Zoekresultaten

  1. kenomien

    Spotprenten

    Hahaha gast wat lul jij een onzino_O Jullie hebben 7 stammen en ons beschuldigen van 2 stammen hebben
  2. kenomien

    WERF - Hulp voor nieuwe/onervaren spelers

    Ik vind het WERF-initiatief een leuk project. Maar blijft dat ook wanneer de wereld iets groter is en de gezamenlijke aanvallen komen? Vaak zie je bij onervaren spelers dat ze snel het bijltje erbij neergooien of vv afgeven, hoe is hier over nagedacht?
  3. kenomien

    WERF - Hulp voor nieuwe/onervaren spelers

    Ahja, lekker de moraalridder spelen, Cas6 naaien en nu vervolgens dit.:rolleyes::rolleyes:
  4. kenomien

    Praathoek

    Waarom Rain tegen RABA Waarom niet Rain en haar sl*tjes tegen RABA
  5. kenomien

    Praathoek

    Gewoon minder zeiken en laat is zien wat je waard bent. Tot nu toe heb je enkel laten zien dat jij alleen maar jankt. Wanneer gaan je troepen nou is lopen ?
  6. kenomien

    *IR* vs Angels

    Graag!
  7. kenomien

    Golden Awards

    Niet alleen langs geweest;)
  8. kenomien

    Spelen of overslaan?

    Iemand met jouw skills moet dat toch wel kunnen?
  9. kenomien

    *IR* vs Angels

    Balen dat het bij Seduc verdwijnt, maar ik ben geen Seduc;)
  10. kenomien

    *IR* vs Angels

    Hahahaha Ga niet zo stoer doen. Elke keer is het block ok op je dorpen. Als je echt ballen heb doe je het jij tegen mij. Geen Def en vv van anderen. Enkel jij tegen mij.
  11. kenomien

    *IR* vs Angels

    "gewoon geblocked. (goedkoop geblocked) met dank aan skills braadworst" Lees dit nog is. Block ok is geen skill. Block ok is het geluk van hopen Def hebben. Block ok is absoluut geen skill. Ik wil hem wel is in de situatie zien wanneer er geen hopen def zijn. Dan noem je het skills bij 0 dorpen...
  12. kenomien

    Praathoek

    Heb t ff aangepast
  13. kenomien

    Golden Awards

    Tijd om Jand van z'n troon te stoten, daten Danique?
  14. kenomien

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Dat is jouw mening. Wat een kut leven heb je als je enkel vlaggen en pp farmt
  15. kenomien

    Delayed support

    Ach komop, met een beetje skills kan je ook goed timen. Dit is echt dikke onzin mocht die tool komen
  16. kenomien

    Topstammen

    Is weinig om mee te fuseren nadat we jullie ff aanpakken hoor;);)
  17. kenomien

    Topstammen

    Uhu, def slaafjes..
  18. kenomien

    Topstammen

    Wij van AKA gaan jullie pakken! Rain, BA en RA tegelijk. Jullie drie tegen ons allemaal. Jullie 3 tegen wereld. Succes.
  19. kenomien

    *IR* vs Angels

    Happy range verbreding !
  20. kenomien

    De Heilige Oorlog

    Gefeliciteerd met de overwinning KOH. Toch CBT maar niet meegenomen in de overwinning?
Bovenaan