Zoekresultaten

  1. dragon slasher

    Upvotes forum

    Waarom kunnen de upvotes op het forum niet terugkomen? :( Ik mis ze, ik ben aandachtsgeil en ik heb een gigantisch ego waardoor ik er zeker van ben dat ik er veel zou krijgen. Maar serieus, wat was de reden weer waarom ze afgeschaft zijn? Ik vind het namelijk niet direct terug.
  2. dragon slasher

    update troepen op kaart

    Beste AF'ers Ik zit met een vervelende vraag. Als ik zit te deffen of aanvallen zit te versturen zoek ik vaak op de kaart of in overzichten waar ik nog dorpen heb met voldoende troepen. Echter merk ik steeds opnieuw dat de aantallen niet kloppen en enorm achterlopen op de feiten. Even een...
  3. dragon slasher

    vakantievervaning regels

    Dag beste AF'ers Ik heb enkele vragen over vakantievervanging. Ik heb nu de vv van een speler in handen en ik weet dat het niet toegestaan is om grondstoffen te sturen van de vv naar jezelf. Maar mag je van jezelf grondstoffen sturen naar het account onder je vv? Ik vermoed van niet, maar...
  4. dragon slasher

    simulator

    Beste forumgangers Ik was zonet bezig met de simulator en ik kreeg volgende uitslagen: - Wanneer ik een bb'tje aanval vanuit een gelovig dorp met 2 speer en 2 zwaard heb ik geen verliezen. - Wanneer ik echter een bb'tje aanval vanuit een gelovig dorp met 8 speer en 2 zwaard, verlies ik 1...
  5. dragon slasher

    W27

    Nee hoor, dit is geen topic waarin ik vraag wanneer de nieuwe wereld start, welke instellingen hij heeft, etc. :D Ik vroeg me enkel het volgende af. Is het mogelijk dat mods ervoor zorgen dat er geen topics gestart kunnen worden met 'w27' in de naam of 'fuck' en dergelijke? (sorry voor het...
  6. dragon slasher

    Zoekfunctie Stamforum

    De Zoekfunctie Tegenwoordig hebben al veel spelers ooit al eens in een stam gezeten. Elke stam heeft leden, elke stam een manier om contact te houden met die leden, maar laat het meest gebruikte contactmiddel nu net het stamforum te zijn. :D Het stamforum van een beginnende stam is...
  7. dragon slasher

    aanvalsberekeningen?

    Hey iedereen. :p Ik weet niet echt hoe ik de titel moet verwoorden om beide vragen samen te vatten, maar in deze post zal het wel duidelijk worden. Vraag 1 Zoals de iets doorgewinterde tw speler al zou (moeten) weten, krijg je extra voordeel bij een aanval als je meer troepen meestuurt...
  8. dragon slasher

    [Ingevoerd] Apart forumonderdeel aanvragen en Aanbiedingen

    Dag medespelers :D Nu ik zin heb om terug te spelen op tw dacht ik eraan om een topic te openen met 'Account gezocht'. Maar er is echter 1 enkel probleem... Ik heb geen voorkeur voor een wereld dus zou ik in principe een topic moeten aanmaken in elk wereldforum, maar dat is volgens mij nogal...
  9. dragon slasher

    Accounts en co's

    Dag beste forumgangers... :D Hier is weer een nieuw discussietopic gestart door een topicgeiler. Zoals de titel al zegt, gaat het over accounts en co's. Ik denk al dat er waarschijnlijk enkele reacties zullen komen als: Lol... Goed gedacht, maar hier gaat het dus niet over... Ik...
  10. dragon slasher

    definitieve accountverwijdering

    Dag beste tw'ers, Zoals waarschijnlijk maar een beperkt aantal onder alle tw'ers weet, bestaat er een optie om je account definitief te verwijderen zodat de naam en het emailadres weer vrij komen. Het probleem is dat amper spelers van die link af weten en dat zo heel wat accounts verouderd...
  11. dragon slasher

    T-timen

    Beste forumgangers, Ik heb al van enkele spelers een aantal reacties gehoord over het T-timen. Sommige reacties waren negatief, maar andere waren ook positief. Hierover zou ik graag ook eens jullie mening willen horen. De meeste spelers zullen zeggen dat het toegestaan is omdat het...
  12. dragon slasher

    katapulten uitschakelen op classic

    Dit is vooral gericht aan mensen die veel op klassieke werelden spelen met boerderijlimiet. Als je geen klassieke werelden met boerderijlimiet speelt, of je niet weet hoe het er aan toe gaat, gelieve dan ook niet te stemmen hierop. Hierdoor zou ik een zo juist mogelijk resultaat bij het stemmen...
  13. dragon slasher

    winnaar award van de dag

    Beste forumgangers, Ik heb eens een paar keer mee gedaan voor een aantal awards die dagelijks worden uitgerijkt zoals bv.: grootmacht van de dag, rover van de dag, plunderaar van de dag... En ik erger me er vooral aan dat als ik een award net niet haal, dat ik dan niet weet hoeveel dorpen de...
  14. dragon slasher

    tutorial

    Beste medespelers, De tutorials nu zijn nogal wat kort en zeer saai. Zou het dus geen goed idee zijn om de tutorials nog wat uit te breiden en een extra handleiding er bij te zetten waarin dingen worden uitgelegd die speciaal zijn aan een bepaalde wereld? Op een wereld met boerderijlimiet...
  15. dragon slasher

    nieuw soort werelden

    hoi, Wie kent het niet? Je bent een rasecht starter op tw, maar na het edelen van je 5 de dorp is de lol er al wat van af. Daarna moet je steeds 3 à 4 maanden wachten op een nieuwe wereld waar je eindelijk weer eens een maandje plezier aan hebt. Of je bent iemand die graag op grotere...
  16. dragon slasher

    aanvulling kaartmarkering versie 7.0

    Hoi, Bij versie 7.0 komt er iets nieuws bij in het spel namelijk het markeren van een dorp op de kaart. Dit zou natuurlijk erg handig zijn om alle atk dorpen van de tegenstander te markeren. Mijn idee is dus dat je de dorpen die je markeert in bb code kan zetten om zo snel alle atk dorpen...
  17. dragon slasher

    T-timen legaal?

    Hoi, Door de vraag van de T-methode om te timen en doordat het topic gesloten is en ik het antwoord niet echt duidelijk vond, vraag ik me dus af of T-timen nu wel legaal is... :confused: Zou iemand me daar over kunnen inlichten? Mvg, dragon slasher
  18. dragon slasher

    Speler met rover van de dag

    Hoi, Nu we toch bezig zijn met vragen over de rover van de dag award stel ik ook maar een vraagje. :D Kun je achterhalen wie de rover van de dag award gehaald heeft van de vorige dag? Zoja, hoe dan? Mvg, draakie
  19. dragon slasher

    aanbiedingen marktplaats

    hoi, Ik heb sinds kort gemerkt dat het eigenlijk jammer is dat je op het begin van een wereld bv. je leem maar voor 1 grondstof kan wisselen. Mijn idee is dus dat je bv. 1000 leem kan bieden, en dat je er 1000 ijzer of 1000 hout voor terug krijgt. Als je dus bv. een overschot hebt aan...
  20. dragon slasher

    editor voor twlan

    Beste, Om bij twlan de snelheid aan te passen, moet je een editor nodig hebben, om het aan te kunnen passen. Kan iemand mij hiervoor de download link geven? Ik weet namelijk niet waar/hoe ik dit moet downloaden. Mvg, dragon slasher
Bovenaan