Zoekresultaten

  1. GreenGang.

    [Profiel] I'm not Crazy Henkie | 150pp

    1. De tekst: Im not Crazy Henkie 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: Een gekke man/gek plaatje :) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: wanneer ik tevreden ben 6. Prijs/gift: 150 pp 7. Favoriet tot nu toe: Thanks!
  2. GreenGang.

    [Profiel] Peacepoacher | 150pp

    Hey, Ik heb weer een plaatje nodig ^^ ik zou graag een GIF willen waar de text veranderd van Jake naar Thijs naar Peacepoacher. Verder is het vrij in te vullen (wat fijn kan zijn maar ook weer lastig misschien, maar heb niet echt een bepaald thema die bij de naam past... heb de naam ook niet...
  3. GreenGang.

    [Profiel] A talented young man.

    1. De tekst: A Talented Young Man. 2. Kleurencombinatie(s) Zelf te bepalen 3. Thema: Een plaatje met een (jonge) man, die ambitie uitstraalt 4. Plaatje(s) om te gebruiken: zelf te bepalen 5. Deadline: Wanneer ik een plaatje gevonden heb ;) 6. Prijs/gift: 150 pp 7. Favoriet tot nu toe...
  4. GreenGang.

    [Stam] Indica Badu. (150pp)

    1. De tekst: Indica Badu. 2. Kleurencombinatie(s) Niet echt een voorkeur 3. Thema: Wiet/stoned zijn/spacen etc 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 150pp 7. Favoriet tot nu toe: Even ter ondersteuning: Het is de titel van dit nummer Die mixtape is wel een...
  5. GreenGang.

    [Stam] Learning the Ropes (150pp)

    Hey allemaal, Ik heb ook nog een stamplaatje nodig ^^ 1. De tekst: Learning the Ropes 2. Kleurencombinatie(s) Zelf in te vullen 3. Thema: Iets met lesgeven/leren/etc. De naam zegt denk ik wel genoeg wat voor iets het moet worden Ook hier mag je creatief zijn ;) 4. Plaatje(s) om te...
  6. GreenGang.

    [Profiel] Anonymous. (GIF) (200 pp)

    1. De tekst: Graag een GIF met Tyler - Steff - Bram - Anonymous. als texten die in en uit het plaatje verschijnen 2. Kleurencombinatie(s) - 3. Thema: Anonymous 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 200pp 7. Favoriet tot nu toe: Mocht je denken dat je het mooier...
  7. GreenGang.

    [Profiel] Natural Perfection. | 100 pp

    Het wordt weer eens tijd voor een nieuw plaatje voor mijn account: 1. De tekst: Natural Perfection. 2. Kleurencombinatie(s): zelf in te vullen 3. Thema: Of iets met de natuur of anders een vrouw 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 100 pp 7. Favoriet tot nu toe: Dit...
  8. GreenGang.

    [Profiel] Profielplaatje Concept of Failure (200PP)

    W50 is nu al een tijdje onderweg en het wordt wel eens tijd voor een profielplaatje... 1. De tekst: Concept of Failure. 2. Kleurencombinatie(s) Geen echte voorkeur 3. Thema: Iets met falen (mijn co kwam bijvoorbeeld met "iets met een bananenschil", dit hoeft natuurlijk niet perse maar zo'n idee...
  9. GreenGang.

    [Profiel] Profiel plaatje GreenGang. (150pp)

    Hey allemaal, Ik ben ook nog opzoek naar een nieuw profielplaatje voor mijn account. 1. De tekst: GreenGang. 2. Kleurencombinatie(s) Ja uh... iets met groen zou mooi zijn ;) 3. Thema: Het mag van Greengang komen maar andere plaatjes zijn ook goed als het maar een beetje in het...
  10. GreenGang.

    [Stam] Stamplaatje gezocht (150 premium punten)

    Het is al eventjes geleden, maar ik ben weer op zoek naar een plaatje :) Dit keer is het een stam plaatje, zal vooral gebruikt worden voor de Amerikaanse server, maar misschien gebruik ik hem hier ook ooit nog wel ^^ 1. De tekst: Boosted Animals. 2. Kleurencombinatie(s) - 3. Thema...
  11. GreenGang.

    Script nodig om terugkomsttijd te bepalen

    Hey allemaal, Ik speel op de amerikaanse server, en daar is het Sangu package niet legaal om te gebruiken... nu zit daar 1 heel erg fijn "script" in, namelijk dat hij aangeeft hoe laat de troepen terugkomen bij een eventuele annulering van een aanval. Ik moet om half5 cancelsnipen, en dat...
  12. GreenGang.

    .US premium

    Hey iedereen, Ik ben op zoek naar iemand die op .US gespeeld heeft (of misschien iemand kent) die daar nog premium overheeft, en dit wil ruilen voor premium op de .NL Ik speel namelijk niet echt meer hier, maar heb nog zo'n 2000 premium punten beschikbaar die ik graag zou willen ruilen...
  13. GreenGang.

    Fuseren

    Hey, Even een vraagje... Ben van plan om te gaan fuseren, maar ik moet zo snel mogelijk daar komen te spelen. Is het veilig om internet verbinding te delen en dan vv sturen, om vervolgens meteen daar in te loggen? Of MOET ik echt mijn account verwijderen en 5 dagen wachten? Want er...
  14. GreenGang.

    Profielplaatje | 100 pp

    Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een profielplaatje voor mn nieuwe account Natural Perfection. 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Natural Perfection. 3. Kleurencombinatie(s) (eigen keuze) 4. Thema: Of natuur of een mooie dame ;) 5. Plaatje(s) om te gebruiken: (eigen keuze) 6...
  15. GreenGang.

    premium punten

    Hey, Ik zoek iemand die ooit op .US gespeeld heeft maar nu niet meer, en hier nog premium punten over heeft die hij/zij wilt ruilen tegen premium punten op de .NL server. Is er iemand die daar nog premium punten heeft, of iemand die een speler kent die dit heeft? Alvast bedankt :)
  16. GreenGang.

    Stamplaatje | W41 | .Lucha

    Wij zoeken een plaatje voor onze stam .Lucha : 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: .Lucha 3. Kleurencombinatie(s) Vrij te kiezen 4. Thema: Er is me verteld dat "Lucha" iets van strijd betekent, dus het zou fijn zijn als het plaatje zo'n thema bevat :) 5. Plaatje(s) om...
  17. GreenGang.

    Cather

    1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Cather 3. Kleurencombinatie(s) Kun je zelf kiezen 4. Thema: Pokémon 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Op dit moment hebben we deze: http://media.japanpowered.com/images/pikachu-raichu.jpg Het zou fijn zijn als deze gebruikt wordt...
  18. GreenGang.

    3:1 regel W42

    Hallo allemaal, De aankondiging van W42 vermeld dit: - Beginnersbescherming ratio: Geactiveerd voor de eerste 40 dagen in ratio 3 De wereldinstellingen vermelden echter dit: max. verhouding aanvallers : verdedigers inactief Mijn vraag is dus: Kunnen we morgen gewoon lekker...
  19. GreenGang.

    Casual

    Hee allemaal, Ik ben zojuist op W30 gefuseerd, en ik heb alvast mijn account op delete gezet. Nu is net mijn laatste dorp geedeld, en ik zou graag op de casual spelen. Alleen volgens mij kan ik nu niet op de casual komen... moet ik nu perse terug inloggen op W30 om naar de casual te gaan, of...
  20. GreenGang.

    W25-29

    Tribalwars heeft (bij mij) ineens geen W25-29 meer... ik was bezig op W28, ineens was de sessie afgelopen en waren de werelden weg, hebben meer mensen hier last van?
Bovenaan