Zoekresultaten

  1. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    meesterlijke vertoning al zeg ik het zelf laatste dag wat anticlimax wegens algemene inactiviteit maar een hele dag discussiëren met Time zou ons niet vooruit helpen plus daar had ik geen zin in?
  2. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Het ging alleen maar beter toen jij @JokersBrain uit het potje knalde
  3. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Bedankt voor het potje @Calamus Incendium Ik blijf me als wolf heruitvinden zoveel is duidelijk
  4. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    wat een cliffhanger
  5. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Gezien we nog een opgegroeide welp zoeken is de stemming op bappos niet meteen een relevante referentie Bij WBJIMO haalde ik mijn stem van Candiu, waardoor het van 3-3 plots naar 4-2 ging maar goed Ik neig naar jou en moh/materlott maar zou morgen eens alle lynchstemmen op een rijtje willen zetten
  6. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Hint Combino zou kunnen wijzen op slet (bimbo), jager of wolf. Hint zou ook kunnen zijn dat wolven geen lunch hebben opgegeven? Over de andere spelers (wiens rol we kennen, behalve bloodwolf) zie ik niet meteen een tip
  7. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Hier zou een hintje in zitten
  8. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Dat bewijst niets? Ik deed dat namelijk ook en toch staat je stem op mij. Ik wil je gerust voordeel van de twijfel geven ivm vroege lynchstem op WBJIMO, maar je weet net als ik dat je een medewolf zeker durft opofferen
  9. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Da's die hint van Combimbo in het bos? Ik haal CL's post er nog eens bij. Hij gaf slechts één hint
  10. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Zou zomaar kunnen dat jij misbruik maakte van Candiu's vertrouwen en haar het vertrouwen teruggaf natuurlijk, dus feit dat zij goedje was pleit jou niet vrij
  11. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Antwoord gewoon op mijn vraag ipv te counteren aubkes
  12. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Candiu speelde zo wolfs??? Goed we mogen er niet meer naast zitten Dit is geen slechte theorie eigenlijk gezien de spelers die nog overblijven. Sowieso ook atypisch dat .Time uit een lynchstemming blijft Waarom niet blond? Waarom niet .Time of Combino? Opvallend dat .Time en blond elkaar...
  13. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Ben er in elk geval niet zo mee bezig dat ik niet 'slecht' wil overkomen zoals jij hier in bovenstaande post. Tja Candiu, ik stem er bappos als wolf uit en dat ga je me kwalijk nemen. Het was an sich niet zo'n moeilijke keuze gezien Dash echt overtuigend was en bappos' drankje. Het feit dat je...
  14. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Ik zou van .Time in elk geval graag willen horen waarom Candiu geen wolf kan zijn. Want dat is supervaag.
  15. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Onzin Dash was duidelijk ziener, wie de gebroeder is, is evident Candiu Samen met .Time de laatste wolf. Die twee spelen samen en doen geen enkele moeite om elkaar te onderzoeken. Ze gaan verwijzen naar lynch WBJIMO, maar Candiu stemde in de eerste plaats uit zelfbehoud en .Time is er niet...
  16. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Candiu Schrijnend dat jullie dit niet zien. Hoe ze mij nu ook framet en een kans ziet om mij eruit te tiefen, is niet normaal. Ik wisselde mijn stem op exact hetzelfde moment als haar en toen ging de stemming van 3-3 naar 4-2. Dus ja wel redelijk beslissend. Terwijl haar stem op WBJIMO er...
  17. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Dit is een mooie theorie ik vertrouw en volg Rob WBJIMO
  18. nonkel jos

    [Speeltopic] WVW Speeltopic 353

    Candiu's zaakje stinkt
Bovenaan