Zoekresultaten

  1. an gerfist

    [Afgekeurd] PP uitgaven VV beperken

    Hey allemaal! Een idee wat is ontstaan tijdens het deffen van een aantal massa's. Context Iedereen heeft het probleem wel eens voorbij zien komen dat de spelers op een account niet aanwezig kunnen zijn tijdens het verdedigen van een massa, en noodgedwongen moet de VV afgestaan worden aan een...
  2. an gerfist

    Tribal Wars Blog

    Beste mensen, De blog zoekt auteurs! Hebben jullie nog leuke verhalen over een wereld, zaken die op het AF gebeuren of weetjes van dingen die gaande zijn in het land? Schrijf er over en publiceer het in de blog! honderden mensen bezoeken de blog elke dag en je artikel zal dan ook worden...
  3. an gerfist

    Wereld 8 Awards 2010

    Na dit op W7 te hebben gezien, en er toch wel het een en ander daardoor positief over elkaar gezegd kon worden zou ik dit hier ook eens willen plaatsen met hoop op een succes :) Laten we eens terugkijken op 2010 en plaats eens wie in jou ogen een award verdient van het totalae plaatje in...
  4. an gerfist

    The Golden awards

    Zo laten we het hier ook maar eens opnieuw proberen: The Golden awards Jullie kennen het allemaal vast wel, gewoon jou mening geven. Laat er maar leuke antwoorden uitrollen :) Niet teveel off-topic want dan wordt onze geliefde mod boos. Have fun! Beste speler: Bladieblaat Slechtste speler...
  5. an gerfist

    Geschiedenis van jezelf...

    Hallo luitjes. Terwijl ik in bed lag zat ik eens te bedenken wat nou zo verschillend was tussen het wereld 8 forum en de rest. Het punt is dat iedereen vijandig tegen elkaar overstaat en datmaar al te graag willen tonen. Nu eens een topic zonder politieke gedachte. Heel simpel: maak een...
  6. an gerfist

    Wat willen jullie lezen in het TWw?

    Hallo mensen, ik zag het nog nergens staan en het is toch een belangrijk onderdeel van TW. Dus de vraag is: Wat willen jullie lezen in het tribal wars weekblad? Een paar ideeen van de lezer maakt het schrijven van artikel voor een reporter veel makkelijker. Dus brandt los met die ideeen...
Bovenaan