    Soort plaatje: Profielplaatje wel een mooie De tekst: Be Galaxy Intelligent Inc. maakt niet uit maar geen roze en ook geen paarse plaatjes want we moeten strijden in het duistere leger De thema is oorlog oorlogplaatjes kun je op googel wel vinden 1 ferbuari want dan gaan we onze vijand aanvallen...
  5. Galaxy Inc.

    TW Awards!

    Hee :edelman: deFXign en ik hadden het hele orginele idee om deze awards te houden en hebben dat absoluut niet van een andere site. We willen elke maand mensen nomineren en laten stemmen voor de zogenaamde TW Awards. Deze awards zijn er voor de allergrootste spammers, de beste taggers etc...
  6. Galaxy Inc.

    Girl Next Door - Tutorial by Galaxy Inc.

    't was weer tijd voor een nieuwe :) final outcome +fav als je hem volgt aub http://alexdonkers.deviantart.com/#/d46aioo
  7. Galaxy Inc.

    Tribalwars Tagwall

    Tribalwars Tagwall Summer 2011 Frozen Grace en ik kwamen op het idee een mega-huge-epische tagwall te maken met de TW Designers. Iedereen mag meedoen, ongeacht je niveau Maximaal 4 tags of LP crops, minder mag natuurlijk ook Maximale afmeting van de tag is 500x250 px. Is hij groter, crop hem...
  8. Galaxy Inc.

    Welcome Back!

    Beste Sebastian van Winkel hier dit is cool B) Nee mods, niet sluiten totdat iedereen hier sebas heeft verwelkomd --'
  9. Galaxy Inc.

    Misc Effect Pack by Galaxy

    hi guys 'nother pack over here. 109 files, in de preview zie je wat er in zit. _________________________________________________ Hoe krijg ik deze epische pack van die coole Galaxy Inc. die ik aanbid? Nou, er werd me geadviseerd hem niet gratis weg te geven xd. Maar PA heb ik ook...
  10. Galaxy Inc.

    Dirty Tutorial by Galaxy Inc.

    Comments mogen op mijn DA, faves zouden leuk zijn! http://alexdonkers.deviantart.com/#/d3kxwua Perfecte tut voor mensen met basiskennis van PS maar die nog niet super goed zijn. Er zitten weinig super moeilijke stappen in en alles is imo goed zat uitgelegd. Mijn Outcome...
  11. Galaxy Inc.

    oehlala 400 PP

    Hai skatjess Haha die 400 PP was een grapje maar het lokt wel mensen toch? Ik wil een nieuwe avatar, besteed er aub niet te veel tijd aan want ik wil toch elke 2 weken een nieuwe. Wel ff een goede stock, k hoef niet zo'n LQ ding want dan maak ik zelf wel wat. Formaat 120x120 Tekst...
Bovenaan