Zoekresultaten

  1. Boregore

    Stelling van de dag

    Je kan ook voorhebben dat je een speler edelt en op 1 van z'n laatste 2 dorpen de toestemming blijft haken. Ik vind die 20:1 om kleine spelers een kans te geven geen probleem, maar nu ligt dat gecleard dorp daar met toestemming 6 :mad2:
  2. Boregore

    Spotprenten

    Random zou ik me nu ook niet noemen :(
  3. Boregore

    Spotprenten

    :mad2::mad::mad2:
  4. Boregore

    Spotprenten

    :redface:
  5. Boregore

    Spotprenten

    Heel het AF tegenwoordig
  6. Boregore

    Spotprenten

    OT
  7. Boregore

    Top/flop spelers

    Schijt omhoog Robbert!! :mad2:
  8. Boregore

    Top/flop spelers

    Oh ok, sorry ik ben zelf ook wat rusty.
  9. Boregore

    Top/flop spelers

    J., Boomer mistake, maar de inkomsten komen tegenwoordig uit pp-abuse :smile:
  10. Boregore

    Top/flop spelers

    Dit is hoe ik de situatie zie, maar verbeter gerust waar nodig: Stap 1: Je scout dorp in de nachtbonus Stap 2: Je stuurt een trein met miniclear in de hoop het te hebben Stap 3: Het dorp wordt door een andere speler geëdeld, als reactie zet je snel 2 restjes voor je trein in de hoop dat de...
  11. Boregore

    Top/flop spelers

    Als je snachts een dorp wilt pakken waar je meer dan een 1/5 clear voor nodig hebt, Als er bijna niets in stond ist sowieso dom om tijdens de nachtbonus extra aanvallen te gooien voor je trein imo. Als je die eerste aanvallen doodloopt ga je al helemaal niet snachts extra aanvallen gooien...
  12. Boregore

    Praathoek

    Wel heel actief op t forum om niet actief te spelen joh! :rolleyes:
  13. Boregore

    Praathoek

    Glenn, accept me eens op skype :D
  14. Boregore

    Einde wereld Awards

    Ik vind mezelf toffer
  15. Boregore

    Einde wereld Awards

    In theorie veel ja :mad2:
  16. Boregore

    Praathoek Classic 22

    :boer:
  17. Boregore

    Top & flop spelers

    Kunnen we gewoon terug off topic gaan, het merendeel van actieve spammers op dit forum speelt niet eens
  18. Boregore

    Kata's op boer....

    Robbe snapt t
  19. Boregore

    Discussie Updates discussietopic

    Dit is net wat de start fuckt imo. T zijn alleen de echte no-lifers die de eerste maand met PP smijten voor 5k gs... Hierdoor zijn er veel farm-starters gekwit met tw.. Zou gewoon een optie moeten zijn om af en toe een wereld een vertraagde premiumbeurs te geven. Nu heb je na 5 dagen mensen...
  20. Boregore

    Top & flop spelers

    Geef toe, goeie tijden :D Wil je gerust een herkansing geven Erik :p
Bovenaan