Zoekresultaten

  1. .Howlin

    Classic 25 - Voorstel

    Klassieke wereld Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400 % (4) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (1) - Productiefactor: 17.500/u op gs 30. Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee - Ridder/Standbeeld: Ja - Ridderitems (en nieuwe...
  2. .Howlin

    Beste [accnaam] booster (Open brief)

    Beste normale wereld gasten, waaronder de huidige rank 1 .TheAlphaAndOmega zouden jullie aub w74 kunnen starten en ons verlossen van je boost praktijken op deze old gen klassieke wereld. Wacht desnoods tot Warre en Roald weer een premade maken, kan je vergezeld worden door velen mede...
  3. .Howlin

    Golden Awards

    Mensen klaagde over een saai forum, hier wat voor de reuring.
  4. .Howlin

    Classic 23 voorstel

    Klassieke wereld Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja - Ridder/Standbeeld: Ja, normale items - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Normale items -...
  5. .Howlin

    Verzoektopic

    TheCountOfMonteCristo/Wouter weet niet hoe die een topic moet openen, dus open ik hem voor hem.
  6. .Howlin

    Classic 9 instellingen voorstel topic

    Kort rijtje van instellingen die ik sowieso graag terug zie en vooral in deze combinatie met uitleg en in de spoiler het gehele rijtje ingevuld zonder uitleg. - Secondes: Servers van tw zijn een stuk beter geworden, wat betekend dat veelal beetje speler met goed internet heel scherp kan timen...
  7. .Howlin

    Een simpele gedachtegang na 10 keer me kalender te checken.

    Waarom start de kerststop 1 gehele dag voor kerstmis en eindigt die rond etenstijd op 2de kerstdag.
  8. .Howlin

    Reforming is a Piece of Cake

    Beste AF-gang(st)ers, Het is zover, wij van Creed! posten onze eerste oorlog op het algemeen forum. En niet zomaar een oorlog, it's Creed! vs. Cake.! "Waarom?" vragen jullie je af? Nou vrij simpel: We hadden behoefte aan een flinke stamactie en we hebben een hekel aan barbnobelaars. En gezien...
  9. .Howlin

    FA sjablonen groepsgebonden (en auto scout bij

    Titel te lang blijkbaar. (En auto scout bij a en b knoppen) _________________________ Yuh, gezien ik zo een actieve farmer ben die graag met alle mogelijke troepen en eenheden farm, kwam ik tegen een ergernis aanlopen. Namelijk dat ik telkens de sjablonen moet aanpassen aan de hand van het...
  10. .Howlin

    Automatisch geupdate kaartjes

    1. Kaartjes tw.hezhi.nl Top 10 stammen: Top 10 ODA stammen: Dominantie stammen: Top 15 spelers: Top 15 ODA spelers: Top 15 ODD spelers: Top 15 overname door spelers: Dominantie spelers: Dominantie stammen: Meeste overnames stammen...
  11. .Howlin

    Top/Flopspelers

    etc etc
  12. .Howlin

    Yin & Yang 200 PA

    1. Soort plaatje: 3 aparte profielplaatjes die samen horen zoals yin en yang en yo Liefst dat je ze ook kan samenvoegen als 1 geheel indien je ze naast elkaar legt. 2. De tekst: Yin en Yang (of apart) 3. Kleurencombinatie(s) Zwart/Wit/roze 4. Thema: Yin en Yang en yo 5. Plaatje(s) om te...
  13. .Howlin

    Awards 2012

    .:Spelers:. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2012 het meeste van zichzelf laten zien? 1- 2- 3- Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen? 1- 2- 3- Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken? 1- 2- 3-...
  14. .Howlin

    Time/snipe Topic

    Ola, ben wel benieuwd hoe de spelers op w14 timen en/of snipen. :) © http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=2494616&postcount=1
  15. .Howlin

    Merry Christmas

    Jaja, tot mijn grote schrik zag ik nog geen kerst topic op het w14 topic, zo ik (als geilende aandacht zoekende topic maker :D) greep me kans. Eerst nog even een grote bak met gluhwein gemaakt zodat het schrijven wat makkelijker (Niet beter), maar wel stukken makkelijker maakt. Maar waarom is...
  16. .Howlin

    Livia Drusilla

    Beste AFers, Aangezien het al is opgevallen dat iemand uit Revo is geleaved, wil ik even alles duidelijk maken voordat er onterechte uitspraken worden gedaan die niet met de realiteit kloppen. Onlangs is er een nieuwe co op gekomen bij Livia, leek allemaal in orde tot op de dag van vandaag...
  17. .Howlin

    Geschiedenis van je zelf.

    Beste forumbezoekers, aangezien ik dat op verscheidene werelden zag, dacht ik. Laat ik het maar is op w14 er een topic over maken. Veel spelers op w14 hebben een grote geschiedenis hier al gekregen. Van de stam van Tasty, tot de strijd van Serve en Secur, terwijl andere hun weg naar...
  18. .Howlin

    Eaton - 50 pa

    Beste Designers, na een tijdje zijn wij weer op zoek naar een nieuw profielplaatje, na een lange tijd met de zelfde weer gezeten zijn we weer toe aan iets nieuws en beters. De vorige was op zich redelijk mooi, maar ik keek er zelf snel op uit en het onderwerp stond met niet 100% aan. Het...
  19. .Howlin

    De wereld word kleiner

    Besten Forumgangers: Na de nieuwe Revo spelers hadden veel spelers die me een beetje kennen wel verwacht met een mooie post. En tot mijn spijt kan ik jullie niet teleurstellen want eigenlijk ben ik momenteel wat te druk, maar wat moet dat moet. De wereld staat bijna op een punt om de late fase...
  20. .Howlin

    De wereld onder de loep.

    Wat gebeurd er in de wereld, Ik denk dat veel spelers deze vraag wel vaker mogen stellen, want momenteel gebeurd er toch redelijk veel op wereld 14. Van gevechten tussen Revo en inf, tot het ontstaan van een nieuwe sterke stam tot het uit 1 vallen van een stam die we vast allemaal wel kennen...
Bovenaan