Zoekresultaten

  1. FarmoX

    Het grote Classic ABC

    Een nieuw topic om nog wat extra leven en vermaak te hebben op het forum. Bedoeling is dat je een letter neemt en daar dan een titel en uitleg bij geefr: Bijvoorbeeld: - F Een Farmoxje doen: Starten zonder boosts
  2. FarmoX

    Dagtopic

    Omdat het nachttopic nog dicht is.
  3. FarmoX

    Plaatje Giorni 300 PP

    Ola, geen idee meer hoe dit moet. Ik zoek een stamplaatje voor Quaranta Giorni op de Quarantaine wereld. Het thema moet is met quarantaine zijne want dat is afgeleid van Quaranta Giorni. Thnx xx
  4. FarmoX

    MSN gesprek

    Nadat de wereldchat op skype is afgewezen is het mss een optie om de oldskool msn gesprekken boven te halen?
  5. FarmoX

    [Profiel] Profielplaatje A Wealth of Knowledge

    Hallo hier, Ik zou graag een plaatje laten maken voor het account " A Wealth of Knowledge ". De volledige naam mag op het plaatje komen. Ik zou graag iets hebben met deze afbeelding maar je mag ook zelf iets bedenken...
  6. FarmoX

    [Stam] Cordon ( 200 PP ? )

    1. De tekst: Cordon of Cordon Sanitaire 2. Kleurencombinatie(s): Vrije Keuze 3. Thema: Vrije Keuze 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Ik heb geen flauw idee. Zoek even op wat het wilt zeggen en laat je inspiratie de vrije loop. 5. Deadline: ASAP 6. Prijs/gift: 200 PP? Tenzij het heel...
  7. FarmoX

    Boycot W50

    Beste medespelers, Er werd ons een PP loze wereld beloof. Nadat innogames opeens een grondstoffenpakket geeft bij aangekochte PP werd er al hard geklaagd. Nu er een nieuw event zit aan te komen en wij weten allemaal wat zo'n event kan teweeg brengen wil ik met een voorstel komen. Laten we met...
  8. FarmoX

    [Profiel] Black Sails

    1. De tekst: Black Sails 2. Kleurencombinatie(s): Vrije keuze 3. Thema: Vrije keuze 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Google even black sails. En dan vind je het wel. Voorbeeld: https://resizing.flixster.com/rCQ_tKd3oFrLKP9T7ZnTxmUuOHU=/1024x534/v1.bjsxMDE0MjM3O2o7MTcwNDg7MjA0ODsxMDI0OzUzNA...
  9. FarmoX

    W43 Stam Communis Opinio

    Graag een stamplaatje voor Communis Opinio. Het betekent de gemeenschappelijke opinie dus daar iets rond. Verras me zou ik zeggen. Prijs: Geen idee wat het tegenwoordig kost. Ik hoor het wel :D Bedankt alvast
  10. FarmoX

    W43 Stam Communis Opinio

    Graag een stamplaatje voor Communis Opinio. Het betekent de gemeenschappelijke opinie dus daar iets rond. Verras me zou ik zeggen. Prijs: Geen idee wat het tegenwoordig kost. Ik hoor het wel :D
  11. FarmoX

    Aantal troepen + opbouw dorp.

    Is overzichtelijker dan tussen het aantal gefarmed gaan zoeken. Je kunt hier je troepenaantal posten en GS-levels maar ook die van je kazerne en stal. Dit topic mag ook samen met het GS levels topic maar pas de titel al aan. Wie heeft de meeste LC en hoe zit het met de bijltjes?
  12. FarmoX

    Grootste Clear

    Ik ben benieuwd wie de grootste clear heeft op deze wereld :eek:
  13. FarmoX

    Account gezocht

    Ik zoek een offence account in C54.Liefst met kata's :p
  14. FarmoX

    Backstab actie.

    Ik maak normaal nooit een nieuwe post voor dit maar voor 1 keer maak ik een uitzondering. Een paar dagen geleden vroeg backyard om bij mij in de stam te mogen. Ik invite hem zonder met hem te praten. Gisteren viel Backyard het account ' Ik.MadamEivormKing ' aan. Toen ze backyard terug wouden...
  15. FarmoX

    Nachtco

    Ik bied me aan als co en kan soms nachten :cool:
  16. FarmoX

    Snow Patrol - Chasing Cars

    Ik vind het een prachtig liedje en zeker in deze tijd van het jaar :) Daarom deel ik het met jullie : Snow Patrol - Chasing Cars We'll do it all Everything On our own We don't need Anything Or anyone If I lay here If I just lay here Would you lie with me And just forget the...
  17. FarmoX

    Hahahahahaha

    HAHAHAHAHAHAHA YCSL@M heeft boerderij 22 hahahahahahahahahahahah
Bovenaan