Zoekresultaten

  1. SoReal.

    Starten

    Ik ben de kluts kwijt. Ik zie zoveel premium functies dat ik begin te denken dat dit spel gemaakt is door EA. Maar even serieus, hoe ik godsnaam start ik het best. Welke shit bouw ik het best uit nu want je krijgt gratis grondstoffen zo te zien voor enorm simpele opdrachten.
  2. SoReal.

    Nieuwe PA functie

    Nee.
  3. SoReal.

    Xbox live

    Geeft er iemand een 48 uur code voor mij aub ?
  4. SoReal.

    Black Ops

    Ik organiseer een avondje Black Ops op Xbox, het zal rond 22:00 beginnen, moesten er mensen willen meedoen voeg me toe op Xbox live of stuur message. Gamertag: Le B0T0X ( 2 nullen ) :D:D:D
  5. SoReal.

    Klein vraagje

    Blijkbaar niemand weet een antwoord op deze vraag dus stel ik hem maar hier: Stel ik koop in Dreamland een Xbox , maar die gaat kapot werkt die garantie dan in elke Dreamland winkel of alleen in winkel van aankoop ?
  6. SoReal.

    Wtf

    Ik kan al 30 min niet inloggen w21.
  7. SoReal.

    W21 Mascotte

  8. SoReal.

    Moraal

    Ik heb op een speler van 3.8k punten 100% moraal, maar op een speler van 4.5k punten heb ik een moraal van 88%, iemand enig idee hoe dat komt ? Mvg
  9. SoReal.

    Lol

  10. SoReal.

    Vrolijk Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar

  11. SoReal.

    1000 lc

    Wie geeft er al 1000 lc ?
  12. SoReal.

    rare foto

    Foto is weg, mag dicht.
  13. SoReal.

    Notities dorpen

    Zou het niet beter zijn moest bij overzichten>gecombineerd dit staan ? Kan ook ergens anders.... Anders moet ik dorp per dorp kijken wat er in notities staan... Zo is het handiger en sneller. Update: Beter gezien om bij gebouwen te plaatsen ;) Is meer overzichtelijker. Nieuwe...
  14. SoReal.

    Award

    Ik vraag mij af wat is het nut van deze award : Wederopstanding Begin 5 keer opnieuw met deze wereld!
  15. SoReal.

    Select

  16. SoReal.

    Uploaden

    Op welke site kan ik meerdere foto´s uploaden. Stuk of 5 tegelijk.
  17. SoReal.

    Avatar

    1. De grootte van het plaatje: 120x120 2. De speler/stamnaam die erop moet komen: Geen 3. De kleuren die je graag wilt: Alles mag 4. Thema van het plaatje: De ava die Quality Q. geeft zoiets. 5. Plaatje ter suggestie / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: geen sorry 8. Favoriet tot nu toe: /...
  18. SoReal.

    Handtekening

    Wanneer gaan we eindelijk de mogelijkheid hebben om een foto in onze handtekening te kunnen plaatsen, wanneer gaat de server dit aankunnen ?
  19. SoReal.

    Profiel/Stamplaatje

    Post ze maar ;)
  20. SoReal.

    TW mass recruiter

    Heb een vraagje ivm met deze tool : http://www.tribetool.nl/greasemonkey.php?id=11 Als ik verder aanvullen aanduid, gaat die blijven troepen maken tot het aantal dat ik heb aangeduid ?
Bovenaan