Zoekresultaten

  1. Mea Vota

    Nieuw ingevoerde Vakantie Vervanging restricties

    Thxs voor de uitleg, Duckje Dan zit dit toch heel anders in elkaar dan ik van eerdere opmerkingen van jou en FamDecibel in dit topic begrepen heb. Want daaruit kon opgemaakt worden dat als een eigenaar zelf ook inlogt naast dat je vv hebt, dat het je dat geen vv-dagen zou kosten. Nu je toch...
  2. Mea Vota

    Wijziging Community Management -- Je zal gemist worden :'(

    Bedankt voor alles en succes met je nieuwe job, Joris :)
  3. Mea Vota

    Feedback op de samenvoeging 1.0

    Ik snap de gedachte achter het samenvoegen van de casual forums, zodat er meer activiteit komt, maar ik vind dit niet overzichtelijk en zeker niet aantrekkelijk. Want ik wil weten wat er op "mijn eigen" casual speelt en al die andere casuals interesseren me niet en nu moet ik zoeken wat voor mij...
  4. Mea Vota

    Top/Flop stammen

    Dat jullie misschien Cas 5 gaan winnen, het zij zo. Wat ik alleen totaal niet snap, is wat voor lol je erin ziet om allemaal Cas 2 accounts die 100-den edels kunnen recruiten van hun gs pakketjes naar Cas 5 te halen, hen gaan recruiten en dan de wereld met zulke accounts te gaan winnen. Daar is...
  5. Mea Vota

    Wereld 54 feedbacktopic

    Ik heb die enquêtes tot nu toe altijd ingevuld en altijd mijn ongenoegen geuit over de events en altijd gemeld dat ik er zéér ontevreden over ben, maar met welk resultaat? Er komen alleen maar sneller meer en meer events bij, die voor mijn gevoel het spel zeer negatief beïnvloeden. Dus wat...
  6. Mea Vota

    Discussie Updates discussietopic

    Schijnbaar verzonnen door iemand die nog nooit deel van een stamleiding heeft uitgemaakt?? Ik vind dit een zeer domme verandering. Het verborgen forum word vrijwel altijd door de stamleiding gebruikt om te kunnen communiceren over de stam = stambeleid/stamacties/etc. De optie "vertrouwde leden"...
  7. Mea Vota

    Een SCHANDE

    Voor jou was de wereld dan misschien wel afgelopen en zat je te popelen totdat W40 "eindelijk" gesloten werd , maar er waren aardig wat gewone spelers die nog wél lol beleefden aan W40 en die nog nooit een wereldeinde meegemaakt hadden. Zij zijn er trots op dat ze het einde van een wereld...
  8. Mea Vota

    Een SCHANDE

    Veel spelers van de BG waar ik bij hoor, wisten niet hoe het nu verder ging als de 90 dagen dominantie bereikt waren. Ik heb daarover vervolgens op 9 juli een support gedaan, omdat we graag wilden weten waar we aan toe waren en 9,5 uur moeten wachten op het volgende antwoord: Waarop ik...
  9. Mea Vota

    Tribal Wars 13de verjaardag Quiz #3

    1). Door 5 keer opnieuw te beginnen op één wereld 2). 2009 3). 135 kata's
  10. Mea Vota

    13 jaar Tribal Wars Quiz 2

    1). 2010 2). W25 3). 6.1 als awards, 8.17 als prestaties
  11. Mea Vota

    Wereld 50 instellingen: Discussietopic

    Ik wil graag jouw buurtje (weer) worden, zal ook lief voor jou zijn dan, maar niet al te lief voor de rest om ons heen :) Ik vind het zelf ook jammer dat er een tutorial inzit, had het net als jij, liever niet gezien.
  12. Mea Vota

    Wereld 50 instellingen: Discussietopic

    Je hoeft die tutorial niet te volgen, he, maar die tutorial geeft wel ongelooflijk veel gs = behoorlijk veel voordeel voor de betere starters onder ons, die daardoor alleen nog maar een betere start maken :) Maar ook de mindere starters hebben er aardig voordeel van, denk ik net als de n00bjes...
  13. Mea Vota

    w40

    Zomaar de eindfase regels veranderen is net zoiets als een voetbalwedstrijd affluiten voordat de 2e helft voorbij is of terwijl je net met de verlenging bezig bent, omdat een van beiden op winst staat ;) Het blijk nu opeens zo te zijn, dat als een wereld in de eindfase komt, dat de...
  14. Mea Vota

    w40

    Het is gewoon belachelijk dat een stam die zoveel kunst en vliegwerk moet doen om aan de 60% te raken (ze zijn zover aan het fuseren geslagen dat ze het max aantal leden van 50 hebben......anders konden ze niet aan de 60% komen :p) het voor elkaar krijgt dat de 90 dagen eindfase óók nog eens...
  15. Mea Vota

    Error VS Hack!

    Het gaat om het principe. Je hoort geen info van de ene stam naar de andere te halen, zeker niet als er door alles wat er afgelopen week gebeurd is, gesproken word om niet meer smerig te gaan spelen. En btw, als je FUTURE niet als een serieuze stam ziet, waarom wil je er dan info van hebben...
  16. Mea Vota

    Error VS Hack!

    Harm, Harm, denk je nu echt dat ik zo reageer omdat je me aanvalt? :D Sorry, dan schat je jezelf toch echt te hoog in. Ik vind het gewoonweg niet kunnen, dat er hier op het AF - in mijn ogen begint dat toch wel "schijnheilig" te lijken - gesproken word over smerig spelen te verminderen...
  17. Mea Vota

    Error VS Hack!

    Wat heeft het voor nut om binnen een statement stam als FUTURE is, iemand te plaatsen die info van het FUTURE forum aan de Error stamleiding doorgeeft? Vertel mij dat eens? want wat heeft het dan voor zin dat Error meehelpt om afstpraken te maken waardoor er niet meer smerig gespeeld word...
  18. Mea Vota

    Error VS Hack!

    En FUTURE? Waar valt die onder? Onder de stammen waar toch wel smerig spel tegen gespeeld mag worden?
  19. Mea Vota

    Error VS Hack!

    Ik snap het dat de rest van de wereld er niet toe doet, maar...... houd dat dan in dat de top-3 stammen de rest van W40 wél gewoon mogen stabben en tegen hen doorgaan met smerig spel? Dan vraag ik me nl af, wat het voor zin heeft, als maar 3 stammen het erover eens zijn dat ze tegen ELKAAR...
  20. Mea Vota

    Error VS Hack!

    Over welk "W40 eerlijk spelen" document hebben jullie het trouwens? Zo te zien is dat een onderonsje van de top-3 stammen en de rest van W40 word daar niet in gekend. Wss omdat de rest van W40 niet zo belangrijk is als er stabbers tussen zouden zitten, maar daar kan ik natuurlijk niet over...
Bovenaan