Zoekresultaten

  1. Ragey

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Allereerst gezegd hebbende dat ik jouw (gebrek aan) reactie op mijn gedwongen vertrek toentertijd niet heb kunnen waarderen. Maar daaraan voorgaand herinner ik je vooral als een fijne persoon die echt hart voor de zaak en de anderen in het team heeft. Ik herinner me de details natuurlijk ook...
  2. Ragey

    Kata aanval

    Ik weet niet hoe accuraat TWStats toen was, maar op eerste gezicht lijk ik er niet ver af te zitten: Click. Ik was altijd onpartijdig hoor. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Zaken als die "Latijnse teksten zijn wel toegestaan" regel waren wel een grote :D inderdaad. Welk fair spel? Dan moet je...
  3. Ragey

    Kata aanval

    Wel een belangrijk punt. Ik zie dat de .netters mijn posts veel liken, maar wat ik de afgelopen posts schreef omtrent de regels en geest van het spel geldt natuurlijk ook hier. Ik heb niets tegen "massastammen" maar als de wereld expliciet ingesteld wordt op 5 accounts per stam zou het beter...
  4. Ragey

    Kata aanval

    De langste tijd van Opus was ik ingame moderator voor wereld 1. Pas toen ik daarmee stopte heb ik iets van een dag ofzo in Opus gezeten op uitnodiging van Amokro, maar de vorige eigenaar van het account dat ik over zou nemen kreeg cold feet en wilde het weer terug. Sowieso was dat al wel na het...
  5. Ragey

    Kata aanval

    Niet om het een of het ander hoor, maar iedere keer als jullie een reactie als deze posten wrijven ze weer in hun handjes dat ze een reactie uitgelokt hebben. Wellicht is het beter om het allemaal maar te laten gaan, ik denk niet dat we tot nieuwe inzichten komen in deze lijn van discussie...
  6. Ragey

    Kata aanval

    Ter aanvulling op mijn vorige comment, ik start altijd alleen op iedere wereld waar ik op speel. Geen boost accounts en geen andere regel-omzeilende flauwekul. Geen insurance voor als we een misplay maken. Juist dat maakt de wereld spannend voor ons op het account. Verder geldt: Two wrongs...
  7. Ragey

    Kata aanval

    Ik denk wel dat het ingaat tegen de idee van deze wereld door bij voorbaat de stamlimiet van 5 accounts te negeren en met een effectief twee keer zo grote stam als bedoeld de wereld te betreden en te spelen. Verder spelen jullie het spel wel aardig, inderdaad. Ik snap niet zo goed waar het zuur...
  8. Ragey

    Feedback: Rent-A-Round

    Eerlijk is eerlijk, dat is niet duur. Hoe veel premium punten zou het kosten om wereld 82 af te kopen? ;)
  9. Ragey

    Kata aanval

    Nou ja, behalve dan dat al die dorpen niet op 1 account zouden zitten. Dus lager op de ranking, en geen 24/7 bezetting op het uiteindelijke account. Daar komt op deze wereld nog bij dat al die accounts elkaar niet onbeperkt konden supporten. Het volle effect van jouw valse start op de wereld en...
  10. Ragey

    Kata aanval

    Spelers die accounts starten zonder de intentie om uiteindelijk met die accounts te spelen zouden gewoon gepermabanned moeten worden. Geen idee waarom tw dit accepteert. Binnen de letters van de regels maar overduidelijk spelbederf. En dan spelers van andere markten de maat nemen. Tja.
  11. Ragey

    Kata aanval

    Wat laat iedereen zich hier kennen, zeg. Ik snap wel waarom Duckje iemand zoekt met focus op het forum, lol.
  12. Ragey

    Kata aanval

    Wat een ellende. Heeft iemand robbeke al gebeld?
  13. Ragey

    Feedback internationaal toernooi

    klinkt als een wereld voor mij
  14. Ragey

    Speelwijze HOOD.

    De enige noob ben jij, speel het spel lekker zoals het bedoeld is.
  15. Ragey

    Top/Flop spelers

    Haha, zo komt het misschien wel een beetje over ;) Maar ik denk dat jij wel beter weet.
  16. Ragey

    Top/Flop spelers

    Zolang er maar geen katapulten worden gebruikt, is alles geoorloofd op de .nl classic
  17. Ragey

    Feedbacktopic nieuwe spelregels

    Wordt Engelstalige communicatie tussen twee spelers ook toegestaan? Is op .de al toegestaan voor zover ik me herinner
  18. Ragey

    de kata actie van bromsie

    Krijgen we toch nog een staaltje top p&p voor de kiezen
  19. Ragey

    de kata actie van bromsie

    Is er een knop waarmee ik alle posts in een topic in 1 keer leuk kan vinden?
  20. Ragey

    Top/Flop spelers

    Ik weet dat niet zeker hoor. Mijn sample size is behoorlijk klein en ik kan niet voor iedereen spreken, maar de mensen die ik tegen kom op de .nl classics spelen veelal nog met heel oude en al lang achterhaalde tactiek. Interesante posts hierboven. De p&p van vroeger mis ik soms ook wel een...
Bovenaan