Zoekresultaten

  1. Vitalise

    [Profiel] Profielplaatje | Noire | 100/200 PP

    Beste Designers, Het plaatje van Noire is ondertussen aan vervanging toe en dus kom ik eens hier kijken of het huidige plaatje overtroffen kan worden. Liefst zie ik iets gemaakt worden met 1 van de 2 meegeleverde stocks bij puntje 4. 1. De tekst: Noire 2. Kleurencombinatie(s): Iig niet heel...
  2. Vitalise

    Chemistry - Stabkoning.

    Beste mede-AF'ers, Jordi en ik zijn na een hele lange TW-pauze weer terug begonnen op Wereld 73. Ik verveelde me en keek eens op het AF rond en plaatste een post. Dit werd vervolgens gezien door Jordi en bla bla, jullie weten het wel, we besloten het weer eens te wagen. Beiden op aparte...
  3. Vitalise

    [Profiel] Mhysa | PF | 50PP

    1. De tekst: Mhysa 2. Kleurencombinatie(s) - 3. Thema: Daenerys Targaryen (Mhysa) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: google 5. Deadline: - 6. Prijs/gift: 50PP 7. Favoriet tot nu toe: Succes!
  4. Vitalise

    Bucephalus || PF || 50PA

    1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Bucephalus 3. Kleurencombinatie(s) - 4. Thema: http://www.zastavki.com/pictures/640x480/2012/Fantasy_Trojan_horse_014027_29.jpg 5. Plaatje(s) om te gebruiken: http://www.zastavki.com/pictures/640x480/2012/Fantasy_Trojan_horse_014027_29.jpg 6...
  5. Vitalise

    Esquadrao da Morte || 100 PA

    Vergeten in de titel te vermelden: Gaat dus om een STAMPLAATJE. 1. Soort plaatje: Stamplaatje [300x200]. 2. De tekst: Esquadrao da Morte 3. Kleurencombinatie(s) Liefst geen felle vrolijke kleuren. Past niet bij de naam. 4. Thema: Esquadrao da Morte betekent: 'Death Squad'. Iets wat bij de naam...
  6. Vitalise

    Natsu Dragneel | PF | 100-200PA

    1. Soort plaatje: Profielplaatje. 2. De tekst: Natsu Dragneel 3. Kleurencombinatie(s) - 4. Thema: Natsu Dragneel personage uit de anime 'fairy tail'. 5. Plaatje(s) om te gebruiken...
  7. Vitalise

    Chrome - 'Navigatie bevestigen' weghalen?

    Beste forumgenoten, Niet persée TW-gericht deze vraag maar wellicht dat iemand hier mij kan helpen. Iemand die weet hoe je de volgende melding weg krijgt: Alvast bedankt.
  8. Vitalise

    Apex || 200 - 300 PA.

    Beste designers, Ik ben op zoek naar een profielplaatje waarin het plaatje moet draaien om de naam zelf, dus grote letters. Geen stocks dus oid. Hier een voorbeeldje voor wat ik probeer te zeggen: Destijds gemaakt door 'Da Phoenix'. 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Apex 3...
  9. Vitalise

    Chique und Magnifique | 100PA

    1. Soort plaatje: Profielplaatje, 240x180. 2. De tekst: Chique und Magnifique 3. Kleurencombinatie(s) - 4. Thema: Nina Dobrev, liefst de 2 stocks bij puntje 5 gebruiken. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: Géén. 7. Prijs/gift: 100PA 8. Favoriet tot nu toe: - Succes :)
  10. Vitalise

    Stampic | Deo Volente - Divine | 100-200PA.

    1. Soort plaatje: Stamplaatje, 300x200. 2. De tekst: Deo Volente (stamnaam). 3. Kleurencombinatie(s) Eigen keuze designer. 4. Thema: We willen iets met één van de 3 stocks bij puntje 5. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: - 7. Prijs/gift: 100 tot 200PA. 8. Favoriet tot nu toe...
  11. Vitalise

    Stampic | Divine Supremacy | 100 tot 200PA.

    Nvm. Sorry! Topic kan verwijderd worden, komt later een nieuwe aanvraag.
  12. Vitalise

    Algemene Rapportjes

    Vreemd dat ik dit topic nog niet gezien heb.. is vaak een interessant topic in de startfase, omdat er vaak genoeg acties zijn van de betere spelers onderling omdat ze elkaar z.s.m. willen wegspelen. Laat die mooie aanvallen en/of verdedigingen maar langskomen! :) @ Moderator: Kan dit...
  13. Vitalise

    Act of Divinity | Text Only | 50PA(?)

    Ola babes, Ik heb zelf al een plaatje gemaakt die ik echt gewoon episch vind (stock was ook wel al gewoon nice), maar wil er dus ook echt een epic tekst bij. De gene die ik nu heb, is redelijk, maar ik denk dat er hier een paar zitten die het beter kunnen. 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2...
  14. Vitalise

    Tekst aanvraag | 50Pa(?)

    Beste mede-Designers, Ik heb een plaatje waar ik zelf echt totaal geen tekst bij kan zetten die me bevalt. Heb het net echt een vrij lange tijd zitten proberen, maar het lukt me gewoon niet. Character komt uit een anime-serie, Natsu Dragneel, epic plaatje maar wil dus via hier vragen of...
  15. Vitalise

    Stam/Profiel - Plaatjes

    Show die mooie creaties maar. :)
  16. Vitalise

    Met welke 10

    Titel zegt het al. Een lijstje met welke 10 spelers/accounts je graag samen zou spelen. :)
  17. Vitalise

    Golden Awards

    Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechte leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met wie zou je zeker niet graag...
  18. Vitalise

    'Crooked I' - 200PA!!

    Beste designers, Ik zou graag een plaatje willen aanvragen van één van de beste rappers alive (imo), namelijk 'Crooked I'. Op het moment vind ik dit de beste rap/hip-hop artiest. Sicke flow, lyrical ook een genius, gewoon een baas dus. Vandaar de vrij hoge beloning van 200PA :). Zet er wel...
  19. Vitalise

    Golden Awards

    Beste speler: Slechtste speler: Meestbelovende speler voor de toekomst: Beste stam: Slechtste stam: Meestbelovende stam voor de toekomst: Beste leider: Slechtste leider: Favoriete leider: Favoriete forumposter: Minst favoriete forumposter: Meest overschatte stam: Meest...
  20. Vitalise

    Profielpic | 100-200PA

    Ja, ik kan het zelf ook redelijk, maar wanneer ik paatjes voor mezelf maak, ben ik nooit tevreden. Vandaar deze aanvraag, succes! 1. Soort plaatje: Profielplaatje (240x180) 2. De tekst: Vitalise (Met optie op psd erbij te nemen of iig ook een plaatje zonder tekst zodat ik zelf de tekst kan...
Bovenaan