Zoekresultaten

  1. Westkip

    Maakt TW gebruik van lootboxes en riskeren ze straffen?

    Originele titel: Gaan Duckje & Poo binennkort naar de gevangenis! ok ok de titel was sensatie Ze gaan wel op zijn minst werkloos worden als innogames niet snel aanpassingen doorvoert Een boete van 800.000+ euro dat kan Innogames niet aan. Ontslagen lijken onafwendbaar...
  2. Westkip

    4000

    Het 4000ste topic op het vrije forum proficiat iedereen
  3. Westkip

    Wie is de snelste mod?

    WIE IS DE SNELSTE MOD? De tijd is gekomen Voor eer en glorie Waar mods van zullen dromen Wie de snelste is, kraait victorie Opdracht: Ergens op het forum zijn de edele delen van een man te zien. Dit kan natuurlijk niet. Vind dit verderf en reinig het forum van deze onkuisheid. Neem een...
  4. Westkip

    [Inschrijftopic] Weerwolven Van Wakkerdam #259

    Surprisepotje Zowel de instellingen als de spelleider zijn een surprise (intussen reeds bekend zie onder eitje) We starten zondagavond 5 februari WVW #259: Surprise, it’s Jenskeuh! Aantal spelers: Gelijk aan aantal inschrijvingen Klaagmuur: Nee Hints: Nee Jager: Mogelijk Heks: Mogelijk...
  5. Westkip

    Modjes laten graag protjes

    Make VF Great Again! Gegroet, Dit topic is speciaal voor alle modjes van tribalwars. Zij mogen hier vanaf nu hun onzin komen delen met de community. Gedaan dus met de modjes-spam-chat achter gesloten deuren, leve het forum. Leve het Vrije Forum! Een wijze oude man zei ooit eens: Orders van...
  6. Westkip

    tok-topic

    tok tok tok
  7. Westkip

    het weer

    praat hier over een populair gespreksonderwerp: het weer mooi weer vandaag :cool::cool:
  8. Westkip

    Vakantie vervanging 120 dagen

    Beste medespelers Ik heb een vraagje ivm met vakantie vervanging :) Vakantievervanging voor dit account in de afgelopen 120 dagen: 117 dagen Zo staat het nu al dagen is dit normaal? xD
  9. Westkip

    Welke 5 niet?

    Er is "Welke 5" nu wil ik "Welke 5 niet" zien :p *Volgens mij gaat de naam van Maikel hier het populairst zijn :p*
  10. Westkip

    Kleurenbollen bij aanvallen

    Hey, Mijn idee is heel handig voor een speler dat een massa aanval overzich krijgt en met troepen moet schuiven :). Zoals je een aanval een naam kunt geven, kan je dan ook de (speciale) aanval een kleurbolletje geven. Als de aanval is aangekomen dan zie je in je berichten een naam & een...
  11. Westkip

    Duitse wereld

    Hebben wij ook zo een wereld? Waar zoveel dorpjes aan elkaar hangen. Of is dat een speciale wereld?
  12. Westkip

    1 aprilgrap (2)

    Waarom komt er geen 1 april grap? :( geen inspiratie? :mad::mad: Mijn vorig topic was al gesloten xD
  13. Westkip

    1 aprilgrap

    Waar blijft de echte 1 april grap? of komt die nog :D
  14. Westkip

    2x reclame???

    Is dit normaal? dat je zo 2 keer reclame hebt? :confused:
Bovenaan