Zoekresultaten

  1. Shaitan

    Praathoek W80

    Nee.
  2. Shaitan

    Top/Flopspelers

    Sinds het pay to win is zijn alle echte topspelers afgehaakt.
  3. Shaitan

    De schandpaal - Subforum richtlijnen

    Alsjeblieft geen extra IGM's met dit soort zooi. Er worden al teveel spams door tw IGM gestuurd. Wie kan het bijvoorbeeld nou wat schelen of er een of ander pim pam pet spelletje ergens gespeeld wordt.
  4. Shaitan

    Praathoek

    Lol, op een no haul wereld als stamopdracht zoveel mogelijk barbaren aanvallen :biggrin::D
  5. Shaitan

    Top/Flop Stammen

    Je vergeet een ding: pp-farmers groeien wel, en maken def troepen. Wanneer je je cluster wilt dichttrekken liggen deze in de weg en moet je er meer off aan verspillen.
  6. Shaitan

    Top/Flop Stammen

    Ik heb er trouwens geen moeite mee om kleine pp-farmers tot farmpjes te reduceren dmv katas, dan moeten ze maar serieus gaan spelen. In een serieuze strijd tussen gelijken is het een ander verhaal.
  7. Shaitan

    Top/Flop Stammen

    Taktisch spelen is een combinatie van diplomatie op zowel spelerniveau als stamniveau en je dorpen op de juiste manier bemannen, en daarbij al eerste de grootste bedreigingen en struikelblokken uitschakelen. Verder heb je gelijk, dankzij de pp abusers is de taktiek ver te zoeken.
  8. Shaitan

    Top/Flop Stammen

    Daar komt het tactisch spelen bij kijken. Niet. Daarvoor heb je en stamgenoten en anders een leuke strijd later in het spel.
  9. Shaitan

    Top/Flop Stammen

    Door de andere spelers klein te houden en taktisch te spelen.
  10. Shaitan

    Top/Flop Stammen

    Ehm als je hier niet kan/wil spelen met de LH ben je geen goede speler. Ik zeg niet dat ik een goede speler ben, maar alleen dat je een noob bent als je hier dus niet mee overweg kan. Alleen maar kunnen groeien door veel te farmen (of veel pp te gebruiken) maakt je juist een slechte speler.
  11. Shaitan

    [Afgekeurd] Pm filter

    Beste tw, Het zou heel fijn zijn om inkomende pm's automatisch naar een bepaalde map te kunnen sturen, zoals bijvoorbeeld van bepaalde spelers naar map leiding, mb's naar map mb etc. En ook bijvoorbeeld op onderwerp, zoals bijvoorbeeld wanneer er af in de titel een pm van tribal wars team...
  12. Shaitan

    Het woordenboek van W62

    Legaal spammen: namens tw een irritante pm naar de hele wereld sturen over een of ander onzinnig topic op het af.
  13. Shaitan

    Praathoek

    Ik zit ook aan de rim, maar dat is vlakbij het centrum. Tegenwoordig zijn skills niet zo belangrijk meer, activiteit (4 man op een account, hoe krijg je het voor elkaar?) en pp-boosten is nog het enige wat telt. Jaren geleden werden de werelden nog wat groter dan 4 continenten. En je zat met...
  14. Shaitan

    De Toekomst van Koets

    In mijn postvak is dit één pm. Dit was op W61
  15. Shaitan

    De Toekomst van Koets

    Niet bepaald: Onderwerp De Volgende Classic-instellingen Folder: Postvak In Doorsturen Verwijderen Tribal Wars Teamvandaag om 11:10 uur Beste spelers, CrackSparrow is uit KOETS, staat deze stam ten dode opgeschreven? Wat gaat er gebeuren met deze ooit, zo iconische stam? Op het forum...
  16. Shaitan

    De Toekomst van Koets

    Sorry hoor, maar dat voor deze onzin via pm gespammed wordt op werelden die helemaal niets met de classic te maken hebben vind ik bull-shit. Ik hou me niet bezig met werelden waar ik niet op speel en dat kan me ook gestolen worden. Mocht ik onverhoopt toch interesse voor deze werelden krijgen ga...
  17. Shaitan

    Event - Reizende koopman - Discussietopic

    Ik heb het spel één keer gespeeld. Wat een saai en onorigineel spel. Dit is een event wat mij betreft vergeten mag worden. Tot nooit weer ziens.
  18. Shaitan

    Feedback: Vertaal de naam voor het nieuwste event!

    schepsels van het schemergebergte
  19. Shaitan

    Wereldafspraken

    Weet je wat pas sneu en respectloos is? Met een groepje spelers een stam te verlaten, naar een andere stam te gaan, een oprichtersvv binnen de oude stam te houden: en aanvallen maar. Argc vind dit een prima taktiek. Alle oud stamgenoten zijn Edelvoer en de mensen die nog niet wegwaren gaven info...
  20. Shaitan

    Top/Flop Spelers

    Alle nieuwe reageerders worden weggejaagd door een hoop onzin uit te kramen en dan roepen dat je de nieuweling ge-ownd hebt. De enige manier om hier nieuwe mensen te krijgen is door de hedendaagse actieve forum reageerders van het forum af te schoppen.
Bovenaan