Zoekresultaten

  1. Candiu

    [Speeltopic] TSC Seizoen 6

    Muziek, lijstjes en puntenliefhebbers, De komende weken zal ik TSC Seizoen 6 organiseren! Ronde 1 is al gestart en zo goed als afgerond. Insturen voor Ronde 2 mag dus al. Een liedje waar je graag mee opstaat. We gaan door tot ongeveer ronde 10. Puntentelling: Er is maar 1 goede puntentelling...
  2. Candiu

    [Speeltopic] WvW #339

    WvW #339 Ja! Rollen worden momenteel verdeeld Aantal spelers: onbeperkt Start: dinsdag 22 maart rollen, woensdag 23 maart 1e DL BM Extra: rollen/chat via discord ( Candiu#3506/Robbert#4083) Klaagmuur: JA <3 ( via Discord Candiu#3506) Verhaaltje: nee Cupido: optioneel bij 15 of meer spelers...
  3. Candiu

    [Inschrijftopic] WvW #339

    WvW #339 Ja! Nieuw potje! Inschrijven maar. Rob regelt een potje ism Candiu! Aantal spelers: onbeperkt Start: zondag 20 maart rollen, maandag 21 maart 1e DL BM Extra: rollen/chat via discord ( Candiu#3506/Robbert#4083) Klaagmuur: JA <3 ( via Discord Candiu#3506) Verhaaltje: nee Cupido...
  4. Candiu

    [Speeltopic] WvW #337

    WvW #337 Aantal spelers: 18 Start: wo 23 BM DL vanavond 22:00 Extra: rollen/chat via discord ( Candiu#3506) Klaagmuur: JA <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Verhaaltje: nee Cupido: bij 15 of meer spelers (Geliefden kennen elkaar: ja) (Geliefden samen winnen: G/G met goedjes, G/S alleen, S/S met...
  5. Candiu

    [Inschrijftopic] WvW #337

    WvW #337 Aantal spelers: onbeperkt Start: wo 23/do 24 Extra: rollen/chat via discord ( Candiu#3506) Klaagmuur: JA <3 Verhaaltje: nee Cupido: bij 15 of meer spelers (Geliefden kennen elkaar: ja) (Geliefden samen winnen: G/G met goedjes, G/S alleen, S/S met slechtjes) Eindtijd stemmen: 22:00...
  6. Candiu

    [Inschrijftopic] TSC Zomer editie

    Muziek, lijstjes en puntenliefhebbers, De komende weken zal ik een TSC ZOMER editie houden! Denk aan echte zomerhits van dj’s, bands en solo-artiesten. Denk aan liedjes rondom sport ivm de Olympische Spelen. Denk aan…. Schrijf je nu in met naam en een lekker zomers landje! En dan starten we...
  7. Candiu

    [Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest 2021

    Holá! Een nieuw speeltopic geopend om de huidige stand van TSC boven aan te houden. Discussietopic blijft gewoon behouden, doe daar je verhaal :) Huidige stand: Stjiging Daling Plek Naam Land 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Totaal Medailles 0 1 Materlotti Wales 91 98 108 108 39 103 65 51 32...
  8. Candiu

    [Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

    Strijd om Zweinstein Er heerst verdeeldheid op Zweinstein. Wie moet de macht krijgen over de elite toverschool? Zijn dat de dooddoeners die Zwarte Magie weer als kernvak in het rooster willen hebben? Of toch de Leerlingen die genieten van een bezemvlucht door het bos met de magische dieren...
  9. Candiu

    Aangevallen door barbarendorp?!

    Ik word aangevallen door een barbarendorp, terwijl dat dorp al dagen barbarendorp is. Dus het is niet zo dat een speler zijn troepen wegstuurt en daarna opgeeft. Hoe kan dit? en mijn beginnersbescherming loopt ook nog 2 dagen!
Bovenaan