Zoekresultaten

  1. Final 24

    Topstammen

    Je hebt CoP, die staat nu nummer één. Maar de echte topstam, dat is natuurlijk Rain!
  2. Final 24

    Topstammen

    Het is hier zo enorm stil... Een van de stilste werelden tot nu toe. Is dat stilte voor de stom, net voordat de apocalyps gaat beginnen? Wie zien jullie als een goede stam momenteel?
  3. Final 24

    Kaartjes Casual 9

  4. Final 24

    Topstammen

    Wat maakt nou een topstam? Een woord: Rain. Een antwoord op een zeer belangrijke vraag: Omdat wij Dennis hebben. Het antwoord op een interessante vraag: Ja, Leon is onze mascotte. Sidenote: Casual 9 moet 50bb dorpen per speler hebben! #ForceTWtoCasuallyGiveIn
  5. Final 24

    Kaartjes Casual 8

  6. Final 24

    Troepen bij edel?

    Tijdens de speedronde kwam ik een heel raar bericht tegen. Mijn edel was doodgelopen, maar op een wel bijzondere manier voor mij. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt, en vraag me eigenlijk af hoe dit kan. Kijk maar even naar dit plaatje hier onder. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan, en...
  7. Final 24

    Vraagje over slome computer.

    Ik weet niet of het mag... Maar ik doe het gewoon. Ik heb net een nieuw cd-rom spel gekocht, maar als ik het speel dan beweegt het beeld schokkerig. En ook als ik het menu van het spel open en alles wat maar kan op low zet. Ligt dit aan mijn werkgeheugen, videokaart of iets anders...
  8. Final 24

    Naam duckje.

    Mag je een account aanmaken wiens naam op duckje lijkt? :D Niet dat ik dat wil doen, maar omdat ik maar een andere duckje zie en die is verbannen. Dus dat vroeg ik me af:p
  9. Final 24

    Meerdere moderators per wereld.

    Aangezien het soms uren kan duren om een andwoord te krijgen op een support aanvraag kan het een goed idee zijn om meer moderators per wereld te hebben. In sommige gevallen kan het wel meer dan 8 uur duren voordat je andwoord hebt. Dat is niet leuk voor de mensen die andwoord willen hebben op...
  10. Final 24

    Mededelingen lezen tijdens de schorsing.

    Is het een idee om de mededelingen die je krijgt, terwijl je geschorst bent, wel kan lezen en beantwoorden. Want je moet je stam toch kunnen uitleggen wat er aan de hand is en voor hoelang je geschorst bent. Ik vind dat zeer handig, aangezien ik maar op 1 wereld speel. Final 24
  11. Final 24

    Schorsing.

    [supportaanvraag verwijderd] Waarom kan ik nog worden aangevallen terwijl ik geschorst ben. Dit vind ik dus echt niet kunnen! Sommige spelers spelen alleen maar offensief... En de legers worden zo kapot gemaakt.
  12. Final 24

    Opnieuw beginnen in Stamgebied.

    Waarom is de optie 'opnieuw beginnen in stamgebied' er op wereld 15 niet? Ik ben overgenomen tot het laatste dorp en nu kon ik niet kiezen of ik in stamgebied kon komen. Info: Ik zit in een stam De stam heeft 1 speler Ik heb niet op opnieuw beginnen geklikt En nee, hed kan niet aan...
  13. Final 24

    OD(A/D) berekenen.

    Als je een dorp aangevallen hebt en je krijgt het rapportje in de inbox, kan je door de troepen in de simulator in te voeren zien hoeveel troepen het je ongeveer kost. Is het een goed idee om er ook een optie bereken ODA en ODD optie in het bericht te doen. Dat het de troepen keer het aantal...
  14. Final 24

    Final 24 - 0 PA

    1. De grootte: 240 x 180 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Final 24 3. De kleuren die je graag wilt Blauw 4. Soort style plaatje: Iets met de tijd> klokken, ed. 5. Render: klokken. iets anders mag ook, als er dna maar blauw in zit. 6. Deadline: Wanneer iemand zo aardig is...
  15. Final 24

    Profiel pic. 5 PA.

    1. De grootte: 240/180 2. Naam: Final 24 3. Kleuren: Neon kleuren, liefst iets met neon donker blauw 4. Soort style plaatje: Neon 5. Render: Clicky Zo iets ongeveer, en als het kan donker blauw neon. 6. Deadline: Als ik een mooie zie 7. Prijs/gift: 5 PA punten 8. Favoriet tot nu toe.
  16. Final 24

    Kazerne

    Als je heel veel troepen in de kazerne wachtlijst hebt en je kazerne word met de katapult naat 0 gebracht. Wat gebeurt er dan met je troepen? Blijven die door recruiteren? Word alles stop gezet? Word alles weggedaan? Ik weet het niet zeker maar volgens mij gaan ze door want ik was...
  17. Final 24

    Vakantie Vervanging

    Sinds wanneer kan je niet meer 2 vv's open hebben? Edit: kan nu wel weer maar net stonden er allemaal rare dingen
Bovenaan