Zoekresultaten

  1. Perfect Hatred

    Vraagjes voor Kr33log

    Weet je toevallig of ik de opdrachten ergens kan zien?
  2. Perfect Hatred

    Vraagjes voor Kr33log

    Ik vind het juist minder strategie omdat het een duidelijk te volgen pad creëert. Het geeft net wat minder mogelijke routes om je start door te komen. Moet wel toegeven dat ik volgens mij nog niet echt gespeeld heb met de verbeterde opdrachten. We gaan het zien. Het is iig niet zo erg. Al lang...
  3. Perfect Hatred

    Vraagjes voor Kr33log

    Jammer van die opdrachten, had ze liever niet gezien. Maar de instellingen zijn al mooi genoeg. Ik heb er zin in:D
  4. Perfect Hatred

    Presenteer je account | Roast?

    Waar kan ik die anaconda proberen?
  5. Perfect Hatred

    Non-premium?

    Top, Martijn graag de stal zoveel mogelijk uppen, en HQ 27 voor mijn tweede dorp
  6. Perfect Hatred

    Non-premium?

    Wacht, dat is Martijn? Dé Martijn? Die van #wegmetmartijn?
  7. Perfect Hatred

    Spotprenten

    Oei nee dat niet, ik ga in ieder geval starten en na een miljoen en top 10 stop ik er weer mee
  8. Perfect Hatred

    Spotprenten

    He dat is wel een goeie ja, op de ene wereld spelen en op de andere wereld pp binnen harken
  9. Perfect Hatred

    Wie gaan er starten

    Ik denk dat ik ook start
  10. Perfect Hatred

    Discussietopic - Nieuw community management

    Dit is geweldig, die nieuwe is nu al kansloos. Kan ook niet anders @Duckje jij moet jezelf echt stuk lachen en terecht :D
  11. Perfect Hatred

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Dit is misschien wel de laatste dolksteek voor tw.nl Heb het spel meestal met veel plezier gespeeld, zelfs een paar keer moderator geweest maar nog veel vaker gebanned :'):') Al met al heb ik veel goede herinneringen en die zijn mede mogelijk gemaakt door jouw en je team hun inzet. Waarvoor...
  12. Perfect Hatred

    Praathoek

    Het is roze, overduidelijk
  13. Perfect Hatred

    Spotprenten

    Dacht dat je dit privé zou houden :( Ik hoopte stiekem over te stappen
  14. Perfect Hatred

    Spotprenten

    Wanneer wil je trouwens doorstromen uit de opleidingsstam?
  15. Perfect Hatred

    Spotprenten

    Ja hoor, screenshot is compleet gefaked aangezien ik op discord een andere profielfoto gebruik. #fakenews
  16. Perfect Hatred

    Top/Flopstammen

    Timing heeft grotendeels te maken met moraal maar zoals je in je andere dorpen ook ziet kunnen we echt wel prima timen. Enigszins knijpen toen we doorkregen dat Doku je stam is geleaved natuurlijk zodat hij kan gaan vooredelen/recappen wat niet kan als stamgenoten. 10/10, echte zielige...
  17. Perfect Hatred

    Top/Flopstammen

    Je kan altijd proberen te solliciteren bij de mb stam van de mb stam van de mb stam van de mb stam van CCCP.
  18. Perfect Hatred

    Top/Flopstammen

    Ik kan nu met grote trots verkondigen dat Shock vanaf vandaag een officiële opleidingsstam heeft!
  19. Perfect Hatred

    Met welke 7?

    HAHAHAHAH Heb je hier bewijs van?
  20. Perfect Hatred

    Met welke 7?

    Vreselijk, je zal nooit miljoenen gs toegestuurd krijgen als je mij in je stam hebt o_O
Bovenaan