Zoekresultaten

  1. mohniels1

    Het lekkere babes topic 2.0

    In de goede oude tijd hadden wij hier op het VF een topic waar we allemaal mooie dames of soms zelfs heren konden plaatsen. Ik mis dat dus dames en heren post hier foto's van dames of heren waar je wel een beschuitje mee zou willen eten. Ik begin met de prachtige Victoria justice
  2. mohniels1

    Onze blondine is jarig

    Van harte gefeliciteerd blond. Dat je maar een grote en sterke knul mag worden. Xx MOH
  3. mohniels1

    Flop/Top spelers

    Welke top spelers gaan er morgen of in de loop van de tijd starten? En welke floppers gaan er starten :D?
  4. mohniels1

    Stelling van de dag!

    Omdat ik altijd al is een topic wou openen op een nieuwe wereld open ik deze maar :). Ik trap meteen maar af met een stelling: Omdat w50 geen PP abuse wereld wordt, zal de wereld van een hoger niveau zijn dan voorgaande werelden.
  5. mohniels1

    Moederdag

    Een fijne moederdag marwo :) Als moeder van dit forum mag jij vandaag in het zonnetje gezet worden.
  6. mohniels1

    Toetsenbord sneltoetsen

    Beste, Kan ik ergens de toetsenbord sneltoetsen veranderen?? A&D zijn met sneltoetsen om van dorp te wisselen, maar dat is best irritant en wil ze veranderen in andere sneltoetsen. Is dit mogelijk?
  7. mohniels1

    Thiesje10

    Maat fijne kermis, zie je vanaaf weer :p
  8. mohniels1

    W40 Stab Lijst!

    Deze lijst heb ik van wereld 44 gejat. In dit topic komt een lijstje met de spelers die op deze wereld gestabt hebben, zodat we dat als wereld 40 community niet meer vergeten! Iedereen kan hierin aangeven wie in het lijstje moeten komen te staan, maar geen onterechte beschuldigingen. Alleen...
  9. mohniels1

    Hiep hiep hoera

    MOHniels1 5 jaar :). Mijn forum account bestaat vandaag alweer 5 jaar. Gratis bier in mijn dorpen!!!!
  10. mohniels1

    Krant

    Ik zag dat topics met deze titel gesloten waren, dus ik open het ook maar om de mods te pesten :D. HUP W21
  11. mohniels1

    Kermis :d

    Wie gaat er allemaal kermis groessen moprgen :D? XXX Zatte MKOPH :D
  12. mohniels1

    Plaatje voor MOHniels1

    Beste grafisch ontwerpers, zouden jullie in dit plaatje mijn naam in zetten met de kleuren rood wit blauw ;) ook beetje vette lettertyp. mvg MOH. daar boven ofzo MOHniels1 in willen zetten met de kleuren rood wit blauw of de achtergrond de kleuren rood wit blauw :) maar mijn naam met...
  13. mohniels1

    spam w2 topic vol: gefeli appel :)

    moest van hem :)
  14. mohniels1

    appeljongens :D

    ik een w3 noob die niks over w2 weet feliciteerd onze liefst forum mod appeljongens met zijn 1e plek op w2 :D. ga zo door :) (is dit mis de reden dat wij geen ban krijgen op w3? ) maarja gefeli jonge je hebt het verdient :)
  15. mohniels1

    MDG vs de rest

    schep hier maar op MDG ;). precies wat je wou je eigen topic :P
  16. mohniels1

    fijne feestdagen w3 :D

    ik wens iedereen op w3 en op de andere werelden van tw prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar ;).
  17. mohniels1

    avatar

    kan iemand een plaatje voor mij maken met stampertje erin (van bambi) en dan mijn naam erin. mohniels1. ik geef je gs op w6 w8 en w3
  18. mohniels1

    groepen

    waar kan je van die forum groepen maken. zoals het tw-weekblad heeft en tw - radio en tw team. dat staat net onder hun naam. mvg MOHniels1
  19. mohniels1

    vv

    ik heb een vraag: je steld een vv in . en die stuurt alle troepen weg en laat iemand anders jouw aanvallen. kan je hem daarvoor laten straffen??? graag antwoord?
  20. mohniels1

    Vv

    ik ben vv van iemand die stopt. ik mag dat account toch wel beheren via vv of mag dat niet?
Bovenaan