Zoekresultaten

  1. Perfect Hatred

    [Doorgegeven] Andere kleur delen adelsplanner

    Momenteel als je de adelsplanner gebruikt zijn er zo te zien maar twee kleuren, geel voor die van jezelf en blauw voor de rest. Als je die ook nog eens deelt met bondgenoten of moraalbrekers of wat dan ook dan zie je in die zee van blauw geen helderheid meer. Ik kan niet meer snel zien wie wat...
  2. Perfect Hatred

    [Stam] Hetairoi W78

    Goedemiddag We zoeken een stamplaatje voor onze stam op W78 1. De tekst: Hetairoi 2. Kleurencombinatie(s) Geen voorkeur, kijk wat je kan maken wees maar gewoon creatief. Het mag ook wat abstracter zijn 3. Thema: Het thema moet te maken hebben met de naam. Als je er via google niet uitkomt...
  3. Perfect Hatred

    De uitblinkers van W68

    Goedenavond wereld 68 en bezoekers van andere werelden, Mijn naam is Perfect Hatred en ik ben op deze wereld actief op het account Morgan Firestorm, afgekort MF. Nee, niet de variant waar Samuel L. Jackson het altijd over heeft. Ik heb besloten om een stuk te schrijven over deze wereld, waar ik...
  4. Perfect Hatred

    W66

    Zou tof zijn als hij zonder premium beurs zou starten niet?
  5. Perfect Hatred

    Waarom is tw geen 18+?

    Hoewel de gemiddelde tw speler waarschijnlijk meerderjarig is, zijn er nog steeds een groot aantal minderjarigen. Deze minderjarigen kunnen makkelijk premium kopen door middel van een paysafecard, of zelfs andere betaalmogelijkheden. Vervolgens activeren zij deze op tribalwars. Vervolgens kan...
  6. Perfect Hatred

    Martijn

    Bij deze een verlaat sinteeklaas gedicht Je zou al lang een lijstje posten Maar in plaats daarvan ben je met Inge aan het botsen In de wereldchat laat je blijken met regelmaat Dat je mijn gestoorde co haat Bij deze een groot verzoek Hou je aan je afspraak, want moraalridders slikken dat als...
  7. Perfect Hatred

    Show je cluster

    Groot of klein, Lelijk of fijn, Hier kan je cluster zichzelf zijn :D Dus drop die clusters, zal de mijne straks ook posten dan!
  8. Perfect Hatred

    Alle tekst is dikgedrukt

    Op het algemeen forum. Hoe zet ik dit af? Ik krijg het niet gevonden.
  9. Perfect Hatred

    Show je cluster

    Aangezien het forum wel wat activiteit kan gebruiken, hier het show je cluster topic :) Ik begin wel: Geel: Defying Gravity Blauw: Finity
  10. Perfect Hatred

    Topstammen

    Iemand al wat leuks gespot dat we mogen markeren op onze kaart? ;)
  11. Perfect Hatred

    W43 => W53

    Hallo, Manu had het idee om W53 te spelen met W43 spelers. Hij is zijn wachtwoord vergeten, vandaar dat ik deze post maak. Wat is de bedoeling? We zijn tien werelden verder en wat is er nou mooier dan het te vieren door het nog eens over te doen. W43 is destijds aardig verkloot door...
  12. Perfect Hatred

    Het woordenboek van Wereld 47

    Check Met trots presenteer ik jullie het woordenboek van Wereld 47. Dit is natuurlijk een oneindig work-in-progress, dat nooit compleet zal zijn. Daarom heb ik jullie hulp nodig! Het is namelijk de bedoeling dat wij voor onszelf en voor spelers van andere werelden een zo goed mogelijke...
  13. Perfect Hatred

    Speler van het Jaar | 2015

    Ik heb dit op W39 gedaan, dat beviel goed en zorgde voor veel leuk leesvoer. Een verschil is dat ik hem dit jaar ga bijhouden met een soort puntentelling. Het zou leuk zijn als zoveel mogelijk spelers een lijstje maken :) SPELERS Wie was de beste speler van 2015? Wie was de meest tactische...
  14. Perfect Hatred

    Poll: Davroar

    ...
  15. Perfect Hatred

    Finity: The World Invasion

    Beste eindbazen, internetgangsters en andere spelers van tribalwars, Onder het motto doe het goed of doe het niet, komt Finity bij deze met een volledige oorlogsverklaring die onze naam waardig is. Wij nemen geen genoegen met een impulsieve oorlogsverklaring gemaakt door een derderangs stam...
  16. Perfect Hatred

    Avatar 300PP

    efgg
  17. Perfect Hatred

    De bijzondere activiteiten van W43

    Uit verveling een post van mijn kant, ik kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele emotionele schade. Als je in E zit of aan het BooZysyndroom lijdt kun je dit venster beter dichtklikken. De speler DJ Fluke zit sinds ongeveer een week in de absolute topstam E. Soort zoekt soort...
  18. Perfect Hatred

    W43: De toekomst van de top

    Ik hoop dat ik met deze post voor wat leesvoer kan zorgen zodat jullie wat tijd kunnen doden. Ook heb ik hem ingestuurd op de blog zodat het een wat groter publiek kan bereiken dan enkel de AF lezers. Opbouwende kritiek enz is welkom, graag zelfs. Al jaren worden stammen beoordeeld op vele...
  19. Perfect Hatred

    Stamplaatje 100PP

    Yo designers, Voor mijn stam op W43 zoek ik een nieuw profielplaatje. Ik ben redelijk tevreden met het plaatje dat we nu hebben, maar het heeft niet het 'wow' effect waar ik naar op zoek ben. Het liefst zou ik iets zien met warme kleuren. 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: Finity (of...
Bovenaan