Zoekresultaten

  1. Calamus Incendium

    Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

    Ik wens VFSNIP veel succes in hun oorlog tegen NOVA, SUBROSA en SR. Er zijn blijkbaar 3 stammen nodig, veel intern en veel boosts nodig om van VFsnip en speederke af te komen. Vooralsnog staat het 5 - 0 in het voordeel van de stam die 4x zo klein is. We houden in de gaten hoe deze eerste grote...
  2. Calamus Incendium

    Sub Rosa

    Hoe vinden jullie dat deze stam het tot nu toe doet. Persoonlijk ben ik enorm onder de indruk van ze!!1
  3. Calamus Incendium

    Probleem met moraalbreker

    Hallo tw community ik heb een vraag. Ik heb een heel goeie moraalbreker, hij stuurt mij troepen en grondstoffen dagelijks maar nu komt het: Hij durft de dorpen niet over te nemen. Wat moet ik doen?
  4. Calamus Incendium

    #FreeCBC

    #FreeCBC
  5. Calamus Incendium

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Met je mooie 2e dorpje afgepakt van ene highlordgimi. Ik moet wel bekennen dat ik medelijden heb met highlordgimli overigens. Wereld op wereld lijkt hij maar naast je te spawnen. https://nl.twstats.com/nl64/index.php?page=player&mode=conquers&id=487806216 Hier bijvoorbeeld neem je hem over...
  6. Calamus Incendium

    Topstammen/Flopstammen

    Discuss.
  7. Calamus Incendium

    Tw regels

    Hallo de tw regels zijn weg is alles geoorleefd nu? Knoefkoe
  8. Calamus Incendium

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Aantal spelers: 23 Klaagmuur: Nee Hints: Nee Eindtijd stemmen: 22.00 Speciale Rollen naar: Calamus Discord of DM mag beide. Lunch naar: Calamus Discord of DM mag beide. Lynch: Rood en dikgedrukt in het speeltopic Stem wijzigen: Combino -> Sule Silmad Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar...
  9. Calamus Incendium

    [Inschrijftopic] WVW 353

    Dan kan jan weer eens lekker zelf meedoen. Instellingen worden tot er weer meer animo voor WvW is lekker basic. Gewoon klassieke rollen er in als jager, ziener, dorpsoudste, bengel etc etc. Hangt er ook van af hoeveel inschrijvingen we gaan hebben. Dus volledige instellingen maak ik naarmate...
  10. Calamus Incendium

    Ja of Nee

    Speel je nog TW?
  11. Calamus Incendium

    Ditjes en datjes feedback topic.

    Heeft de verandering van 'Vrije forum' naar ditjes en datjes haar gewenste effect gehad? Laten we er in dit topic gezamenlijk op reflecteren @Duckje
  12. Calamus Incendium

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Discuss
  13. Calamus Incendium

    Sausjes voor in de zomer?

    Ik kan ook prima koken
  14. Calamus Incendium

    Samenwerkingstopic tegen Summer

    Hier wil ik alle stamleiders verzamelen om samen te werken tegen Summer. Laat weten hier, of in dm als je meedoet en bovendien mogen we katas gebruiken, immers: Zijn ze er zelf niet vies van.
  15. Calamus Incendium

    Het grote w87 spelers interviewtopic

    Beste vrienden en Summer, De meest spannende wereld in tw heugenis is alweer bijna een maand onderweg en er is al heel veel gebeurd. De eerste stammen beginnen zich te vormen en er kan al aardig worden gezien welke abuserkes een vrije val maken in de ranglijst en welke topspelers nu...
  16. Calamus Incendium

    Golden Awards

    Het lijkt me met al veel offensieve en defensieve acties al tijd voor dit lijstje. Uiteraard kan deze later in de wereld geupdate worden.
  17. Calamus Incendium

    In memoriam: speeder.

    Plaats hier je steunbetuigenis aan een groot speler
  18. Calamus Incendium

    Top/Flopstammen

    Wie zijn er top en wie zijn er flop, discuss.
  19. Calamus Incendium

    De zorians zijn dood

    En de slari0ns hebben gewonnen. Vier in dit topic dit heugelijke nieuws na meer dan 10 jaar bittere strijd.
  20. Calamus Incendium

    Praattopic

    Pas maar op, hier gaat een topteam starten. @Rob.
Bovenaan