Zoekresultaten

  1. Stalov

    Vrij Forum theme song

    Vrij Forum theme song Intro (opening) [DUTCH] Zeg het k**kerwoord en je hebt de ban. Hou het strafpunt vast en troll de modman. Wie kan het doen? Ooh Vrij Forum... Strijd voor overwinning van de anti-duckjenis. Jij weet hoe slecht soms dit modteam is. Je moet 't doen... Ooh Vrij...
  2. Stalov

    Herwaardering van de waardevolle CI

    Geachte forumleden, geachte forumfrequenteerders, geachte conciërges van dit forum Het valt ons allen op dat de heer Calamus Incendium (Kale Mus) voor de vrienden (en vriendinnetjes ;d ) toch redelijk wat pluimen kwijt is geraakt. Prachtige pluimen, als het ware. We zien een evolutie in zijn...
  3. Stalov

    Studentenkamer Den Haag of Leiden

    Hoi mensen Vriend van mij die in Nederland woont heeft bij mij aangeklopt met de vraag of ik iemand ken die een studentenkamer verhuurt in Den Haag of Leiden. Dus mensen die een kamer verhuren of iemand kennen die er een verhuurt: pm me. Geen idee of dit in juiste forumgedeelte is , dus mods...
  4. Stalov

    "Science" en waarom het een -isme als suffix heeft

    Beste heren, dames eveneens aanwezig Lange tijd dat ik, uw Stalov, nog eens een topic van formaat geschapen heb. Bij deze moet ik het toch nog eens doen, want een verontrustende evolutie is in zijn hoogdagen in onze moderne maatschappij, die niemand minder dan ik met mijn arendsogen heb kunnen...
  5. Stalov

    Het overlijden van een vriend

    Heb nog nooit een bericht geschreven die het overlijden publiekelijk aankondigt van een vriend, een forummer, een bekend figuur, die onder ons lange tijd actief was, maar zal mijn best doen zo goed mogelijk ter ere van hem te schrijven. Die hem is niemand anders dan Martin. Op dit forum was hij...
  6. Stalov

    geldt nodig voor mij stam pls

    hey ik zoek subsidies van de staat (Nederlandse) voor mijn stam te kunnen financieren mijn stam is opgericht voornamelijk om zo mensen aan het spelen te zetten; hiermee blazen ze stoom af van nare dingen in hun directe omgeving en kunnen ze gewoon lekker potje TribalWars(tm) spelen. heb zelf...
  7. Stalov

    Het Nein Kat heeft 69 berichten topique

    haha amai amai
  8. Stalov

    klikte net op die dikke bruine plus

  9. Stalov

    het Grote Boekentopic

    NIET SLUITEN AUB HANDEN AF EN GEEN TOPIC BUMPEN DIE OVER HETZELFDE ONDERWERP GAAT WANT DAT IS TOCH ONDER STOF EN STEFANS ONDERBROEK Wie oh wie leest hier graag ende veel? Wie oh wie noemt zichzelf een echte boekenwurm? Dit is het topic om boeken te bespreken, te adviseren of gewoon zelfs door...
  10. Stalov

    Nieuwjaarsresoluties

    Ja ja lieve en beste mensen 2016 is bijna rond zoals ikzelf, en 2017 leurt al om de hoek. Het is in aantocht het is in aantocht 10 9 8 7 321 gelukkig nieuwjaar en veel champagne!! en dan vragen ze aan jou wat zijn je nieuwjaarsresoluties??? Wat antwoorden jullie? Schrijf hier jullie...
  11. Stalov

    Kersttopic

    Gelukkig kerstfeest en warme kerstdagen aan alle forummers. Wens jullie veel pakjes onder de kerstboom, lekker eten en een gezelligheid voor iedereen, ook de ketters hier. Zeker nu de grootste atheïst van het forum, DirkJanus, verbannen is, is het een tijd van vreugde en liefde, en zal...
  12. Stalov

    TW Forum under maintainance

    Ik moet via internet explorer (verschrikkelijk) dit topic aanmaken. Mijn Google Chrome toont steeds dat het TW forum under maintainance is ofzoiets. @Poo. @Duckje help
  13. Stalov

    De lijst van sportiviteit

    Beste WvW spelers Er is laatste tijd veel controverse rond de ongeschreven regel dat onsportief lunchen uit den boze is. Dit houdt in dat de wolven niet mogen doen wat ze moeten doen: lunchen van spelers. De wolven begrijpen het niet dat ze geen actieve spelers mogen lunchen, en moeten dus als...
  14. Stalov

    PlayStation 4

    Hallo de kerstperiode komt er aan Sinterklaas is 6 december maar daar krijg ik niets meer van want ben toch permanent een stoute bobbe wie krijgt voor de kerstman een PlayStation 4 hier? Of betere vraag: wie heeft een PlayStation 4? begin mijn pc spellekes beu te worde wil op ps 4 of xbox...
  15. Stalov

    Grote Schaakwedstrijd !!!

    Omdat duckje het topic maar meteen sloot en calamus voor onbekende redenen gebanned is, ga ik de leiding over spel overnemen (samen met Noah per Skype) Deelnemerslijst tot nu toe!! : 1. CI 2. Capricorno 3. Svennieboys 4. .Schaakalist. 5. Westkip 6. Henk27 7. Erwin zonder af-acc 8. McAwesome...
  16. Stalov

    Afschaffen jojor

    Waardige lezers waarde gasten mensen van andere werelden en in het geheel dit forum, Hoe lang nog? Hoe lang nog gaan wij dit absurdistisch figuur nog tolereren als hechte community, als vrijzinnige burgers, als open mensen, wiens openheid bespot wordt door het gif van dit figuur? En u, en ik...
  17. Stalov

    #WelPeil

    http://www.welpeil.nl tekenen jullie ook voor meer abstractie en dictatuur?
  18. Stalov

    Deus lo vult

    In het jaar van 37 na Christus verliet Jezus de aarde toen hij door de Joden en de Romeinen gekruisigd werd. Hiervoor had Jezus met zijn 12 apostelen aan het laatste avondmaal zitten zuipen tot zij kruipten. Duizend jaar later heeft een geheime orde de locatie van de drinkbeker waaruit Jezus...
  19. Stalov

    Maandagavondland

    Het is weer zover De zoveelste editie van maandagavondland. In dit topic spreken we over elk onderwerp die oftewel taboe is, oftewel zelfs het praattopic niet waardig is. We zetten deze gezellige avond in met dit liedje: https://www.youtube.com/watch?v=h0ffIJ7ZO4U Voor voetbal vanavond is...
  20. Stalov

    De Filmquiz

    Het is weer tijd voor een nieuwe quiz van Stalov. Na de succesvolle edities over de Klassieke Oudheid en het Wielrennen, is er nu ook eentje voor de film en filmliefhebbers! Ik raad dus aan dat je hieraan participeert als je van jezelf weet dat je een cinefiel bent die meer films kijkt dan de...
Bovenaan