Zoekresultaten

  1. Bloemkool4life

    Praathoek W80

    Nee, niet
  2. Bloemkool4life

    De bloemkolen gaan bowlen want het feest is begonnen Break heeft w18 gewonnen

    Wtf doen jullie noobs hier nog :)
  3. Bloemkool4life

    Stellingen

    Ik vind het ook erg grappig dat ik zijn post like inderdaad. Als jij denkt dat ik iedereen van scripts heb voorzien en dat het mijn schuld is dat iedereen daarom gebanned is vind ik ook wel grappig. Ik vind jou eigenlijk als persoon gewoon een grote grap :) Dat zou zomaar een reden kunnen zijn...
  4. Bloemkool4life

    Top/Flopspelers

    Niet mij de schuld geven van jouw onkunde nu he. Als je mij verdenkt van botgebruik geef je me gewoon lekker aan. Niet dat je dat nog niet gedaan hebt. Noobje:p
  5. Bloemkool4life

    Top/Flopspelers

    Ja, maar ik zoek er nog meer. Jammer dat er aan die van jouw niks meer te verneuken valt.
  6. Bloemkool4life

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Jeremy is inderdaad een baas. Zijn toch genoeg accounts in SHIP die beter voor hem gewisseld kunnen worden :p
  7. Bloemkool4life

    Top/Flopspelers

    Boringg. He Mark, ben je alweer gaan rennen?
  8. Bloemkool4life

    Top/Flop stammen

    Niet zelf gegooid, maar er wel gebruik van gemaakt met voorbedachte rade. Ook al zal die dat blijven ontkennen. Misschien is het zo dat jullie er niet om gevraagd hebben, maar 882 ook niet om die van jullie 2 bg's en die kregen we ook. Maanden lang. Erg vervelend, maar deze gekata'de spelers...
  9. Bloemkool4life

    Top/Flop stammen

    True. Alhoewel bossbassie ook wel benoemd mag worden. Verder valt het me wel tegen dat ook bd er zo snel de brui aan heeft gegeven.
  10. Bloemkool4life

    Top/flop spelers

    Kenneth speel je hier ook? Want dan kom ik ook even kata's maken voor jouw leemgroeve :)
  11. Bloemkool4life

    Top/Flop stammen

    Hehe, en niet zo'n beetje. Een klein aanvalletje van 882 en iedereen drukt op delete. Ga wel de pm's van simi en zijn vriendjes missen over hoe goed ze zichzelf vonden dat ze andarden en cicirio konden platkata'n.
  12. Bloemkool4life

    Top/Flop stammen

    Hehe, hoe kan dat nu. Wij hadden toch het merendeel van hun accounts in bezit:rolleyes:
  13. Bloemkool4life

    Top/Flop stammen

    Waarom eigenlijk de moeite nemen om een nieuwe stam te maken? Het niveau wordt er niet beter op.
  14. Bloemkool4life

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Daniel is de enige speler binnen p. voor wie ik wel respect heb. Ook de enige speler van p. die wel weet hoe dit moet spelen. Heeft niks met tegenstand en recruiten te maken. Hij vroeg mij voor king en ik hem voor bloemkool, puur omdat wij op w18 samen gespeeld hebben en we niet tegen elkaar...
  15. Bloemkool4life

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Het zit wel heel diep bij jou of niet. Houd je van zeker.
  16. Bloemkool4life

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Felicia zal blij zijn dat te horen
  17. Bloemkool4life

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    De mensen wie ze zouden uitkotsen zijn gebanned en spelen niet meer. Zoals ik. Dus je argument dat ze van hun eigen stam kotsen en dus naar jullie gaan gaat hier niet op. Ze konden gewoon doorspelen, dan was het nog leuk geweest voor beide partijen. Maar ze kozen de makkelijke weg, net als P. Nu...
  18. Bloemkool4life

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Als de helft van je bg del gaat en de helft van je eigen stam (nota bene medeleiding) de vijand joined. Dan geef ik Fierce groot gelijk om delete te gaan. Als jullie graag waardige tegenstanders hadden gehad na de bans binnen SHIP, hadden jullie misschien niet al die spelers en accounts moeten...
  19. Bloemkool4life

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Andre, je bent met je trieste en hypocriete gedrag met vlag en wimpel geslaagd voor de proefperiode voor P. Dat ze daar veel plezier van je inactiviteit en magistrale vv aanvraag skills mogen hebben. Gefeliciteerd.
Bovenaan