Zoekresultaten

  1. Thunderberd

    [Profiel] Iemand ervaring Met animatie?

    1. De tekst: Aan de bovenkant Maurits en aan de onderkant Robbie 2. Kleurencombinatie(s): 3. Thema: Mysterieus,Middeleeuwen,tovenaars 4. Plaatje(s) om te gebruiken: iets in dit genre 5. Deadline: Totdat een geschikt plaatje gevonden is 6. Prijs/gift: 100pp
  2. Thunderberd

    Maurits

    Maurits is gwn de baas van de speed :cool:
  3. Thunderberd

    70 pp - .Little recuse

    1. Soort plaatje: profielplaatje 2. De tekst: .Little recuse (iets met winner of rank 1 endless ofzo) 3. Kleurencombinatie(s) Eigen inbreng 4. Thema: overwinnaars, strijders in die genre 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: Neem je tijd, ik kies de mooiste 7. Prijs/gift: 70pp 8...
  4. Thunderberd

    Vraagje

    Ik heb een vraagje ik was een tijdje gestopt met tw en speelde onlangs terug en merkte dat de recource blancer nietmeer werkte is daar een vernieuwde versie van of werkt die gewoon overal nietmeer ?
  5. Thunderberd

    Nieuwe Speedstam

    Beste Speeders De tijd is aangebroken voor vernieuwing ,deze speedstam zal de speedwereld onveilig maken! Stamnaam: She is untouchable Tag: Rosana Ledenlijst: 1.Little recuse (Robbie&Maurits) 2.Sexyness Above Skills (Costi,Sean&Bert) 3.RawR (Kevin) 4.Tsjik Tsjak Vollenbak (Ruben) Voor de...
  6. Thunderberd

    .Little recuse

    1. Soort plaatje: gewoon profielplaatje 2. De tekst: .Little Recuse 3. Kleurencombinatie(s) keuze aan desigener 4. Thema: Yu-Gi-Oh 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: tot ik een mooie zie 7. Prijs/gift: 90 pp 8. Favoriet tot nu toe: - succes
  7. Thunderberd

    Golden Awards

    Ja je kent ze wel Beste speeder (aller tijden): Beste speeder (actueel): Meestbelovende speeder voor de toekomst: Beste starter: Beste basher: Favoriete forumposter: Minst favoriete forumposter: Grootste spammer: Mooiste plaatje: Grootste ego: Meest overschatte speler: Meest...
  8. Thunderberd

    stop Thunderberd (Robbie)

    Ik quit er mee ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijden na 2.5 jaar speeden zit het er voor mij op, allemaal dankzij die lieve mods ik zal nog wel afentoe buitenlandse speeds spele met name .ch/.de waar ze zo geen achterlijke mods hebben ciao groetjes Robbie .Little+Recuse...
  9. Thunderberd

    Belangrijke post

    siemen en noud zijn zijn egte bazen ik wil vragen hoe het met jullie gaat? DIT TOPIC IS SERIEUS BEDOELD HOU HET ONTOPIC
  10. Thunderberd

    plaatje 60 pa

    1. Soort plaatje:240 x 180 2. De tekst: Robbie 3. Kleurencombinatie(s)Mag je vrij in zijn, maar niet overdreven 4. Thema: 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - ik wil het plaatje in deze stijl 6. Deadline: neem je tijd de beste kies ik 7. Prijs/gift:60premium 8. Favoriet tot...
  11. Thunderberd

    pp Thunderberd

    1. Soort plaatje: max. profielplaatje 2. De tekst: Thunderberd vanboven en vanonder Olschool <= njah je ziet maar hoe je het goed doet :) 3. Kleurencombinatie(s) - 4. Thema: bier 5. Deadline: wanneer ik een mooie zie 6. Favoriet tot nu toe: - 7.prijs: 60pp en hoe mooier ik het vind...
  12. Thunderberd

    Bied zich aan als co!

    Heey iedereen Ik robbie bied zich beschikbaar als co speler. Wat zoek ik? enkel wil ik als co spelen op een voledig nieuw account :) en tog zoek ik iemand die tog wat kan starten/ een beetje skills heeft Wat bied ik? gezllige speler :D mensen die ik op skype/msn heb krijgen voorrang...
  13. Thunderberd

    Thunderberd

    1. Soort plaatje: 240x180 2. De tekst: Thunderberd 3. Kleurencombinatie(s) Heel vrolijke kleuren OF donkere kleuren 4. Thema: pokemon,babe's,auto's,deadmau5 mag ook iets van allemaal zijn ofzo 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: Tot ik een mooi zie! 7. Prijs/gift: 30pa 8...
  14. Thunderberd

    co gezocht

    wie wil me co'en op deze speed? :d gaat om het acc: Beautifull Monster. grtz
  15. Thunderberd

    account

    Als je je account voledig verwijdert, kan je het daarna onder precies dezelfde naam terug aanmelden/registreren ? Groetjes
  16. Thunderberd

    premium kopen via gsm

    Ik heb een vraagje waar kan je eigenlijk geen premium kopen met gratis belkrediet? :)
  17. Thunderberd

    Thunderberd 60pa

    beste mensen, 1. Soort plaatje profiel plaatje 2. De tekst: Thunderberd 3. Kleurencombinatie(s) Laat ik aan jullie over 4. Thema: Timon&Pumba 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: Tot ik een mooie zie 7. Prijs/gift: 60pa 8. Favoriet tot nu toe: -
  18. Thunderberd

    W1 verlaten dorpen

    Hoi allemaal, Al een tijdje zat ik dit me aftevragen ik lig in de core van w1 en ik zat ff op de kaart te scrollen en toen zag ik allemaal bb's dorpjes van 78 punten ofzo. nu hadden die nog een naam bv 001 Nu kijk ik op andere werelden bv w22 en al die bb'tjes heten gewoon barbarendorp...
  19. Thunderberd

    pinkie* 60pa

    Hallo allemaal! Maar goed het bekende lijstje 1. Soort plaatje: Profiel plaatje / 240x180 2. De tekst: pinkie* 3. Kleurencombinatie Vrolijke kleuren , kleurrijk, een soort 3d :p 4. Thema: Mag van alles zijn wees creatief! 5. Deadline: Zo snel als mogelijk 6. Prijs/gift: 60pa 7. Favoriet tot...
  20. Thunderberd

    Co

    hey hey iedereen, Ik zoek een co voor speeds aangezien het alleen me wat te druk word :( Het gaat over het account Beautifull Monster. Iedereen mag zich aanbieden (wie niet waagt wie niet wint?) Grtz Robbie
Bovenaan