Zoekresultaten

  1. GreenGang.

    Inschrijftopic wvw 350.!!!

    Doe volgende x misschien wel mee anders als het zonder netwerk is :)
  2. GreenGang.

    Inschrijftopic wvw 350.!!!

    Shit te laat
  3. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Lekker man! Aantal spelers goed gespeeld, @materlotti @.Royalist. In het bijzonder maar ook aantal anderen. Ik was helaas wat inactief vanaf dag 3 maarja mag de pret niet drukken. Is helaas ook mijn laatste potje voor de komende weken/maanden ivm met werk wat ik vanaf komende week ga doen
  4. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    CTRL --> Jokersbrain Lijkt me idd duidelijk.
  5. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Als het klaagmuur bericht echt is wel... maar ik heb net al een post geplaatst waar ik zeg dat het klaagmuur bericht misschien door Antraxx is gemaakt die mij en Chaos had gezien en jou als wolf plaatst om ons te laten denken dat de klaagmuur gelijk heeft. Ik moet zeggen dat ik niet weet of...
  6. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Enige wat idd zou kunnen zijn gebeurd is dat antraxx mijn rol en chaos rol wist en toen een 3e persoon random heeft toegevoged in de lijst... ik heb in mijn vorige post de sjamaan niet in acht genomen. Lastige keuze :/
  7. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Jongens er zijn 3 namen ingestuurd en ik weet gewoon 100% dat die rollen kloppen bij de namen. Geloof mij CTRL is wolf of iemand heeft extreem goed gegokt met de rollen wat ik echt als onmogelijk beschouw.
  8. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Ik kan jullie verzekeren dat de dorpsgek gelijk heeft en dit bericht echt is. Ctrl is wolf 100% Sorry ik was film aan het kijken en helemaal vergeten te stemmen
  9. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Sorry jongens ik begon dit potje lekker maar kan nu al 2 dagen totaal niet in dit potje komen... heb gewoon geen motivatie om alles terug te lezen om een wolf te zoeken :/
  10. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Sorry voor vandaag, morgen ga ik alles eens terug lezen... Heb voor nu echt geen flauw idee tbh
  11. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    simeco, Sorry voor mijn inactiviteit vandaag, had dikke massa op tribalwars op onze stam net en is niet goed afgelopen :P Ook sorry @simeco heb totaal geen onderbouwing maar zie liever jou dan ctrl eruit
  12. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Lekker doorspelen jongens en aub niet meer hinten naar rollen, probeer gewoon lekker te onderbouwen waarom mensen wolven zijn ;) Ik ga ook het liefst mee met Royalist tbh... ik denk overigens wel dat CI ook een goedje is dus wie weet hebben ze beide wel een slechtje te pakken
  13. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    er zit sowieso nog maar 1 wolf in nu en dat is de infectie wolf... anders is het potje niet gebalanceerd gemaakt. Dus inderdaad een beul actie vandaag zou best ideaal zijn! Wordt de beul dan bekend gemaakt? Omdat het een niet claim potje is... of blijft hij/zij anoniem?
  14. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Fam wist van tevoren al dat het extra pijnlijk ging worden... ze wist waarschijnlijk niet dat Time een wolf was (want cupido hoort de rollen van de personen die ze koppelt denk ik niet?) maar wist wel dat er nu 2 mensen dood zouden gaan. Op basis van deze posts zou je toch zeggen dat Fam 100%...
  15. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Ik snap even heeeelemaaaal niks van wat @famdecibel aan het doen is, na de laatste DL heeft ze letterlijk alleen maar mensen lopen verdenken die er al wolven uitgegooid hebben. Ik wil niet in persoonlijke aanval gaan maar ofwel je bent echt dom aan het spelen of je bent wolf
  16. GreenGang.

    Golden Awards

    RIP, ik had deze classic niet moeten starten ik had echt totaal geen tijd voor nog een wereld :P
  17. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    Zij stemde wel op Candiu in een spannende stemming dus ik neig hun toch voor nu als goedje te bestempelen. Waarom heb je twijfels?
  18. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    We hebben nu een front met 6 mensen die 99% zeker goedjes zijn: Green Calamus Royalist Materlotti Joker VVhaaren Als we nu met zijn allen goed overleggen kunnen we morgen een prima lynch target pakken en zo op een slimme wijze het spel winnen
  19. GreenGang.

    [Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

    De heks is een legend, lekker bezig! Ik zat dus wel compleet fout helaas...
Bovenaan