Zoekresultaten

  1. Speeder.

    tribalwars en vr billen

    eigenlijk is dit meer een vraag? hoe werkt tribalwars op een vr-bril zoals die van meta of apple? iemand die ooit zo heeft gespeeld en is het uberhaupt mogelijk? kan je zo farmen zonder te klikken op enter? lijkt me cool als je virtueel rond kan lopen in je dorpen, of mee kan kijken met de...
  2. Speeder.

    In memoriam: Casimir Pulaski

    Plaats hier je steunbetuigenis aan een groot speler
  3. Speeder.

    Top/Flopspelers

    Fabian top
  4. Speeder.

    plaatje speeder

    hallo ik wil precies hetzelfde plaatje als KANYE heeft op w87 maar de ROB tekst mag vervangen worden door SPEEDER kan iemand dat voor me doen???
  5. Speeder.

    Beloningen

    Hier klopt natuurlijk geen zak van. "Percentage" got me excited, maar het is gewoon keer op keer een vaste hoeveelheid grondstoffen ongeacht het gebouw en het level. Kan dit worden aangepast? Ik heb m'n start hierdoor verpest... @Duckje
  6. Speeder.

    De ondergang van het Ditjes en Datjes subforum

    Goedemiddag, Er gaat mij iets aan het hart. Een ooit levendig subforum genaamd vrije forum werd ons cru uit handen genomen. Overleg en discussie over een nieuwe naam was niet mogelijk, enkel keuze uit voorgedragen namen. Velen zagen toen al in (vooral vrije forumianen) dat dit de ondergang zou...
  7. Speeder.

    Vraag over Statement

    Zeer benieuwd naar de gedachtegang achter het statement op het Nederlandse forum omtrent Russische spelers. Heeft dit zin? Zijn er spelers die zich in Rusland bevinden die Nederlands spreken en actief zijn op tribalwars.nl dan wel het .nl forum? Daarnaast. Vrij recent passeerde mij het nieuws...
  8. Speeder.

    beste voetbalmanager

    hallo iedereen. meerdere leden van het vrije forum hebben de afgelopen maanden een voetbalmanager spelletje gespeeld. de winnaar is spieder. hij won alles wat er te winnen viel = de beker, de competitie en leverde de topscorer af en de assistenkoning. fijne zondag nog
  9. Speeder.

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #335: Vrije Forum Weekkrant

    Weerwolven van Wakkerdam Editie #335: Vrije Forum Weekkrant Aantal spelers: 14 Start: Woensdag, 22:00 BM. Donderdag, 22:00 eerste Lynch/Lunch. Extra: Donderdag en/of zaterdag eventueel later met de uitslag. Klaagmuur: Nee Verhaaltje: Ligt er aan Hints: Nee Eindtijd stemmen: 22:00 Speciale...
  10. Speeder.

    [Inschrijftopic] wvw 335

    HET HOOFDKANTOOR VAN HET VF WEEKBLAD IS ONDER AANVAL! WE ZOEKEN STERKE EN SLIMME LIEDEN OM DE AANVAL AF TE BLAZEN, LEES HIERONDER MEER Aantal spelers: onbeperkt Start: Eerste DL: dinsdag/woensdag 22u BM rolverdeling via discord zsm. Klaagmuur: nee Verhaaltje: ja en nee? Hints: nee Cupido...
  11. Speeder.

    vrij naamswijziging

    hallo, ditjes en datjes is niet oke wij willen graag ‘vrije forum/ditjes en datjes’
  12. Speeder.

    beticht van valsspelen simeco

    gegroet, dit zal niet compleet als verrassing komen. deze persoon heeft zich al eens eerder vuilgemaakt aan valsspelen (samen met nonkel jos) toen zij spellijders waren in een zekere wvw met een witte wolf. niet alleen blijft het daarbij, hij heeft onlangs meermaals het vertrouwen geschaad van...
  13. Speeder.

    #SIMECOSTAYSAFE

    ik roep per direct de volgende hashtag in het leven: #SIMECOSTAYSAFE er gaan geruchten rond dat zijn woonplaats een nieuwe uitvalsbasis is van Belgisch' meest gezochte man op dit moment. simeco, voor jou doe ik een schietgebedje. ik hoop dat jullie allen veilig blijven!!
  14. Speeder.

    Clubhouse

    Ik heb twee zeer exclusieve codes voor de app Clubhouse die alleen beschikbaar is op iPhones. Op dit moment zit ik te luisteren naar een live gesprek tussen de grootheden in het voetbal. Wil jij nou ook net zo exclusief zijn als ik, stuur me dan even een berichtje en dan kijk ik of je één van...
  15. Speeder.

    Alexander de Grote, Dzjengis Khan & Speeder

    Alexander de Grote, Dzjengis Khan en Speeder Disclaimer: amusement, flink inlevingsvermogen, fantasie, Shock = Hetairoi, Alexander de Grote = PH, alles is op waarheid gebaseerd & je mening hierover kan je zelf vormen. Ja, ik zet Speeder in hetzelfde rijtje als Alexander de Grote en Dzjengis...
  16. Speeder.

    Fijn jaar van de OS

    Ik wens iedereen een fijn OS jaar! Moge jullie allemaal veel OSSEN ontvangen!
  17. Speeder.

    Stelling van de dag

    Stelling: De uitnodigingsknop verpest het spel. Naar aanleiding van veel van de klaagberichten die ik lees over de laatste 1 versus 1 werelden en bepaalde vorderingen op de wereld kwam ik tot deze stelling. Het is door de tijd gevorderd tot een optie die je de mogelijkheid geeft om een deel van...
  18. Speeder.

    Pas op voor de giftige kikker

  19. Speeder.

    simeco is jarig

    simeco is een prima kerel en van harte gefeliciteerd!
  20. Speeder.

    Kosten premium punten mobiel

    Verveelde me gister en wilde absoluut geen premium punten kopen hoor. Maar ik zag in een oogopslag dat 5000 voor 54,99 en 8000 voor 89,99 uit verhouding is. Hoe groter het pakket hoe minder je betaald is het toch eigenlijk altijd? Waarom ontvang je voor 1€ bij 5000 zo’n 91pp en bij 8000 zo’n...
Bovenaan