Zoekresultaten

  1. St. Jimmy

    Praathoek

    hoi wie gaat hier allemaal spelen? ik niet mvg
  2. St. Jimmy

    Range casualwerelden

    Hallo allen, Ik speel al een tijdje op casual 6. Casualwerelden zijn leuk om een beetje inactief te blijven spelen, maar op een gegeven moment raken de barbaartjes op en heb je zin om je buurtjes aan te vallen. Echter ligt op dit moment geen enkele speler in de buurt in mijn aanvalsrange. Een...
  3. St. Jimmy

    Kaartjes Casual 6

    Waar blijft de rest? @Final 24
  4. St. Jimmy

    Casuals - Inventaris meenemen?

    Ik ben wel benieuwd, voor de spelers die de overstap al hebben gemaakt: welke items kan je meenemen? :D Community Manager Edit: We openen dit topic om te bespreken wat spelers wel en/of niet mogen meenemen naar de Casual wereld. Denk dan aan: De inventaris, een limiet, bepaalde items wel en...
  5. St. Jimmy

    Praathoek

    Kan hier ook niet ontbreken natuurlijk :D
  6. St. Jimmy

    Top/Flopspelers

    al gezien? ik nomineer iig mezelf :o
  7. St. Jimmy

    Top/Flop stammen

    Ik ben wel benieuwd naar de stammetjes hier :D Zijn er leuke premades? Zijn er (al) noobmassastammen? :D
  8. St. Jimmy

    R.i.p

    Eduard Khill, onze eigen trololol man is overleden :( Even ter herinnering: http://www.youtube.com/watch?v=M1eww9ZvaIA Rest in Peace, Eduard, held :(
  9. St. Jimmy

    eieren

    Leggen die kippen ook eieren? :D
  10. St. Jimmy

    Edeltjes

    Ik heb mijn W15 acc anderhalf jaar geleden op delete gegooid. Nu ben ik er weer mee begonnen, op W15. Mijn ODA, ODD zijn nog hetzelfde als 1,5 jaar geleden.. Dus mijn vraag, zit dat ook zo met de edels? Anders heb ik straks een accje van 3k met 600 edels :cool::cool::)
  11. St. Jimmy

    Clusters

    Ben benieuwd hoe dan van jullie er uit zien :o Ik zal die van mij zo posten :p Ons lelijke clustertje :) Dit kaartje update volgens mij nog automatisch ook :o
  12. St. Jimmy

    Gvd

    Ligt w25 er bij jullie ook uit? :mad:
  13. St. Jimmy

    Klacht

    Zo. Ik heb een klacht. Ik heb net heel veel GS gekocht voor mijn gebouwen, gehalveerd enzow. Krijg ik dit: IK WIL MIJN GELD TERUG!!!! :mad::mad::mad:
  14. St. Jimmy

    RIP Hypo

    Hypo is er definitief niet meer :(:(:( De beste stam ooit op W15 :D
  15. St. Jimmy

    Stel je droomstam samen

    Heb ik van Sax van W15 gekopieerd, maar goed, leek me ook wel leuk voor W21 :p
  16. St. Jimmy

    Middelste van de dag

    Wie het eerst na 12:00 uur reageert wint :D:D:D
  17. St. Jimmy

    Niveau Af W21

    Beste lezers, Ik vind het niveau van het AF W21 de laatste tijd toch wel erg laag worden. Het is nooit hoog geweest ofzo, maar zo'n discussie van Ash met Illy ofzo ging nog over W21. Wat jullie nu zeggen slaat helemaal nergens meer op. Mijn negeerlijst is trouwens ook te groot. Maar...
  18. St. Jimmy

    Het afzeiktopic

    Special voor ownagezor en promo, kunnen ze hier elkaar afzeiken. Hoeft dat niet meer in al die andere topics. :rolleyes:
  19. St. Jimmy

    Oproep

    Ik stel voor dat iedereen een AF account met hun voornaam maakt. Dan kunnen de mods ons niet meer bannen dat we 'privégegevens' bekend maken, en dan raakt niemand meer in de war:D Wouter
  20. St. Jimmy

    Kerstfeest bij chipito

    Hoi iedereen, Zoals elk jaar staan mijn dorpjes open voor kerstbezoek. Bezoekers kunnen genieten van een pils, en een souvenirs die mijn kata's op hun vakantie bij Rotspartij hebben meegenomen. Mijn edelmannen zijn druk bezig een diner aan het voorbereiden, als is het natuurlijk de vraag...
Bovenaan