Zoekresultaten

  1. Hoist The Colours High!

    Op mijn tenen ben ik niet getrapt. Maar over je gedrag en (blijkt achteraf) gelieg ben ik niet te spreken inderdaad. Maar applaus voor het toneelspel in elk geval. Weet niet of er vlaamse soaps zijn maar jij kan er spelen. En of je beter bent zal de toekomst uitwijzen shrimpy... Maar mocht je...
  2. Hoist The Colours High!

    Volgens onze oud stamgenoot kwam er 's morgens om 10 uur op 10 mei ineens een PM binnen over dit fantastische idee "Rum" genaamd.. Gelukkig beginnen de andere stamleden van deze geweldige nieuwe stam Rum nu dus hier toe te geven hier dat ze dus al sinds begin april bezig zijn met deze stam en...
  3. Hoist The Colours High!

    Dit spreek ik tegen. Ik zeg niet dat dit niet gebeurd in de toekomst maar er is nog niet eens gesproken over joinen Wolves. Dus wat hier op forum wordt gezegd ik kan melden dat dit FAKE news is.
  4. Hoist The Colours High!

    Zeiden ze ooit over de Titanic ook. We weten hoe dat af liep
  5. Hoist The Colours High!

    Zee van ruimte ook :)
  6. Golden Awards - w79

    HAHA Dat valt nog best mee wat je over me zegt... :) Zoals Ik al zei zit ik op snapchat voor dickpics en niet voor mannetjes die voor een spiegel foto's van zichzelf maken en zo op zichzelf geilen. ;) <3 U2 Karel
  7. Afspraken Kata's

    JE hebt gelijk. Je hebt je zelf opgezette stam al snel verlaten. Dom van me. Ik denk niet dat Maarten ons nodig heeft om jouw geblaat terug te koppen.
  8. Afspraken Kata's

    Dat noemen ze nou vriendendiensten uit het verleden. Wie goed doet, goed ontmoet. Ik schaam me daar net zo min voor als PP boosten. Daarom moet jij hoppen van stam naar stam en je vrienden "backstabben". Daar moet je je voor schamen.
  9. Afspraken Kata's

    Volgens mij stuurde mauss een pm "ter kennismaking" en stuurde jij als antwoord "Wil je een NAP". :rolleyes: Daar heb ik niet eens op gereageerd. xD
  10. Golden Awards - w79

    haha Geen PP mee uit te geven helaas man. dan sla ik over
  11. Golden Awards - w79

    Wat aardig allemaal. :) xx
  12. (Spot)Prentjes Topic

    Dat je het durft te typen:eek:
  13. Wereldwijde afspraken over clusterfuck- en katapult gebruik.

    OGP niet akkoord over regel 1. Slechts CF d.m.v. BB dorpen akkoord. OGP wel akkoord over regel 2. Beetje late reactie maar door omstandigheden vergeten te reageren op PM na overleg.
  14. Top & Flop spelers

    Wopke! Ouwe Reus:cool:
  15. Top & Flop stammen

    Dat ie t niet slim gespeeld heeft ok... Maar mensen uit andere stammen trekken om de andere stam te verslappen lijkt me juist een pré op iedere wereld en hoort erbij. Dat ie na veel interne ruzies ook hengeltjes op gooit bij UFO is hem toch ook niet kwalijk te nemen?
  16. Top & Flop stammen

    Wij van UA1 gaan hier verder niet op in aangezien wij ons niet willen verlagen tot niveau Nova. Gelukkig duurt de wereld nog lang. #seeyousoonlosers
  17. Praathoek

    :eek:
  18. de verhalen van w27

    Henry was mn schatjeeeeee
  19. de verhalen van w27

    Volwassener ook lieverd? (L)
  20. De bijzondere activiteiten van W43

    Ik laat me verrassen. Gezien het verleden zit de kans er in. "Stam verlaten" is dan een goede knop.
Bovenaan